تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد با فتنه‌گران در دستور کار دولتمردان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت‌الاسلام شمس‌الدین:
برخورد با فتنه‌گران در دستور کار دولتمردان قرار گیرد
بیرجند- خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: باید بسیار مراقب بود تا عوامل فتنه بر سر کار نیایند و با فتنه‌گران برخورد جدی صورت گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان بشرویه با بیان اینکه در این جهان تنها در اسلام محمدی برادری و حکومت الهی حکم فرما است، اظهار کرد: کارهای خیر و نیک در بلاد اسلامی وجود دارد و تنها مکتب شیعی و اسلام است که از حق مظلوم دفاع می‌کند. وی با تبریک فرارسیدن میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) بیان کرد: از فضیلت‌های شاخص ائمه و به ویژه امام رضا(ع) دفاع از حقوق مظلوم است که امروزه این مکتب در تمامی کشورهای اسلامی حاکم شده و دشمن از این امر هراس دارد. حجت‌الاسلام شمس‌الدین به تقوای الهی و خوبی‌های دو مسلمان بر یکدیگر نیز اشاره کرد و افزود: تنها انجام کارهای خیر و نیک سبب صاف شدن دل‌ها نمی‌شود بلکه باید کارهای شر را نیز ترک کرد و همانطور که در آیات و روایات نیز آمده هر کس بخواهد به بهشت وارد شود باید در ادای حق مظلوم و انجام کارهای خیر پیشقدم شود. امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به ولادت امام رضا(ع) بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم جشن و سرور در شب ولادت علی بن موسی الرضا(ع) تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به جریاناتی که در زمان ستمشاهی در 17 شهریورماه سال 57 رخ داده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از برکات و تفضلاتی است که از مکتب عاشورایی و از قرآن و عترت خاتم الانبیاء الهام گرفته است و خون‌های زیادی برای پیروزی آن ریخته شده و ما امروزه شاهد ترویج این نظام در تمامی جهان هستیم. حجت‌الاسلام شمس‌الدین ادامه داد: مردم صبور ایران از اسلام و ملتشان دفاع هموراه دفاع می‌کنند و امروزه ترویج این مکتب سبب شده دشمنان با عناوین مختلف سعی بر ایران‌هراسی، فتنه‌افکنی و برانداختن مکتب تشیع کنند. امام جمعه شهرستان بشرویه افزود: اما امروزه شاهد آن هستیم که همان دشمنان با شکست مجدد در برابر اسلام ای نبار با تجهیز گروهک‌های تروریستی و داعش مردم بی‌دفاع و شیعه را نشانه گرفته‌اند. وی بیان کرد: تنها هدف دشمنان تخریب شیعیان بوده و از هیچ اقدامی هراس ندارند و تنها سه کشور اسرائیل، آمریکا و انگلیس پشت این فتنه‌ها بوده و ملت ایران نیز با بیداری کامل دست آنان را رو خواهد کرد. حجت‌الاسلام شمس‌الدین در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در بین دولتمردان اشاره داشت و افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود بر مردمی بودن دولت، تلاش در راستای افزایش تولیدات بومی، توجه ویژه به بخش کشاورزی و صنایع در روستاها و همچنین توسعه مناطق روستایی تاکید فراوان کرده‌اند. وی بر تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه دیگر جایی برای فتنه‌گران در مجموعه دستگاه‌های اجرایی و دولت قرار ندارد، اشاره کرد و افزود: باید با تمامی عوامل فتنه‌های اخیر برخورد جدی صورت گیرد.


۱۳۹۳/۶/۱۴ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن