تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از سه تيپ ميکرو نيروگاه آبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۵ب.ظ)
با حضور قائم مقام وزير نيرو انجام گرفت؛ رونمايي از سه تيپ ميکرو نيروگاه آبي دقايقي پيش طي مراسمي با حضور قائم مقام وزير نيرو و اعضاي شوراي آموزش، پژوهش و فناوري وزارت نيرو اولين مجموعه ميکرونيروگاه هاي آبي در سه تيپ مختلف رونمايي شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهندس سيد محمدرضا رضازاده، مديرعامل شرکت توسعه آب و نيروي ايران، در اين مراسم با اشاره به اهداف توليد ميکرونيروگاه ها گفت: با توجه به اجراي لايحه هدفمندي يارانه ها و حرکت به سوي واقعي شدن قيمت انرژي از يک طرف و وجود 3 هزار نقطه و پتانسيل توليد برق در مقياس ميکرو از طرف ديگر، فرصت مناسبي جهت به کار گيري ميکرو نيروگاه هاي آبي براي استحصال انرژي پاک پيش رو خواهيم داشت.
وي ادامه داد: بر اساس پتانسيل يابي انجام شده در مرحله اول 368 نقطه در کشور مورد پايش قرار گرفته و بر اساس اين جامعه آماري تيپ بندي ميکرونيروگاه هاي آبي در دستور کار ما قرار گرفت.
رضا زاده خاطرنشان کرد: در مرحله دوم سه دستگاه نيروگاه با ظرفيت 8، 22، 50 کيلووات توسط مهندسان داخلي طراحي و در مدت يک سال توليد شد.
وي اضافه کرد: اين مجموعه ميکرونيروگاه ها براي تأمين انرژي الکتريکي در مزارع شيلات، اتاق شيرآلات سدها، مسير رودخانه ها، کانال هاي آبرساني کشاورزي، ايستگاه هاي تقليل فشار آب در نقاط پراکنده دور دست و همچنين توليد انرژي الکتريکي در حال اتصال به شبکه استفاده مي شود.
مدير عامل شرکت اب و توسعه منابع نيروي ايران ادامه داد: قبل از نصب و راه اندازي اين سه مجموعه و پايش براي مدت محدود و نظارت بر بهره برداري برنامه اي تبليغي براي اطلاع رساني در مجامع عمومي و تخصصي در جهت تحريک بازار تقاضا و تجاري سازي اين مجموعه از طريق ساخت 60 دستگاه (از هر تيپ 20 عدد) در دستور کار قرار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن