تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820751267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت همكاري شركت برق براي سامان دهي به پست هاي هوايي بلوار امين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۲۹ق.ظ)
ضرورت همكاري شركت برق براي سامان دهي به پست هاي هوايي بلوار امين شهردار منطقه چهار قم گفت: لازم است شركت توزيع نيروي برق استان قم همكاري و تعامل لازم براي سامان دهي به پست هاي هوايي برق در بلوار امين داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، موسي حاتمي در جلسه بررسي پروژه هاي شهري شهرداري قم اظهار كرد: در مورد حل مشكل روشنايي و تيرهاي برق بلوار امين، مكاتبات لازم صورت گرفته ولي هنوز تمايل به همكاري از سوي اداره برق مشاهده نمي‌شود.
وي افزود: در مورد پست‌هاي هوايي برق هم تاكنون جلسات ويژه‌اي با حضور مديران و كارشناسان شركت برق تشكيل شده و درخواست ما هم سامان‌دهي اين پست‌هاي موقت است.
شهردار منطقه چهار قم با بيان اينكه براي سامان‌دهي پست‌هاي هوايي كه در گذشته مجوز آنها صادر شده هم بايد هماهنگي لازم از سوي شركت توزيع نيروي برق صورت بگيرد گفت: بايد تعاملات را ميان شهرداري و شركت برق بيش از ميزان كنوني باشد.
وي ادامه داد: در مورد بلوار فردوسي هم تاكنون توافق بر سر ۳۰ پلاك از خيابان‌هاي صدوقي تا دانيال صورت گرفته و در صورت تامين اعتبار لازم هم سه پلاك ديگر باقي مانده كه مي‌توان با تخريب آنها، پروژه را به سرانجام رساند.
حاتمي با اشاره به بوستان خضر نبي(ع) خاطرنشان كرد: در سنوات گذشته زميني به شهرداري اختصاص يافته ولي هنوز نقشه لازم تهيه نشده و حدود و مشخصات هم تعيين نگرديده است.
شهردار منطقه چهار قم تصريح كرد: مشكلاتي در زمينه مرز اين زمين با ادارات و نهادهاي ديگر وجود دارد زيرا هنوز نقشه‌برداري دقيقي در اين محل صورت نگرفته است.
وي با بيان اينكه فاز دوم بوستان در محدوده‌اي دو هكتاري در دست بررسي است گفت: اين طرح نيازمند انتخاب و معرفي مشاوري براي تعيين دقيق وضعيت موجود است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن