تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804291436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه دستگاههای اجرایی در سرشماری عمومی کشاورزی مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی خدمتگزار:
وظیفه دستگاههای اجرایی در سرشماری عمومی کشاورزی مشخص شود
بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی بر مشخص شدن وظایف و ماموریت های دستگاه های اجرایی استان در زمینه اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه ها اجرایی نیرو و امکاناتی که برای این سرشماری می توانند اختصاص دهند را اعلام کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی استان با بیان اینکه باید نحوه اجرای این طرح به اصلاع فرمانداران برسد، اظهارداشت: یک جلسه مشترک بین دهیاران و مسئولان دفتر روستایی استانداری برای برگزاری هرچه بهتر این سرشماری برگزار شود.  وی با بیان اینکه اجرای این سرشماری در راستای شناخت هرچه بهتر از وضعیت کشاورزی استانها انجام می شود، عنوان کرد: سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهرماه الی 18 آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.  وی با تاکید بر اینکه آمارگیران در این طرح باید آموزش های لازم را فرا بگیرند، تصریح کرد:  آموزش مفاهیم و راهنماها به ماموران آمارگیری و سایر عوامل اجرایی، یکی از راه‌های موثر در کاهش و جلوگیری از بروز خطا‌ها است. خدمتگزار با بیان اینکه آمار درست در برنامه ریزی مدیران نقش اساسی دارد، ادامه داد: آمارگیران کشاورزان را آنگونه که باید و شاید توجیه کنند تا اطلاعات صحیح را ارائه دهند  و چگونگی و نحوه مراجعه آنها باید بر اساس فرمت مشخص انجام شود. استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سرشماری عمومی کشاورزی از سال 82 تاکنون انجام نشده است، گفت: آمارگیران باید حتما با کارت شناسی و لباس متحدالشکل به درب منازل مردم مراجعه کنند. علی رضایی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه ماموریت آمارگیران دقیقا مشخص شده است، اظهارکرد: اینکه نقشه کل استان به روز شده  و آمارگیران بر اساس پراکندگی اعزام می شوند. وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی به برخی از سوالات پرسشنامه سرشماری عمومی کشاورزی معترض بود بیان کرد: باتوجه به اینکه سوالات بسته شده بود، دیگر امکان ویرایش با توجه به نیازهای منطقه وجود نداشت. رضایی با اشاره به اینکه بر اساس برآورد اولیه دریافت پاسخ از خانوارهای روستایی بین 10 تا 15 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت، تصریح کرد: آموزش به مدیران، فرمانداران، معاونین فرماندار و کارشناسان ادارات جهاد کشاورزی در حال انجام اشت.  تولید 759 هزار تن محصولات باغی و زارعی در استان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه خشکسالی های متولی درسالهای اخیر وضعیت کشاورزی استان را بسیار تغییر داده است، عنوان کرد: هم اکنون سطح زیرکشت، تولیدات و ... در استان واقعی نیست. هاشم ولی پورمطلق با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار 131 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت محصولات زراعی است، عنوان کرد: 57 هزار و 500 هکتار سطح زیر کشت محصولات باغی استان است. به گفته وی 795 هزار تن میزان تولیدات بخش های زراعی و باغی استان است. وی با اشاره به وجود سه میلیون و 750 هزار واحد دامی در استان تصریح کرد: از این تعداد سه میلیون و 250 هزار دام مرتعی و سبک، 131 هزار و 500 راس  دام سنگین است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به وجود 32 هزار و 500 نفر شتر در استان نیز ادامه داد: اگر آمار واقعی در اختیار مسئولان باشد، می توانیم متناسب با نیاز استان برنامه ریزی کنیم. ولی پور مطلق بیان داشت: آمار واقعی در حوزه کشاورزی می تواند ما را در تغییر الگوی کشت و تنظیم صادرات و واردات کمک کند.  احمدرضا رضایی، مديركل دفتر آمار، اطلاعات و GIS استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 344 نفر داوطلب در راستای اجرای این طرح تا کنون در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 120 نفر پس از تعیین صلاحیت انتخاب خواهند شد.


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن