تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805300585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین «شن باغ» کشور در جنوب غرب تهران افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار منطقه 18 تهران: نخستین «شن باغ» کشور در جنوب غرب تهران افتتاح می شود تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه 18 تهران از احداث نخستین شن باغ کشور در حاشیه رودخانه کن خبر داد و گفت:احداث بزرگترین تفرجگاه پایتخت به وسعت 470 هکتار نیز در مسیر رودخانه کن ، در 2 فاز در دست اجرا است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، وحید نوروزی در حاشیه جلسه مشترک شهرداری این منطقه با مهندسان مشاور پروژه بوستان مادر خاطر نشان کرد: بوستان مادر در فضایی به وسعت 23 هکتار در 2 فاز به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه احداث بزرگترین تفرجگاه پایتخت به وسعت 470 هکتار در مسیر رودخانه کن، در 2 فاز در دست اجرا است، افزود: فاز نخست آن را شهرداری منطقه در طرحی 23 هکتاری دردست احداث دارد که طی سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گفته نوروزی در فاز اول این بوستان سردیس های شهدای شاخص منطقه 18 در این بوستان نصب و محلی نیز برای آموزش سبک زندگی با اولویت مقام مادر در این بوستان احداث خواهد شد.
شهردار منطقه 18 با اشاره به اینکه استفاده از ساحل و حاشیه رودخانه کن در این پروژه مطرح شده است، تصریح کرد: نخستین شن باغ کشور در بوستان مادر منطقه 18 احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه احداث شن باغ در دل بوستان مادر و حاشیه رودخانه کن، می تواند فرصت بکری را برای استفاده شهروندان به وجود آورد، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد از مصالح طبیعی و طراحی های بدیع در این بوستان فرامنطقه ای بهره ببریم تا به حفظ محیط زیست کمک کرده باشیم.
وی ادامه داد: طراحی ویژه ای را برای ساخت آلاچیق های این بوستان در نظر گرفته ایم.
به گفته نوروزی آلاچیق های تعبیه شده در بوستان مادر، با استفاده از درختان طبیعی شکل خواهند گرفت و هیچ عنصر غیرطبیعی در ساخت آنها استفاده نخواهد شد.
وی افزود: این در حالی است که تاکنون از چنین سبکی برای احداث آلاچیق ها استفاده نشده است و برای نخستین بار در منطقه 18 پایتخت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
شهردار منطقه 18 در ادامه جلسه به موضوع تملک بخشی از زمین های اطراف و مرتبط با بوستان مادر پرداخت و افزود: با توجه به قولی که به شهروندان پایتخت داده ایم تا پایان سال جاری فاز نخست این بوستان زیبا را به بهره برداری می رسانیم و روند تملک اراضی اطراف باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.
نوروزی با اشاره به پیگیری های مسئولان منطقه ای برای سرعت یافتن روند ساخت این پروژه بزرگ در جنوب غرب پایتخت اظهار داشت: طی بازدید های هفتگی روند احداث پروژه ، نقاط قوت و ضعف آنرا پیگیر خواهیم کرد.
شهردار منطقه 18 با اشاره به نام گذار این بوستان به نام بوستان مادر گفت: در روز مراسم کلنگ زنی این پروژه یادی کردیم از همه مادران فداکار، به ویژه مادران شهدای منطقه و کشور که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، به همین منظور این بوستان به برکت همه مادران کشورمان، بوستان مادر نامیده شده است.
وی تصریح کرد: به پاس خون همه شهدا و به نمایندگی از نام مقدس آن ها، سردیس شهدای منطقه 18 نیز در بوستان بزرگ مادر نصب خواهد شد.
نوروزی درباره دسترسی های ویژه این بوستان و امکانات جانبی آن اظهار داشت: خوشبختانه در گذشته تجربه های بسیار خوبی از عملیات ساخت 2 بوستان رود دره ای نهج البلاغه و جوانمردان به دست آورده ایم.
وی ادامه داد: تجربه های ترافیکی این پروژه به ما کمک می کند تا دسترسی های مناسب تری را برای بوستان مادر در نظر بگیریم.
نوروزی بیان داشت: از آنجا که این بوستان در نزدیکی بزرگراه آزاداگان احداث خواهد شد، تلاش می کنیم تا کمترین میزان درگیری با این بزرگراه به وجود بیاید.
وی گفت: این بوستان که در ادامه 2 بوستان رود دره ای احداث می شود بخش قابل توجهی از فضاهای تفریحی منطقه 18 و دیگر مناطق تهران را به خود اختصاص خواهد داد.
تهرام/1393/ 699


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن