تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803143137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي احياي سازمان امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان/ شوهاي تلويزيوني مردم را ورزشكار نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد احمدي:
تلاش براي احياي سازمان امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان/ شوهاي تلويزيوني مردم را ورزشكار نمي‌كند
يزد ـ خبرگزاري مهر: معاون آموزش و پژوهش وزير ورزش و جوانان با اشاره به ادغام كارشناسي نشده تربيت بدني و سازمان جوانان گفت: به دنبال جدا كردن اين دو از يكديگر نيستيم اما براي احياي سازمان امور جوانان در وزارتخانه تلاش مي كنيم.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحميد احمدي، شامگاه پنجشنبه، پس از پايان سفر يك روزه خود به استان يزد در جمع خبرنگاران اين استان اظهار داشت: امور جوانان بعد از يك ادغام كارشناسي نشده تحت الشعاع ورزش قرار گرفت اما ما در زيرمجموعه ورزش به دنبال احياي سازمان امور جوانان هستيم ضمن اينكه وزارت ورزش و جوانان در امور جوانان تنها يك هماهنگ كننده است و 23 نهاد ديگر در اين حوزه مسئوليت دارند. وي در بخش ديگري از اين نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد ترويج ورزش هاي همگاني و علت انحصار ورزش هاي همگاني به دو و ميداني و پياده روي عنوان كرد: اولويت ورزش همگاني اين نيست كه فقط به دو و ميداني و طناب كشي و پياده روي بپردازيم بلكه هدف ما، توسعه رشته هاي ورزشي در بين مردم است. فدراسيون ها موظف به درگير كردن مردم به رشته هاي ورزشي مختلف هستند احمدي تصريح كرد: براي فدراسيون ها و هيئت هاي ورزشي نيز برنامه ريزي در اين زمينه صورت گرفته و همه فدراسيون ها و هيئت هاي ورزشي موظف هستند كه تعداد بيمه شدگان و جمعيت درگير رشته هاي خود را افزايش دهند.

وي خاطرنشان كرد: فرهنگ ورزش كردن بايد در بين مردم ترويج پيدا كند و به جاي اينكه ساعتها در رسانه ملي شوي تلويزيوني راه بيندازيم كه آيا فلان گل پنالتي بود يا نه يا به حاشيه هاي برخي رشته هاي ورزشي بپردازيم، بايد تلاش كنيم مردم را ورزشكار كنيم. هواداران ورزشي بايد ورزشكار شوند احمدي تصريح كرد: با اين شوهاي تلويزيوني مردم به حركت در نمي آيند و حركت نمي كنند به همين دليل بايد تلاش كنيم مردم را ورزشكار كنيم زيرا مردم ما اكنون اغلب هوادار ورزش هستند كه البته اين ارزش است اما هوادار بايد خودش نيز ورزشكار باشد. وي تاكيد كرد: اينكه هواداران ورزش ما ورزشكار نيستند، يك ضعف است و اين ضعف متوجه مديريت ورزش، رسانه ها، آموزش و پرورش و همه متوليان امر فرهنگ و آموزش است. معاون آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان كرد: به دنبال اين هستيم كه هزينه ورزش كردن را كم كنيم زيرا معتقديم ورزش بايد براي مردم ارزان و در دسترس باشد. بهره برداري هاي لازم از سالن ها و فضاهاي ورزشي نمي شود وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ارزيابي زيرساختهاي ورزشي در استان يزد اظهار داشت: سرانه ورزشي در استان يزد بسيار خوب است و در برخي شهرستانها به 3.5 مترمربع مي رسد و تقريبا در همه شهرستانهاي استان يزد سرانه بالاتر از يك متر است.

احمدي با اشاره به اينكه برخي ورزش هاي خاص و قشرهاي خاص نظير بانوان و ... نياز به امكانات بيشتري دارند، عنوان كرد: به نظر من بايد از فضاهاي ورزشي موجود بهره بيشتري برد زيرا معتقدم اكنون استفاده و بهره برداري لازم از سالن ها و فضاهاي ورزشي موجود نمي شود. وجود 3780 پروژه نيمه تمام ورزشي در كشور و نياز به 10 هزار ميليارد تومان براي تكميل آنها وي همچنين از وجود سه هزار و 780 طرح نيمه تمام ورزشي در كشور خبر داد و گفت: براي تكميل اين طرح ها به بيش از 10 هزار ميليارد تومان اعتبار نياز داريم كه اميدواريم با مشاركت بخش خصوصي بتوانيم بخشي از اين فضاها را تكميل و بهره برداري كنيم.

احمدي تاكيد كرد: پروژه ها اگر بر اساس برنامه زمان بندي شده تكميل نشوند، كارايي نخواهند داشت و به نظر مي رسد در احداث فضاهاي ورزشي بايد با منطق بيشتري تصميم گيري شود زيرا برخي پروژه ها به هيچ وجه توجيهي براي احداث ندارند. وي بيان كرد: در برخي مناطق با هزينه هاي بالا سالن هاي ورزشي احداث شده اما تاكنون حتي يك مسابقه ورزشي نيز در آنها برگزار نشده است.








۱۳۹۳/۶/۱۴ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن