تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرايي شدن قرارداد پيشگيري از تغيير كاربري غير مجاز اراضي زراعي و باغ هاي كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۱۸ب.ظ)
اجرايي شدن قرارداد پيشگيري از تغيير كاربري غير مجاز اراضي زراعي و باغ هاي كرمانشاه معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه گفت: با تلاش و پيگيري همكاران و با هدف جلوگيري از تخريب اراضي كشاورزي قرارداد دهگردشي پيشگيري از تغيير كاربري غير مجاز اراضي زراعي و باغها منعقد و اجرايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج كرمانشاه؛ علي اشرف حيدري با اعلام مطلب فوق افزود: يكي از چالش هاي جهان امروز و همچنين كشور ما حفظ محيط زيست و عرصه هاي زراعي وباغي است، زيرا بستر اصلي توسعه اقتصادي و زيرساخت تأمين غذاي كشور محسوب مي شود.
وي تاكيدكرد: دراين راستا قانونگذار در جهت تبديل و تغييركاربري اراضي زراعي وباغي راهكارهاي قانوني را مشخص و تعريف نموده است كه رعايت آن موجب حفظ عرصه هاي موجود مي شود.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه تصريح كرد: در سالهاي اخير با رشد شهرنشيني وارزش افزوده زمين و نياز به تامين مسكن شاهد دست اندازي گروهي سودجو وگاهاً ناآگاه به اراضي كشاورزي و تبديل و تخريب اين قبيل عرصه ها با ترفندهاي گوناگون بوده ايم .
وي تاكيدكرد: سازمان جهاد كشاورزي استان با استناد به قانون اصلاحي قانون حفظ كاربري اراضي زراعي وباغها وهمچنيين مجوز معاونت توسعه منابع انساني وزارت متبوع مبادرت به انعقاد قرارداد با موسسه خصوصي خدمات حفاظتي و مراقبتي تحت نظارت مركز انتظام پليس پيشگيري براي ايجاد گشتهاي سيار و مراقبت از اراضي شهرستان كرمانشاه نموده است.
حيدري خاطرنشان كرد: فعاليت اين موسسه شامل اعزام اكيپ پيشگيري در قالب 4 اكيپ با خودروهاي صحرايي داراي آرم و مشخصه رنگي با كليه امكانات بازدارنده در مناطق حومه كرمانشاه و كليه روستاهاي منطقه مياندربند، الهيار خاني، بالادربند، ماهيدشت و دروفرامان در جهت اعمال مقررات قانوني از قبيل جلوگيري از تخريب وتبديل اراضي ، معرفي مرتكبين به تخريب اراضي كشاورزي به مقامات انتظامي و قضايي وقلع و قمع احداثي غير مجاز مي باشد.
وي افزود: طرح مذكور فعلاً در سطح شهرستان كرمانشاه اجرا مي گردد ولي سازمان جهادكشاورزي در نظر دارد اين اقدام را در سطح كليه شهرستانهاي تابعه به لحاظ اهميت موضوع در آينده نزديك اجرا کند.
وي ضمن قدرداني از مهندس علي اشرف منصوري رياست سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه كه به عنوان يكي از اولين استانهايي كه براي اجراي اين طرح اعلام آمادگي كرد، از مقامات قضايي استان بخصوص دادستان كرمانشاه حاج آقا ملكي، معاونت دادستاني استان و كليه شهرستانهاي تابعه به دليل همكاري همه جانبه با اكيپ هاي نظارت بر اراضي و پروندهاي ارجايي به اين مقامات قضايي تقدير و تشكر كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه در پايان از كليه هم استاني ها خصوصاً روستاييان درخواست كرد در جهت حفظ اراضي كشاورزي كه در واقع يك موهبت و وديعه الهي است كوشا باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن