تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید شاهرودی بر اجرای توصیه‌های رهبری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید شاهرودی بر اجرای توصیه‌های رهبری
توجه به کاهش جمعیت، جلوگیری از ادامه یافتن این موضوع و همچنین توجه ویژه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دو دغدغه دیگری بود که از سوی نمایندگان خبرگان عنوان شد، همچنین نمایندگان نیز در اجرایی ساختن و تحقق یافتن توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید ویژه داشتند. مسائل اقتصادی و توجه جدی مسئولان به مساله بیکاری، جلوگیری از خروج نخبگان از کشور و افزایش حمایت‌ها از آنان از دیگر مطالب و مباحثی بود که در این دوره از سوی نمایندگان مطرح شد.
کد خبر: ۴۳۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ - 03 September 2014


نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید طبق یک برنامه اجرایی، تحقق پیدا کند.

به گزارش مهر، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی امروز بعد از ظهر در اختتامیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری طی سخنانی و با بیان اینکه آرزوی سلامتی برای آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس خبرگان رهبری داریم، اظهار داشت: اعضای خبرگان در این اجلاس در روز نخست و در روز دوم نیز مطالب بسیار مفیدی را بیان کردند.

وی تصریح کرد: از حضور دو میهمان گرانقدر یعنی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورای عالی امنیت ملی سپاسگزاریم و از مطالبی که بیان کردند، بهره‌مند شدیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته ایشان با اعضای مجلس خبرگان گفت: رهنمودهای ایشان همواره باید به عنوان سرلوحه امور مسئولان نظام و کلیه دست‌اندرکاران قرار گیرد و همچنین تمام این توصیه‌ها و رهنمودها نیز باید به طور کامل نتیجه‌بخش و حاصل شود.

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این دوره از اجلاس، سه دغدغه عمده توسط نمایندگان مطرح شد اضافه کرد: تهاجم فرهنگی غرب، مساله حجاب و برگزاری انواع کنسرت‌ها از مهمترین مطالب و دغدغه‌های فرهنگی بود که در طول این دو روز از سوی نمایندگان خبرگان مطرح شد.

وی اضافه کرد: توجه به کاهش جمعیت، جلوگیری از ادامه یافتن این موضوع و همچنین توجه ویژه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دو دغدغه دیگری بود که از سوی نمایندگان خبرگان عنوان شد، همچنین نمایندگان نیز در اجرایی ساختن و تحقق یافتن توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید ویژه داشتند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین خاطر نشان کرد: مسائل اقتصادی و توجه جدی مسئولان به مساله بیکاری، جلوگیری از خروج نخبگان از کشور و افزایش حمایت‌ها از آنان از دیگر مطالب و مباحثی بود که در این دوره از سوی نمایندگان مطرح شد.

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان نیز فردا پنجشنبه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با ایشان تجدید بیعت کرده و سپس با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن