تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همیاری در جامعه زمینه ساز پیشرفت و ترقی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امــام جمعه ســروآبــاد: همیاری در جامعه زمینه ساز پیشرفت و ترقی است خبرگزاری پانا:امام جمعه سروآباد گفت: همکاری و تعاون در بین افراد جامعه ی اسلامی زمینه ساز پیشرفت، ترقی و شکوفایی اقتصاد آن جامعه را سبب می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور ساعت 10:10



به گزارش خبرگزاری پانا،ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های جمعه سروآباد ضمن تبریک هفته تعاون، تعاونی ها را بهترین مسیر برای ایجاد اشتغالزایی و رسیدن به اهداف متعالی دانست. وی افزود: خداوند در آیه قرآنی" وتعاونو علی البر و التقوی" بندگانش را به تعاون و همکاری با یکدیگر امر می کند و سعادتمندی و موفقیت انسانها را در این امر مهم بیان نموده است. امام جمعه سروآباد عنوان کرد: همکاری و تعاون در بین افراد جامعه  اسلامی زمینه ساز پیشرفت، ترقی و شکوفایی اقتصاد آن جامعه را سبب می شود. ماموستا سجادی با اشاره به نامگذاری سال به مسئله فرهنگ و اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: همکاری و تعاون در بین مسئولین و مردم می تواند زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باشد. وی در ادامه با اشاره به مرگ انسان، خاطرنشان کرد: هر انسانی که قدم در این دنیا می گذارد، مرگ او نیز از سوی خالق هستی مشخص می شود. وی ادامه داد: چنانچه مرگ انسان فرا رسد، دیگر هیچ نیرو، سرمایه، دکترای متخصص و حتی پیامبران و اولیای خداوند جلو دار مرگ نیستند، مگر اینکه خداوند متعال امر کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن