تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محورفعالیت روابط عمومی ها، قانون مندی و پاسخ گویی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در گیلان: محورفعالیت روابط عمومی ها، قانون مندی و پاسخ گویی است خبرگزای پانا: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفت: محور فعالیت روابط عمومی ها در سراسر کشور مبتنی بر قانون و پاسخگویی به مخاطبان جامعه هدف است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ شهريور ساعت 17:40



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری خبرآنلاین ، علیرضا جدایی درگردهمایی کارشناسان روابط عمومی مناطق استان گیلان، با اشاره به این که روابط عمومی ها در راستای ارتباطات دو سویه فرا سازمانی با جامعه طراحی شده اند، اظهارکرد: یکسویه کردن روابط عمومی موجب کاهش نقش آفرینی در افزایش ارتباطات مردمی و کاهش حضور و مشارکت جامعه در برنامه های کلان سازمان می شود.
وی گفت: عدم ارتباط با فرهیختگان و صاحب نظران، کاهش مطالعه تخصصی، نگاه تشریفاتی، توهم موفقیت مطلق از سوی مدیران، میل به هماهنگ شدن با مافوق، عدم هماهنگی مسئولان با اختیارات ذاتی روابط عمومی، روز مرگی، یکنواختی فعالیت ها، کاهش انگیزه های کاری و عادت به تکرار از چالش های روابط عمومی است.
وی در ادامه گفت: اهتمام به نقد و نقادی در روابط عمومی یک ضرورت محسوب می شود و روابط عمومی ها باید تمام تلاش خود را در جهت تأمین منافع مردم و سازمان به کار گیرند و لازمه عمل به این مهم یافتن نقاط قوت و ضعف سازمان و کمک به اصلاح آن است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به اهمیت موضوع مخاطب پژوهی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی با شناسایی رخداد ها، تجزیه و تحلیل آنها، اولویت بندی اقدامات، انتخاب راهبردی مناسب برای مقابله با حوادث، اجرای یک برنامه ارتباطی و ارزیابی و سنجش باید تاثیرات عمیق حضور خود در سازمان را به منصه ظهور برساند.
وی گفت: همسو کردن افکار عمومی با اهداف سازمان است که می تواند از چالش ها و بحران ها جلوگیری کندو طبیعی است این مهم جز از طریق دریافت بازخورد و انعکاس آن به مدیریت عالی سازمان برای تصمیم گیری و برنامه ریزی حاصل نمی شود.
جدایی روابط عمومی در آموزش و پرورش را یکی از کانون های تاثیرگذاری، سیاست گذاری، تصمیم گیری، مشارکت جویی، مشاوره خواهی و در اصل اتاق فکر دائمی با محوریت مردم و فرهیختگان جامعه برای تقویت مدیریت ها دانست وگفت: روابط عمومی ها مدیران مردمی یک سازمان هستند و اصلی ترین کار روابط عمومی ها ارتباط با رسانه ها و ایجاد یک محیط سالم برای تبادل اطلاعات است، به نحوی که این اطلاعات به شکلی کامل، واقعی به دست مخاطبان و پژوهشگران برسد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگزاران روابط عمومی در آموزش و پرورش لازم است به سرعت سرمایه های اجتماعی، انسانی، گفتمانی و نمادین روابط عمومی را در سازمان های خود و جامعه ی مخاطب باز تولید کند و زمان آن رسیده است کارگزاران روابط عمومی آموزش و پرورش تصویری از خود واقعی و حقیقی روابط عمومی زیبنده آموزش و پرورش را در جامعه مخاطب و جامعه ی علمی کشور به نمایش گذارند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن