تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به اراده سیاسی ایران در مذاکرات اطمینان دارم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: به اراده سیاسی ایران در مذاکرات اطمینان دارم


وزیر امور خارجه ایتالیا با تاکید بر اینکه، توافق جامع هسته ای ضامن امنیت و ثبات بیشتر در منطقه است گفت: از اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل پرونده ای هسته ای اطمینان دارم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خانم «فدریکا موگرینی» ، وزیر امور خارجه ایتالیا و مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز امیدواری که توافق جامع هسته ای تا زمان تعیین شده در ماه نوامبر آینده (آذرماه)، حاصل شود آن را ضامن امنیت و ثبات بیشتر در منطقه خواند.

ظریف نیز  در نشست مشترک مطبوعاتی با خانم موگرینی با اشاره به بحران در سوریه و عراق تاکید کرد: امروز کشورهای جهان با چالش های مشترکی روبرو هستند. چالش هایی که اتحادیه اروپا را نیز در برمی گیرد.

وزیر امور خارجه ایتالیا هم از ایفای نقش مثبت ایران در منطقه  به ویژه در تحولات عراق تقدیر کرد. وزیر امور خارجه کشورمان در سفر یک روزه خود به ایتالیا همچنین با پی یترو گراسو، رئیس سنا دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار  خواستار گسترش همکاری های پارلمانی بین دو کشور شدند و راه های گسترش همکاری و مشورت سیاسی درباره مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند.

ظریف همچنین در جمع شماری از سناتورها و نمایندگان پارلمان ایتالیا دیدگاه های ایران را در خصوص توافق جامع هسته ای و تحولات منطقه ای و تهدید تروریسم تشریح کرد وبه پرسش های انان پاسخ داد.

سناتو «مائوریتسیو بوکارلا» در پایان این نشست به خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: دیدار بسیار مفید و مثمر ثمری بود. وزیر امور خارجه ایران به خوبی ضعیت بحرانی خاورمیانه و فعالیت های تروریستی داعش را برای ما تشریح کرد که باعث شد ما به خوبی به خطرناک بودن وضعیت فعلی در منطقه پی ببریم.

وزیر امورخارجه کشورمان که بامداد چهارشنبه به دعوت رسمی خانم موگرینی همتای ایتالیایی خود در صدر هیاتی به رم سفر کرده بود درپایان بامداد امروز در پایان این دیدار به تهران بازگشت.
    

 


پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن