تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه ماشینی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز طهایی مطرح کرد؛
نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه ماشینی ضروری است
کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج گفت: باید فرهنگ حفاظت از محیط زیست و فرهنگ استفاده از طبیعت در میان شهروندان محصور در جامعه ماشینی نهادینه شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج که از آن به عنوان تحولی بزرگ در حوزه فضای سبز کلانشهر کرج یاد می کنند با حضور سید استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستانهای استان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج و دیگر مدیران کل استان و مسئولان شهری پیش از ظهر امروز در محل باغ گلهای پارک شهید چمران افتتاح و آغاز به کار کرد. استاندار البرز با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست در جامعه باید نهادینه شود، اظهار داشت: حفاظت و صیانت از محیط زیست وظیفه تمامی ارگان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی است.

سید حمید طهایی نهادینه شدن فرهنگ حراست از منابع خدادای در جامعه را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود چرا که در كلانشهر کرج و استان البرز ظرفیت های مناسبی در حوزه گل و گياه و فضاي سبز وجود دارد و لازم است که این ظرفیت ها به شهروندان معرفی شوند. فرهنگ حفاظت از محیط زیست روز به روز در میان مردم با اهمیت تر از گذشته می شود طهایی با اشاره به اینکه در جامعه ماشینی باید به فرهنگ حفاظت از محیط و فرهنگ استفاده از طبیعت توجه ویژه ای شود اذعان داشت: طبیعت به استان البرز و کلانشهر کرج عنایت ویژه ای داشته است به طوری که در سراسر نقاط استان شاهد ظرفیت های ویژه در بخش های مختلف هستیم و دارا بودن این ظرفیت ها مسیر رسیده به توسعه را هموار تر از پیش می کند.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن