تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803753531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث تقسیمات کشوری در وزارت کشور مطرح نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رحمانی فضلی در نشست خبری سخنگوی دولت: بحث تقسیمات کشوری در وزارت کشور مطرح نیست خبرگزاری پانا: رحمانی فضلی در نشست خبری سخنگوی دولت گفت: بحث امروز دولت در آستانه برنامه ششم این بود که ما عقب افتادگی تاریخی در حوزه توازن و تعادل در مناطق داریم که فقر عمومی، مهاجرت ها و حاشیه نشینی اطراف کلان شهرها از مسائلی است که به این دلیل به وجود آمده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ شهريور ساعت 14:12



وزیر کشور افزود: در همین زمینه گزارش مفصلی درشورای اجتماعی مطرح شده که امیدواریم در برنامه ششم اقدامی انجام بدهیم که مناطقمان به توسعه پایدار برسد.
رحمانی فضلی درباره انتخابات شورای شهر و شکست اصلاح طلبان در هیات رئیسه شورا گفت: دولت از هیچ یک از گروه های سیاسی در انتخابات حمایت نمی کند شورا یک نهاد دموکراتیک است و ترکیب آرا به گونه ای شد که آقای چمران رای آورد.
وی افزود: وزارت کشور هیچ برنامه ای در این خصوص نداشته و نخواهد داشت بلکه وظیفه ما تنها برگزاری انتخابات صحیح است.
رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص ناامنی در مرزهای کشور اظهار کرد: در شرق با افغانستان و پاکستان و در غرب با عراق هم مرز هستیم که سه کشور ناپایدار هستند و طبیعی است که گروه های تکفیری، قاچاقچیان مواد مخدر و تبهکاران در این کشورها فعالیت می کنند اما اینکه چقدر می توانند موثر باشند و در مرزهای ما نفوذ کنند باید بگویم تا کنون چیزی در این زمینه نداشته ایم البته در فضای مجازی نفوذهایی انجام شده اما خصوصا در حوزه غرب کشور آمادگی کامل داریم و اگر تهدیدی وجود داشته باشد به سرعت اقدام می کنیم.
وی افزود: در عراق وضعیتی به وجود آمده که اوضاع به نفع دولت مرکزی تغییر کرده است.
وزیر کشوردر پاسخ به سوالی درباره مفاسد اقتصادی نیز گفت: در این حوزه وزارت کشور مستقیما ورود نکرده اما از آنجا که استانداران باید مستقیمانظارت داشته باشند به عنوان مدیر اجرایی وزارت کشور هر کمکی که سیاست های دولت ایجاب کند انجام می دهد.
رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی که آیا درباره اعتراضات کارگری شهر بافق در یزد دولت نمی توانست به گونه دیگری اقدام کند که منجر به بازداشت افراد نشود گفت: دولت در یک جلسه موضوع را به طور مفصل بررسی کرد و اختیار پرونده را به وزارت کار سپرد.
وزارت کشور نیز معاونت امنیتی خودر ا به منطقه فرستاد همچنین در شورای تامین نیز با حضور قشرهای مختلف و مقامات محلی تصمیم های خوبی گرفته شد تا این موضوع با دادن حق به کسانی که حق دارند ختم به خیر شود.
رحمانی فضلی درباره انتصاب معاونت سیاسی خود نیز گفت:به این دلیل که انتصابات، عزل و نصب ها و تقسیمات کشوری در حوزه اختیارات این معاونت است در این مدت با افراد مختلفی صحبت کرده ایم معاونت سیاسی در حال حاضر دو ،سه کاندید دارد که در این خصوص مشورت نهایی را با رئیس جمهور و هیات دولت انجام می دهیم.
وی در خصوص بازارچه های مرزی نیز گفت: این بازارچه ها نقش مهمی در صادرات کالا دارند امروز در دولت همین بحث مطرح شد و قرار شد کارگروهی موضوع صادرات در بازارچه های مرزی به کشورهای همسایه را بررسی کند تا سیاست های کلی در دولت اتخاذ شود.
وزیر کشور در خصوص وضعیت خانه احزاب نیز با بیان اینکه دولت از ابتدای سرکار آمدنش مبنای اصلی را بر مشارکت مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری گذاشته است اظهار کرد: سه جلسه با احزاب مختلف و تاثیر گذار داشته ایم در این زمینه مشکلات قانونی دارند که باید مجمع خود را تشکیل دهند و جواز خانه احزاب را تمدید کنند اگر قبول کردند با محوریت وزارت کشور این جلسه برگزار می شود و موضوع را جمع بندی می کنیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره تقسیمات کشور گفت: الزاما وقتی بحث توازن و تعادل را انجام می دهیم به تقسیمات کشوری نمی پردازیم و در برنامه وزارت کشور نیز این موضوع وجود ندارد که حتما برای توازن و تعادل تقسیمات کشوری داشته باشیم یکی از دستاوردهای دولت این است که شعار اعتدال را در حوزه جغرافیا نیز عملی کرده است.
وزیر کشو ر در پاسخ به سوال دیگری در باره تبلیغات گروه تروریستی داعش در زاهدان و دیوارنویسی به نفع سرکرده این گروه گفت: در این شهر به طور فراگیر چنین موضوعی را نداشتیم در استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار موفق شدیم در گروگانگیری های اخیر با استفاده از ظرفیت اجتماعی منطقه گروگانها را آزاد کنیم و موضوع ترور عبدالروف ریگی نیز بر اثر اختلافات داخلی خود گروهکها به وجود آمد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن