تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیاد علمی دانشجویان پزشکی کشور نیازمند نوآوری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: المپیاد علمی دانشجویان پزشکی کشور نیازمند نوآوری است تهران - ایرنا - مشاور اجرایی معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوآوری در بین دانشجویان پزشکی را از مباحث مهم و مطرح در تمام المپیادهای دنیا خواند و المپیاد علمی این دانشجویان را نیازمند نوآوری توصیف کرد.


به گزارش ایرنا، از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور با همکاری مشترک دانشگاههای علوم پزشکی ایران، مشهد و مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پانزدهم شهریور در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شده و تا هجدهم شهریور ادامه خواهد داشت.
«ابوالقاسم گرجی» مشاور اجرایی معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره این المپیاد گفت: شکوفایی نسل جوان نخبه کشور و شناسایی نفرات برگزیده المپیاد علمی دانشجویان کشور موجب افزایش انگیزه و نوآوری در بین دانشجویان خواهد شد.
وی در مورد متفاوت بودن ششمین المپیاد علمی دانشجویان کشور با سال های قبل گفت: المپیاد امسال هم از لحاظ پختگی مطالب، درایت و برنامه ریزی در آن و هم از لحاظ اثربخشی و کارایی نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بود.
دبیر همایش ششمین المپیاد علمی دانشجویان کشور با اشاره به این مطلب که در دومین روز المپیاد (دیروز یکشنبه) حدود 9 آزمون برگزار شده است، افزود: جواب های آزمون مرحله اول آماده شده در اختیار مسوولان دانشگاه قرار گرفته و تلاش برای برگزاری المپیاد در فضای صمیمانه موجب شده که اساتید دانشجویان را به نحوه احسنت بتوانند ارزیابی کنند.
گرجی با بیان اینکه برای برگزاری هر المپیاد یک سال زمان نیاز است تا به بهترین شکل انجام شود، اضافه کرد: بعد از اتمام این المپیاد برای المپیاد سال آینده برنامه ریزی می شود و تمام اساتید چهار حیطه بالینی، مدیریت سلامت، علوم پایه و هنر نسبت به برنامه هایی که مورد نیاز کشور است، نظر سنجی هایی را در آخر همین هفته انجام می دهند.
وی ادامه داد: مسوولان دانشگاه و نمایندگان در افزایش آرامش روحی به دانشجویان در خوابگاه ها و محیط دانشگاهی و حتی قبل و بعد از برگزاری آزمون می توانند کمک کننده باشند که شرکت کنندگان در آزمون با کمترین مشکل مواجه شوند.
وی در مورد نحوه سوالات و تصحیح برگه های آزمون گفت: بیش از 60 نفر از اساتید سراسر کشور سوالات آزمون را طراحی کردند و حدود 40 نفر از آنها هر روز در محل آزمون حضور دارند و سووالات ازطریق سیستم رایانه ای تصحیح می شود.
گرجی در مورد افزایش جوایز نسبت به پارسال اظهار کرد: امسال مانند المپیاد های جهانی تعداد جوایز و نفراتی که برگزیده می شوند خیلی بیشتر شده است به طوری که امسال حدودا به 204 نفر مدال طلا، نقره و برنز اهدا خواهد شد که به 10درصد نفرات مدال طلا، 15 درصد مدال نقره و 25 درصد مدال برنز تعلق و به تعدادی از دانشجویان برتر لگوی ششمین المپیاد علمی دانشجویان کشور المپیاد اهدا می شود.
اجتمام(1)**9185 ** 1418


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن