تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816249775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمانی که نباید آب بخوریم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



زمانی که نباید آب بخوریم
زنانی که میزان بیشتری کافئین مصرف می‌کنند کمتر وزوز گوش یا همان زنگ زدن مداوم گوش را احساس می‌کنند.



به این مطلب امتیاز دهید

امام رضا علیه السلام فرمودند:هركس نتواند به زيارت من بيايد، برادرم را در رى يا خواهرم را در «قم» زيارت كند كه ثواب زيارت مرا در مى يابد.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، به خطر انداختن حدوداً 75% از بدن، آب در داخل و خارج سلول‌های بدن وجود دارد و در واقع اساس تمام مایعات بدن شامل خون، لنف، بزاق دهان، آنزیم های گوارشی، ادرار و تعریق است.بنابراین یک منبع خالص آب آشامیدنی و یادگیری اینکه چگونه آب را بهینه سازی کنیم یکی از موارد اساسی مهم است که هر شخص برای سلامتی خود می تواند انجام دهد.     "نقش آب در بدن"
از آنجائیکه آب تنظیم کننده تمامی اعمال بدن است، به معنای برابری با زندگی است. آب منبع حمل ونقل انرژی برای هر سلول در بدن است، هدایت کردن انرژی الکتریکی ومغناطیسی که توان زیستن (زندگی کردن) را فراهم می کند.
آب همچنین تسهیل کننده اعصاب پوستی حساس به نور و انرژی است که سیگنال ها را ارسال و دریافت می کنند و بسیار تحریک پذیر هستند و باعث افزایش شادابی پوست می شود. آب همچنین از پوست غشای مخاطی محافظت می کند و به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند با بیرون راندن اکسیدان ها و دیگر سموم از بدن توسط کلیه ها؛ به اضافه اینکه سینوس ها زمانیکه به خوبی مرطوب (آب رسانی) شده باشند و غشای مخاطی آن ها در مقابل عفونت مقاوم تر می شود ،بهتر تخلیه می شوند.
نکته بعدی که باید در نظر گرفت این است که مغز از 80% آب تشکیل شده است. خشکی شدید مغز، توانایی فکر کردن درست را مختل می کند و در حالت های حادتر منجر به اختلال روانی می شود.
"شرایط و عادات مربوط به کم شدن آب بدن"
اغلب مردم ندانسته از کم آبی مزمن رنج می برند. این شرایط مربوط به تجمع بیش از حد سموم در بدن است که منجر به بیش فعالی سیستم ایمنی بدن شده و باعث ایجاد یا تشدید انواع بیماری از قبیل آرتروز، آسم، ورم مخاط روده بزرگ، افسردگی، دیابت، زخم سوءهاضمه، دوازدهه، التهاب معده، سوزش سر دل، سردرد، فشارخون بالا، کلسترول بالا، کمردرد، گردن درد، پوکی استخوان و مشکلات کلیوی می شود.
به جای آب اکثرمردم از نوشیدنی هایی نظیر الکل، قهوه، چای غیرگیاهی، نوشابه و سایر نوشیدنی های کافئین دار استفاده می کنند. این نوشیدنی ها باعث تشدید از دست رفتن آب بدن می شوند.
"توصیه هایی برای جذب آب مطلوب"
بدن روزانه بطور متوسط به 6 تا 8 لیوان آب احتیاج دارد. منابع دیگری پیشنهاد می کنند که روزانه به میزان نیمی از وزن بدن (در مقیاس پوند) باید آب (در مقیاس اونس) مصرف شود. بطور مثال شخصی که 160 پوند وزن دارد روزانه باید 80 اونس (10 لیوان) آب بنوشد.
بهترین زمان آب خوردن صبح بصورت ناشتا است که باعث بیدار شدن سیستم گوارشی بدن و مرطوب نمودن سیستم خشک شده می‌شود. همین طور نوشیدن آب 30 دقیقه قبل از هر وعده غذایی نیز توصیه می شود.
بین غذا، آب ننوشید. نوشیدن آب در حین غذا خوردن با اسید معده تداخل داشته و از هضم درست غذا جلوگیری می کند. آب مصرفی باید هم‌درجه با دمای محیط باشد به جز در تابستان و شرایطی که نیاز به خنک کردن بدن هست.
از آنجائیکه آب شیر داری ناخالصی هایی مانند کلر، فلوئور، املاح معدنی سنگین و .... است، توصیه می شود قبل از مصرف حتماً فیلتر شده و خالص شود. آب به شکل های گوناگون موجود است. یکی از رایج ترین شکل های مصرف آب، استفاده از آب معدنی یا آب های فیلتر شده است. به هرحال هر کدام از موارد دارای خواص و مضراتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.   سلامانه/ 2014




۱۳/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن