تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820990407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور: اقتصاد دولتی روح و جان ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رییس جمهور: اقتصاد دولتی روح و جان ندارد
وی اضافه کرد: دورانی که بگوییم دولت مشکلات اقتصادی خانواده را حل کند گذشته است، اقتصاد دولتی روح و جان ندارد، دنیای اقتصاد امروزه دنیای بخش خصوصی است.
آفتاب: به گزارش ایسنا، دکتر روحانی در نشست با سرمایه‌گذاران خراسان رضوی در محل سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان و به ویژه مشهد در دولت حساب دیگری دارند، عنوان کرد: از آن روزی که این سرزمین به نام مشهد الرضا نامگذاری شد و از آن روزی که پیامبر به مسلمانان اعلام کرد که روزی پاره تن من در زمین توس مدفون می‌شود، اگر بگوییم ایران جسم و خراسان رضوی و مشهد جان آن است سخن به گزاف نگفته‌ایم، زیرا روح و نشاط و معنویت ایران از این سرزمین گرفته شده است.


وی با بیان این که خداوند برکت خاصی را در این استان قرار داده است، اظهار کرد: برای خدمت به مردم و احترام به ساحت مقدس امام هشتم(ع) وقتی که در کوچه و خیابان نحوه معیشت مردم را در مشهد می‌بینیم متوجه می‌شوم که با بزرگی آستان مقدس امام هشتم گاهی فاصله دارد و این فاصله را باید کارآفرینان مرتفع کنند.


وی اضافه کرد: دورانی که بگوییم دولت مشکلات اقتصادی خانواده را حل کند گذشته است، اقتصاد دولتی روح و جان ندارد، دنیای اقتصاد امروزه دنیای بخش خصوصی است.


رییس جمهور عنوان کرد: کار دولتی این است که در شرایط ایران امروز دولت را کوچکتر و چابک‌تر کنیم و کار را به مردم واگذار کنیم و دولت با بروکراسی خود مبارزه کند ، در این صورت تردید نکنید که زندگی مردم بهتر می‌شود.


روحانی با بیان این‌که در این صورت مردم آسوده خاطر می‌شوند و کار بهتر و ارزان‌تر انجام می‌شود، ادامه داد: اقتصاد در ایران دولتی و انحصاری است، اگر رقابت نباشد حرکتی ایجاد نمی‌شود، خداوند اگر می‌خواست زندگی بدون رقابت ایجاد کند، همه ما را مانند فرشتگان خلق می‌کرد، در حالی که خداوند ما را آزاد خلق کرده و ما در میدان مسابقه‌ی دنیا هستیم.


وی اظهار کرد: به همین دلیل کشور باید با دنیا رقابت کند، رقابت بدون صادرات ممکن نیست، ما نمی‌توانیم بالای سر هر آدم دو مامور بگذاریم، ما چاره‌ای نداریم جز اینکه برای توسعه از بخش خصوصی دعوت کنیم.


ادامه دارد...


رییس دولت یازدهم افزود: از روز اول به هر مناسبتی در دولت این موضوع را عنوان کردم که کار را به مردم واگذار کنیم.


وی تصریح کرد: تلاش من این بود وزرا و استاندارانی را انتخاب کنم که به این موضوع اعتقاد داشته باشند، تحول در زندگی ساده و آسان نیست، خوشحالم نشانه‌های لازم را در این زمینه می‌بینیم اما در حد مطلوب نیست.





مطالب مرتبط
روحانی: دولت در مبارزه با فساد مصمم است
روحانی: ایثارگر خود را فدای هیچ جناحی نمی‌کند


تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن