تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي و توسعه تحصيلات تکميلي از اولويت ها در دانشگاه پيام نور لرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ شهريور ۱۳۹۳ (۰:۲۳ق.ظ)
جعفري: راه اندازي و توسعه تحصيلات تکميلي از اولويت ها در دانشگاه پيام نور لرستان است رئيس دانشگاه پيام نور لرستان گفت: راه اندازي و توسعه تحصيلات تکميلي از اولويت ها در دانشگاه پيام نور لرستان است.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، محمد رضا جعفري در جمع خبرنگاران به راه اندازي و توسعه تحصيلات تکميلي در دانشگاه پيام نور لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تحصيلات تکميلي در چهار رشته زبان و ادبيات فارسي، الهيات گرايش فقه و مباني حقوق اسلامي، رشته شيمي گرايش معدني و رشته رياضي گرايش آناليز در دانشگاه پيام نور خرم آباد راه اندازي شده است.
دکتر جعفري با اشاره به اينکه يکي از سياست ها اين است که رشته هاي تحصيلات تکميلي به سمت مراکز واحدهاي پيام نور استان لرستان ببريم، عنوان کرد: موافقت راه اندازي کارشناسي ارشد رشته زمين شناسي اقتصادي در دانشگاه پيام نور اليگودرز از وزارت علوم گرفته شده است.
وي افزود: در مقطع کارشناسي ارشد دررشته زبان ادبيات فارسي در دانشگاه پيام نور مرکز اليگودرز در مهرماه دانشجو مي پذيرد.
رئيس دانشگاه پيام نوراستان لرستان گفت: رشته زمين شناسي گرايش تکتونيک، رشته زمين شناسي گرايش پترولوژي، درمقطع تحصيلات تکميلي در دانشگاه پيام نور مرکز خرم آباد راه اندازي شده است که در مهرماه دانشجو مي پذيرد.
اين مقام مسوول با اشاره به اينکه گلخانه 50متري در دانشگاه پيام نور مرکز اليگودرز افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: در حوزه کار آفريني گلخانه دانشگاه پيام نور مرکز خرم آباد که در سايت جديد اين دانشگاه در حال انجام است، تمام وسايل خريداري شده است که تا 20روز آينده شاهد افتتاحيه گلخانه 600متري دانشگاه پيام نور مرکز خرم آباد خواهيم بود.
جعفري درخصوص اخذ مجوز نشريات در دانشگاه پيام نور خرم آباد تصريح کرد: مجوز نشريه بوطيقا با رويکرد نظريه پردازي و نظريه پژوهشي است، نشريه مهندسي مکانيک تحت عنوان ساخت و توليد، نشريه گروه کشاورزي با عنوان علوم بذر ايران، نشريه گروه شيمي با عنوان نانو شيمي و مجوز مجله علوم فيزيک مختص علوم پايه اخذ شده است.
رئيس دانشگاه پيام نور استان لرستان با اشاره براي راه اندازي پژوهشکده نانو کامپوزيت گفت: در سال جاري پيگيري هاي انجام شده در معاونت پژوهشي دانشگاه پيام نور کل کشور که مجوز راه اندازي پژوهشکده نانو کامپوزيت اخذ شود.
وي گفت: راه اندازي آزمايشگاه مرکزي علوم کشاورزي با تاکيد بر گياهان دارويي در دانشگاه پيام نور استان لرستان از ظرفيت ها و پتاسيل هاي اصلي استان لرستان است که اميدواريم بتوانيم که وسايل و تجهيزات اين آزمايشگاه خريداري شود و شاهد افتتاحيه اين آزمايشگاه باشيم.
اين مقام مسوول با اشاره به اينکه مرکز رشد دانشگاه پيام نور مرکز نورآباد اولين مرکز رشد دانشگاه هاي پيام نور در سراسر کشور است، اظهار داشت: دو مرکز رشد يکي در نورآباد و ديگري در بروجرد است که در سال جاري موافقت اصولي اين مراکز با همکاري پارک علم و فناوري استان لرستان از وزارت علوم تحقيقات و فناوري گرفته شده است که اين مراکز در حال فعاليت هستند.
وي اضافه کرد: جذب و پذيرش 70هسته فناور در حوزه هاي مکانيک، الکترونيک، کامپيوتر، عمران، گياهان دارويي، کشاورزي، داروي و استقرار 30 هسته فناور در مرکز رشد، اخذ 17 گواهي ثبت اختراع از سازمان ثبت اختراع کشور براي فناوران اين مراکز، استقرار8 شرکت دانش بنيان، تجاري سازي و اختراع از فناوران اين مرکز با بيش از 30 ميليارد ريال سرمايه گذاري بخش خصوصي شرکت هاي شهرک صنعتي در مرکز رشد و فناوري، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي فناوري به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان نورآباد، از فعاليت هاي مرکز رشد نورآباد برشمرد.
وي با بيان اينکه ميزبان برگزاري کنکور کارشناسي ارشد فراگير در نوبت چهاردهم در سه مرکز پيام نور استان لرستان هستيم، گفت: در دانشگاه پيام نور خرم آباد کل داوطلبان 903 هستند که 385 نفر زن و 518 نفر مرد مي باشند، تعداد داوطلبان در کنکور کارشناسي ارشد در دانشگاه پيام نور اليگودرز 132 نفر که 59 نفر زن 73 نفر مرد مي باشند، ودر شهرستان کوهدشت 292نفر داوطلب هستند که 126 نفر زن و 166 نفر مرد مي باشند.
جعفري با اشاره به روز رساني صدور گواهي موقت دانش آموختگان گفت: سامانه اي جهت عدالت در جذب اساتيد مدعو طراحي شده است. در راه اندازي اين سامانه 80 درصد موفق بوده ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن