تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 2 برابری طلبه خواهر در حوزه علمیه چادگان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان ابطحی خبر داد:
رشد 2 برابری طلبه خواهر در حوزه علمیه چادگان
چادگان – خبرگزاری مهر : مسئول حوزه های علمیه خواهران منطقه 4 اصفهان گفت: حوزه علمیه خواهران چادگان پس از گذشت 2 سال از آغاز فعالیتش امسال پذیرش 2 برابری طلبه خواهر نسبت به سال گذشته داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابطحی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه الزهرا (س) چادگان بر تقویت حوزه های علمیه تاکید کرد و افزود: در حال حاظر 60 طلبه خواهر در این حوزه در رشته های فقه ، احکام و.... فعالیت می کنند. وی در ادامه اظهار داشت : اکثر طلبه ها از روستاهای اطراف شهرستان چادگان هستند. مسئول حوزه های علمیه خواهران منطقه 4 اصفهان افزود: حوزه های علمیه در راستای ترویج و تبلیغ دین و همچنین در جهت هدایت انسانها و نشر احکام الهی قدم بر می دارند و این یک کار بسیار ارزشمند است. وی ادامه داد: در شهرستان چادگان بیش از 63 روستا وجود دارد که تنها در 2 الی 3 روستا روحانی مستقر است و این یک فقر فرهنگی بزرگ برای شهرستان چادگان است. وی بر اعزام روحانی به روستاهای فاقد روحانی و پرجمعیت تاکید کرد و افزود: نقش روحانی در روستاها به منظور ارتقاء فرهنگ روستا بسیار چشمگیر است که متاسفانه روستاهای چادگان از این امکانات بی بهره هستند. در پایان ضمن قدردانی از خانم اسکندری مدیر سابق حوزه علمیه خواهران چادگان ، خانم وهابی به عنوان مدیر این حوزه معرفی شد.

 


۱۳۹۳/۶/۱۲ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن