تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805190619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم عجیب نبش قبر تا خواستگاری هاشمی از دخترصدام


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مراسم عجیب نبش قبر تا خواستگاری هاشمی از دخترصدام


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۶ شهریور ۱۳۹۳.موبایل برای افراد مسن/خوش شانس ترین تماشاگر فوتبال/خودکار همه رنگ /کلکسیون لباس های رونالدینیو/ کارت عروسی برای شهدا/قصابی گوشت انسان!/ منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان و... تنها انسان بدنیا آمده در دنیا که مغز نداشت

تنها انسان بدنیا آمده در دنیا که مغز نداشت

یک بیماری نادر سبب عدم شکل گیری کامل مغز و سلول‌های مغزی در یک کودک شده است.به تازگی یک کودک اهل منطقه لوئیزیانای امریکا که به بیماری نادر مغزی عجیبی مبتلا بوده است در اثر عوارض این بیماری جان خود را از دست داده است.گفتنی است، این کودک در سال 2001 بدنیا آمده و مغز او فاقد دو نیمکره چپ و راست و تفکیک بین بخش‌های مختلف مغزی بود و تنها از سلول‌های مغزی تشکیل شده بود. این کودک نابینا بود و از هیدروسفالی شدید رنج می برد که سبب تشکیل آب مغزی در جمجمه‌اش شده بود. سلول‌های مغزی تنها اجازه نفس کشیدن، کنترل ضربان قلب و ادامه اعمال حیاتی برای زنده ماندن را برای او فراهم کرده بود ولی نمی‌توانست حرف بزند یا با دیگران ارتباط برقرار کند.پزشکان در حیرت هستند زیرا گمان نمی‌کردند او تا 12 سالگی زنده بماند او سرانجام در خواب از این دنیا رفت.
بیشتر...

 موبایلی مخصوص افراد مسن

 موبایلی مخصوص افراد مسن

کمپانی جیترباگ که ید طولایی را در ساخت گوشی های مخصوص افراد مسن دارد جدیدترین گوشی لمسی مخصوص مادربزرگ ها و پدربزرگ ها را راهی بازار کرد. گوشی Touch3 با ترکیب سخت‌افزار مقرون‌به‌صرفه با نرم‌افزار اندروید با کارایی آسان تمرکز خود را روی افراد سالمند داشته تا آن‌ها بتوانند به‌راحتی و یا کلیک کمتر در کمترین زمان ممکن به کلیدهای حیاتی دست پیدا کنند.
 موبایلی مخصوص افراد مسن

مجموعه گوشی‌های طراحی‌شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که با کوتاه کردن فرایند مکالمه و ایجاد دسترسی میانبر که رابط ساده گرافیکی را تعریف کرده تا کاربر لمسی روی سیستم اندروید کمترین مشکل را داشته باشد و به‌راحتی مکالمه‌های ضروری را انجام دهد.قیمت گوشی جدید لمسی 170 دلار بوده و اپلیکیشن‌های لازم از قبل روی گوشی نصب و قابل‌استفاده است.
بیشتر...

مراسم عجیب نبش‌قبر

مراسم عجیب نبش‌قبر

مردم یکی از روستاهای اندونزی، هر ساله مردگان خود را از قبر خارج کرده و آن‌ها را آراسته می‌کنند. طی این مراسم سنتی، مردم روستا عزیزان درگذشته خود را از تابوت‌ها خارج کرده و آن‌ها را تمیز می‌کنند.
مراسم عجیب نبش‌قبر

مراسم عجیب نبش‌قبر
در ادامه مراسم، مردم موهای مردگان را شانه زده و لباس‌های نو به تن آن‌ها می‌‌کنند. این مراسم که «ماینین» یا «پاک‌ کردن مردگان» نام دارد، هر ساله در روستای توراجای در جنوب اندونزی برگزار می‌شود.
بیشتر...
  تماشاگری که برنده طرح تبلیغاتی ام وی شد

خوش‌شانس ترین تماشاگر فوتبال ایران

برنده جایزه یک دستگاه خودروی MVM مدل 315 از تماشاگران بازی پرسپولیس-تراکتورسازی تبریز که با خرید بلیت الکترونیکی از این مسابقه دیدن کرده بود، یک جوان 18 ساله تبریزی به نام علیرضا احمدزاده فرزند افشین است که ساکن تهران و منطقه شهر زیبا است. این جایزه را شرکت مدیران خودرو، وارد کننده خودروهای چینی برای تبلیغ در اختیار سازمان لیگ گذاشته بود.
بیشتر...
  خواستگاری هاشمی از دختر صدام
خواستگاری هاشمی از دختر صدام
 
 اخبار رسیده از امان پایتخت کشور اردن حاکی از آن است که «طارق هاشمی» معاون فراری رئیس جمهور سابق عراق که بدلیل دست داشتن در عملیات های تروریستی به اعدام محکوم شده، از دختر دیکتاتور سابق عراق یعنی «رغد صدام حسین» خواستگاری کرد.هاشمی در نامه ای خطاب به دختر صدام نوشت: هدف از این ازدواج، تعمیق روابط میان مخالفان حکومت عراق و همبستگی گروه های مخالف علیه نظام حاکم در عراق است.
معاون فراری رئیس جمهور سابق عراق همچنین افزود: امیدوارم با ازدواج با "رغد" دختر صدام در راستای بنای عراق جدید و بدون روافض (شیعیان) سهیم باشیم. بیشتر...
 

   خودکاری که به همه رنگ ها می نویسد

 خودکاری که به همه رنگ ها می نویسد

 خودکاری که به همه رنگ ها می نویسد
خودکار بدخط وسیله ای است که مشکل تک رنگ بودن خودکارها را از بین برده و یک ویژگی منحصر به فرد را نیز به آن افزوده است. این خودکارها توانایی اسکن کردن رنگ از محیط را دارند و می توانند به همان رنگ نیز بنویسد.در انتهای این خودکار یک اسکنر قرار گرفته است و تنها کافی است آن را روی رنگ مورد نظر بگیرید. درون خودکار یک کارتریج قرار گرفته که رنگ مورد نظر شما را با ترکیب کردن چند رنگ می سازد.این خودکار انقلابی 100 هزار رنگ مختلف را تولید می کند. این خودکار در سال 2009 یک طرح آینده بود اما حالا با تلاش طراحان به یک وسیله واقعی تبدیل شده و تا چند ماه آینده وارد بازار می شود.
بیشتر...

کلکسیون لباس های رونالدینیو

کلکسیون لباس های رونالدینیو

یکی از هواداران با ذوق رونالدینیو دست به کار جالبی زده است که با استقبال این ستاره سابق تیم ملی برزیل هم روبرو شده است. این هوادار کلکسیونی بی نظیر از لباس تمام تیم هایی که رونالدینیو در آن بازی کرده تهیه کرده است. این لباس ها مربوط به زمان حضور رونالدینیو در تیم هایی مثل گرمیو، پاری سن ژرمن، بارسلونا، میلان، فلامینگو، آتلتیکو مینیرو و تیم ملی فوتبال برزیل تیم هایی هستند که رونالدینیو در آنها بازی کرده است.
بیشتر...

 کارت عروسی برای شهدا

 کارت عروسی برای شهدا

یاد شهدا اگر در تمام شئون زندگی ریشه دواند و متبلور شد، آنگاه می شود انتظار داشت که در روز قیامت، شهدا دستمان را بگیرند و یاری مان کنند.
 کارت عروسی برای شهدا

حکایت، آغاز زندگی زوجی از شهر کرمان است که کارت دعوتی متفاوت ساخته و پرداخته کرده و شهدا را به همراه دوستان و آشنایان به مراسم عروسی شان دعوت کرده اند.
در بخشی از این دعوتنامه می خوانیم: خیلی دلمان می خواهد همه بیایند، خیلی بیشتر دلمان می خواهد زنده ترها هم بیایند، آنهایی که از ما و شما زنده ترند. دعا کنید زندگی ما هم مثل آنها باشد. زندگی زنده ها نه مردگی مرده ها...
مراسم جشن: دوشنبه 20 مرداد 1393 از ساعت 7 تا پاسی از شب.
در این کارت دعوت که به صورت بورشور آماده شده، حکایتی از خطبه عقد ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، همچنین خاطراتی از ازدواج شهیدان باکری، همت و جهان آرا به چشم می خورد.
برای این زوج کرمانی، ثبات قدم در راه پر افتخار شهدا و تبعیت از راه سعادت آفرین سید و سالارشان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از درگاه احدیت خواستاریم.
بیشتر...

قصابی گوشت انسان!

قصابی گوشت انسان!

یکی از روزنامه های انگلیسی از افتتاح فروشگاه فروش گوشت شبیه انسان در پایتخت انگلستان، لندن خبر داد که به عنوان قصابی گوشت انسان در نوع خود در تمام جهان، اولین به شمار می رود.این قصابی از سوی ناشر بازی های کامپیوتری معروف «رزیدنت اویل» حمایت می شود که طرح قصابی نیز از قسمت هایی از داستان این بازی گرفته شده است. قصابی انگلیسی کار خود را در روزهای ۲۸ و ۲۹ سپتامبر گذشته در مشهورترین بازار گوشت لندن آغاز کرد و موادی از قبیل «سوسیس انسان با چاشنی لیمو» و «استیک بشری» و مانند آن ارایه داد.
قصابی گوشت انسان!
اما حقیقت این است که تنها شکل این گوشت ها شبیه جسم بشری درآمده است و تمام نمونه هایی که در مغازه قرار داده شدند از قبیل دست، پا و سایر اعضا تنها از نظر ظاهری به شکل اعضای بدن بشر شباهت دارند. گر چه منبع و نوع گوشت های موجود در فروشگاه مشخص نیست!کارشناسان امور اجتماعی این اقدام را موجب ترویج خشونت و سنگدلی و مغایر با کرامت انسانی می دانند.
بیشتر...

 منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان

 منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان

 منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان

 منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان

 منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان

 منزل امام رضا (ع) در مرو ترکمنستان

از مرو باستان امروزه بناها و ویرانه‌هایی مربوط به دوره‌های مختلف باقی مانده که مهم‌ترین آن دیواره‌های بجا مانده از خانه امام رضا (ع) است که در میان مردم محلی به قدمگاه آن حضرت مشهور است. مرو از شهرهای قدیمی خراسان قدیم بود که در سال 22 هجری قمری توسط «احنف بن قیس» فتح شد. مرو در دوره خلفای اموی به دلیل اسلام ستیزی و سیاست‌های نژاد پرستانه به پایگاهی علیه امویان تبدیل شد و قیام بنی عباس از مرو آغاز شد تا اینکه با روی کار آمدن مأمون مرکز خلافت عباسی به مرو منتقل شد. از زمان ورود حضرت رضا علیه السلام یعنی در سال 201 ق تا زمان شهادت ایشان در سال 203 ق، حوادث گوناگونی در پیرامون امام روی داد که مناظره‌ها، گفت‌وگوهای امام و مامون و همچنین ماجرای ولایتعهدی در طی این مدت بر اهمیت منطقه مرو در زمان حاضر به لحاظ جایگاهی که حضرت رضا علیه السلام در 2 سال آخر عمر پربرکتشان داشته‌اند، دارا است. اما متأسفانه به علت کوتاهی‌هایی که مسئولین فرهنگی کشور ترکمنستان در نگهداری شایسته از آثار بجامانده از آن دوران سرنوشت ساز و تاریخی داشته است، اکنون دیواره‌هایی خرابه از آن ایام تنها به یادگار مانده و دیگر نشانی از عظمت کاخ مامون و خانه ساده و محقر حضرت رضا چیز دیگری باقی نمانده است. این درحالی است که طی چند سال اخیر و به علت پیگیری‌های مستمر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در احیا قدمگاه مبارک حضرت رضا در مرو قدیم و ثبت این منطقه تاریخی در آثار یونسکو این منطقه رونق خاصی به لحاظ وجود حضور زائرین و مردم محلی به خود گرفته است.
لازم به یادآوری است که این منطقه تاریخی با این وجود همواره مورد توجه سیل عظیمی از مردم منطقه خصوصاً ساکنین نواحی همجوار بوده به‌طوری که مردم محل با آداب و رسوم خاص خود و با ارادتی که همواره نسبت به اهل بیت دارند، از نقاط دور و نزدیک کشور ترکمنستان به زیارت و بازدید از محل زندگی حضرت رضا و دیگر اماکن تاریخی بجامانده از آن دوران تاریخی آمده و زیارت این منطقه را همسنگ زیارت آرامگاه حضرت رضا در مشهد می‌دانند و بر آن نام قدمگاه نهاده‌اند.
بیشتر...





 


یک شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن