تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات تأمين هزار ميليارد تومان براي تكميل خدمات مسكن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جزئيات تأمين هزار ميليارد تومان براي تكميل خدمات مسكن مهر
قائم مقام وزير راه با تشريح جزئيات تأمين هزار ميليارد تومان براي خدمات زيربنايي مسكن مهرگفت: تا پايان شهريور وزارت نيرو ۳۰۰ ميليارد تومان و معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهوري نيز ۷۰۰ ميليارد تومان را تأمين مي‌كنند.
قائم مقام وزير راه با تشريح جزئيات تأمين هزار ميليارد تومان براي خدمات زيربنايي مسكن مهرگفت: تا پايان شهريور وزارت نيرو ۳۰۰ ميليارد تومان و معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهوري نيز ۷۰۰ ميليارد تومان را تأمين مي‌كنند.
احمد اصغري‌مهرآبادي در گفت‌وگو با تسنيم اظهار كرد: با توجه به اين‌كه بازپرداخت تسهيلات مسكن مهر سه سال استمهال شده از اين رو بايد تلاش كنيم مردم بتوانند دفترچه اقساط را دريافت كنند و پول به پروژه‌ها برگردد تا ساخت و ساز سرعت بگيرد. وي با تأكيد بر اين‌كه با اين برنامه موافق هستيم، تصريح كرد: اما تا زماني‌كه پروژه‌هاي مسكن مهر آب و برق و فاضلاب نداشته باشند از واگذاري آنها به مردم جلوگيري مي‌كنيم. وي در خصوص تأمين منابع اجراي خدمات زيربنايي پروژه‌هاي مسكن مهر بيان كرد: در اين رابطه كارگروهي تشكيل شده و جلسات متعددي با حضور مسئولان استاني، مديران عامل شركت‌هاي خدمات‌رسان، مديران وزارت راه و شهرسازي و نمايندگان نوبخت و وزير نيرو برگزار شد كه به عدد 5 هزار و ‌600 ميليارد تومان براي تأمين خدمات زيربنايي رسيديم.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌كه اين رقم در دفتر معاون اول رئيس‌جمهوري با حضور وزراي ذي‌ربط مطرح شد، گفت: بر اين اساس تصميم گرفته شد در گام اول هزار ميليارد تومان براي خدمات زيربنايي پروژه‌هاي مسكن مهر تأمين شود. مهرآبادي افزود: 300 ميليارد تومان از اين مبلغ توسط چيت‌چيان وزير نيرو و 700 ميليارد تومان ديگر نيز توسط نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهوري تا پايان شهريور تأمين مي‌شود.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن