تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید آژانس بر عدم انحراف مواد و تاسیسات هسته‌ای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تاکید آژانس بر عدم انحراف مواد و تاسیسات هسته‌ای ایران
گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه صلح امیز هسته ای ایران روز جمعه منتشر شد که در آن برعدم انحراف در مواد و تاسیسات هسته ای تهران تاکید شده است.
آفتاب: آژانس بین المللی انرژی اتمی در این گزارش تاکید کرده است که ایران یکی از پنج اقدام عملی مورد توافق با آژانس در ماه مه 2014 را تا پیش از مهلت 25 اوت اجرا کرده است. 


این گزارش می افزاید که ایران دو مورد از تدابیر مورد توافق را نیز پس از مهلت مزبور اجرا کرده و بحث هایی را با آژانس درباره دو اقدام عملی دیگر آغاز کرده است. 


آژانس در بخش دیگری از این گزارش تصریح کرده که به کار نظارت و راستی آزمایی در ایران طبق ˈطرح مشترک اقدامˈ (JPA) ادامه داده است. 


این گزارش در ادامه بر عدم انحراف مواد و تاسیسات هسته ای ایران تاکید می کند اما می افزاید: آژانس در موقعیتی نیست که اطمینان معتبری مبنی بر عدم وجود مواد و فعالیت های هسته ای اعلام نشده در ایران بدهد. 


به گزارش ایرنا ، گزارش فصلی آژانس روز جمعه در حالی منتشر شد که برخی رسانه های غربی در روزهای اخیر گزارش های منفی هدف داری را با هدف تحت الشعاع قرار دادن مذاکرات هسته ای ایران و غرب منتشر کردند. 


از جمله روز چهارشنبه خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس به نقل از دیپلمات های بی نام و نشان گزارش داد که روند تحقیقات آژانس درباره برنامه هسته ای ایران بار دیگر به حالت رکود در آمده است. 


خبرگزاری رویترز نیز از روز چهارشنبه پیشاپیش گزارش داده بود که انتظار می رود گزارش آژانس از پیشرفت کمی در روند تحقیقات درباره برنامه هسته ای ایران حکایت کند. 


این در حالی است دبیر کل آژانس انرژی اتمی در سفر به تهران در روزهای 26 و 27 مرداد/ 17 و 18 اوت، پس از ملاقات با دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و رایزنی با دیگر مقام های ارشد کشورمان ،تاکید کرد از مشاهده تعهد ایران به اجرای ˈچهارچوب همکاری هاˈ و حل و فصل همه موضوعات کنونی و قبلی از طریق گفت و گو و همکاری با سازمان بین المللی انرژی اتمی خوشنود است. 






تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن