تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820727660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت همکاری و همدلی قوای سه گانه برای تحقق عدالت اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اسماعیلی تاکید کرد
ضرورت همکاری و همدلی قوای سه گانه برای تحقق عدالت اجتماعی
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دادگستری استان تهران برای احقاق حقوق مردم و گسترش عدالت اجتماعی تلاش می‌کند.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان تهران که در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد اظهارداشت: امروز مجموعه قوه قضاییه و دادگستری کل استان تهران به عنوان دادگستری پایتخت که علاوه بر مسئولیت‌های خطیر رسیدگی به پرونده‌های قضایی استان تهران رسیدگی بخشی از صلاحیت‌های ملی و بین‌المللی به عهده این دادگستری گذاشته شده است.
 
وی ادامه داد: دادگستری استان تهران اراده قوی در خود ایجاد کرده که بتواند در جهت احقاق حقوق مردم و گسترش عدالت و حل خصومت‌ها تلاش کند.
 
اسماعیلی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند بنابراین بنده و همکارانم در قوه قضاییه و همچنین در دادگستری استان تهران در خدمت همه عوامل و مدیران اجرایی برای نیل به این هدف هستیم و امیدواریم بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.  
 
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مقام عظمای ولایت تاکید فراوانی بر همراهی، همکاری و همدلی مجموعه قوای کشور داشتند و این در حالی است که دادگستری استان تهران کمر همت را برای ارائه خدمات به همه عوامل و مدیران اجرایی بسته است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن