تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805472103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار برگزیده بین‌الملل در دوازدهم شهریورماه+لینک خبر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اخبار برگزیده بین‌الملل در دوازدهم شهریورماه+لینک خبر
برکناری دولت یمن، انفجار در نزدیکی حرم امامین عسکریین، تشدید بحران پاکستان، قتل سریالی خبرنگاران آمریکایی، سفر اوباما به استونی، مذاکرات هسته‌ای ایران و سقوط مجدد محبوبیت رئیس‌جمهور فرانسه برخی عناوین اخبار امروز جهان است.

خبرگزاری فارس: اخبار برگزیده بین‌الملل در دوازدهم شهریورماه+لینک خبر



به گزارش فارس، اهم عناوین اخبار و رویدادهای امروز دوازدهم شهریورماه که تا ساعت 14 در سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس منتشر شده‌اند، به شرح ذیل است. رایزنی هیأت اسرائیلی با شرمن و برنز در واشنگتن در آستانه مذاکرات هسته‌ای روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد هیأتی عالی‌رتبه به ریاست وزیر اطلاعات رژیم‌ صهیونیستی هفته آینده برای رایزنی با نمایندگان آمریکا در مذاکرات هسته‌ای، راهی واشنگتن می‌شود.

بایدن در تماس با العبادی خواستار تشکیل فوری دولت جدید عراق شد معاون رئیس‌جمهور آمریکا عصر سه‌شنبه در تماس تلفنی با نخست‌وزیر جدید عراق، بر ضرورت تشکیل فوری کابینه این کشور تأکید کرده است. اوباما مجوز اعزام 350 نیروی دیگر به عراق را صادر کرد کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد به دستور رئیس‌جمهور آمریکا حدود 350 نیروی نظامی این کشور، برای محافظت از سفارت و ساختمان‌های دیپلماتیک آمریکا، راهی عراق می‌شوند.

واشنگتن: تصمیم جدیدی در خصوص عراق نداریم/از شهرک‌سازی‌های اسرائیل نگرانیم سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید که ارتش این کشور به دعوت طرف عراقی به اهداف داعش در عراق حمله می‌کند و فعلاً نیز برنامه جدیدی در این خصوص ندارد.

 داعش تصاویر سر بریدن دومین گروگان آمریکایی را منتشر کرد گروه داعش تصاویری از بریدن سر یکی دیگر از گروگان‌های آمریکایی خود را منتشر کرد.

پروشنکو ریاست هیأت اوکراینی در نشست سران ناتو را برعهده دارد رئیس‌ جمهوری اوکراین در راس یک هیأت نمایندگی بلندپایه در نشست سران ناتو در ولز شرکت خواهد کرد و هدف اصلی مقامات کی‌یف آغاز هر چه سریع‌تر کمک‌های نظامی-تجهیزاتی کشورهای عضو ناتو به اوکراین است.

سود و زیان اسلام‌آباد از کودتا؛ ارتش در آستانه آزمونی بزرگ بحران سیاسی در پاکستان باعث شده ارتش این کشور در معرض امتحان قرار گیرد زیرا کودتا ممکن است باعث بروز جنگ داخلی و اعمال تحریم اقتصادی از جانب کشورهای غربی شود.

انصارالله یمن: برکناری دولت، دور زدن خواست مردم است/ فشار ادامه خواهد یافت سخنگوی جنبش انصارالله یمن (حوثی‌ها) طرح پیشنهادی رئیس‌جمهور یمن را که بر اساس آن دولت این کشور برکنار شد، تلاش برای دور زدن مطالبات مردم و انقلابیون دانست و آن را رد کرد.

  انتقاد تند الازهر مصر از طرحی در عربستان برای انتقال حرم رسول اکرم(ص) تعدادی از علمای الازهر با انتقاد شدید از طرح یک عربستانی برای انتقال بارگاه رسول اکرم(ص) به قبرستان بقیع اعلام کردند این طرح تلاش برای برانگیختن فتنه و خشم مسلمانان است.

تقلای مجدد مقام‌های‌ اسبق آمریکا برای کمک به عناصر گروهک منافقین یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به ارسال نامه از سوی سیاستمداران و نظامیان سابق ایالات متحده به اوباما و تقاضای کمک به عناصر گروهک منافقین در کمپ لیبرتی در عراق اشاره کرد.

  توافق پوتین و پروشنکو برای خروج از بحران اوکراین خبرگزاری اینترفکس گزارش داد رؤسای جمهوری روسیه و اوکراین تلفنی گفت‌وگو کردند و نسبت به خروج از بحران با یکدیگر توافق کردند.

سقوط مجدد محبوبیت رئیس‌جمهور فرانسه/ تنها 19 درصد فرانسویان از عملکرد اولاند راضی‌اند بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه، محبوبیت رئیس‌جمهور این کشور در ماه سپتامبر جاری بار دیگر با کاهش 4 درصدی به 19 درصد سقوط کرد.

  اوباما برای گفت‌وگو درباره بحران اوکراین وارد استونی شد رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش وارد «استونی» شد تا با مقامات این کشور درباره بحران اوکراین و همچنین روسیه گفت‌وگو کند. محکوم کردن داعش کافی نیست، هرکجا هستند باید علیه آنها وارد عمل شد یک نماینده جمهوری‌خواه آمریکا در واکنش به انتشار نوار ویدئویی سربریده شدن دومین خبرنگار آمریکایی توسط گروه تکفیری داعش، تصریح کرد که فقط محکوم کردن برای رویارویی با این معضل کافی نیست و زمان آن است قاطعانه وارد عمل شد. هواپیمای حامل کمک‌های دارویی و غذایی ایران به مردم غزه راهی قاهره شد هواپیمای حامل کمک‌های دارویی و غذایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم غزه دقایقی پیش راهی قاهره شد.

انفجار در نزدیکی حرم امامین عسکریین یک خودرو بمب‌گذاری شده در نزدیک حرم دو امام عسکری (علیهما السلام) منفجر شد.

بان کی‌مون: همه مردم جهان از جنایات داعش خشمگین هستند دبیرکل سازمان ملل ضمن محکوم کردن اقدام داعش مبنی بر قتل فجیع دو خبرنگار آمریکایی، خواستار توجه جدی به موضوع مبارزه با تروریسم شد. مخالفت جریان‌های سیاسی لبنان با طرح تکراری «14 مارس» برای «انتخاب رئیس‌جمهور» شخصیت‌های و جریان‌های سیاسی لبنان با «تکراری» خواندن طرح اخیر جریان «14 مارس» درباره پرونده انتخاب رئیس‌جمهور جدید این کشور، هدف از آن را به حاشیه راندن طرح «میشل عون» خواندند. رایزنی معاون ظریف با مقامات چک مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) در جمهوری چک با مقامات این کشور درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی می‌پردازد.

انتهای پیام/

93/06/12 - 14:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن