تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806611465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار برگزیده بین‌الملل در هشتم شهریورماه+لینک خبر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اخبار برگزیده بین‌الملل در هشتم شهریورماه+لینک خبر
ربوده شدن 2000 دخترعراقی از سوی داعش، قطعنامه غزه در شورای امنیت، سفر وزرای خارجه دانمارک و اسلواکی به تهران، اعزام نیروی نظامی آلمان به اربیل و سرنگونی یک فروند جنگنده اوکراینی برخی عناوین اخبار امروز جهان است.

خبرگزاری فارس: اخبار برگزیده بین‌الملل در هشتم شهریورماه+لینک خبر



به گزارش فارس، اهم عناوین اخبار و رویدادهای امروز هشتم شهریورماه که تا ساعت 14 در سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس منتشر شده‌اند، به شرح ذیل است: پادشاه عربستان: تروریسم تا یک ماه دیگر به اروپا و بعد به آمریکا می‌رسد پادشاه عربستان گفت که تروریسم در خاورمیانه محدود نمی‌شود و یک ماه دیگر به اروپا و آمریکا می‌رسد.

پنتاگون: عملیات آمریکا علیه «داعش» در عراق روزانه 7.5 میلیون دلار هزینه دارد پنتاگون اعلام کرد کمپین هوایی و مشاوره آمریکا علیه گروه تکفیری «داعش» در عراق بیش از 7.5 میلیون دلار در روز برای واشنگتن هزینه دارد. نشست وزرای خارجه اروپا در ایتالیا با هدف تحریم روسیه وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشستی در ایتالیا اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه را بررسی کردند.

شورای امنیت به‌زودی قطعنامه مربوط به اوضاع غزه را تصویب می‌کند نماینده انگلیس در سازمان ملل ابراز امیدواری کرد، شورای امنیت، طی چند روز آینده، قطعنامه مربوط به اوضاع غزه را به‌ اتفاق ‌آراء تصویب کند.

درخواست از «العبادی» برای نجات 2000 دختر کُرد ایزدی در بند داعش «ویان دخیل» نماینده ایزدی‌ها در پارلمان عراق از نخست وزیر مکلف این کشور خواست برای نجات جان 2000 دختر کُرد ایزدی ربوده شده از سوی داعش، اتاق جنگ تشکیل دهد.

مسکو: عدم اجازه پرواز به هواپیمای وزیر دفاع روسیه در آسمان لهستان بدون پاسخ نخواهد ماند وزارت امور خارجه روسیه اقدام طرف لهستانی در عدم اجازه پرواز به هواپیمای حامل وزیر دفاع این کشور را نقض آشکار توافقات بین المللی دانسته و هشدار داد که مسکو به این اقدام ورشو حتما واکنش مناسب نشان خواهد داد.

درخواست آمریکا از اکوادور برای از سرگیری روابط با رژیم صهیونیستی/ اعطای پناهندگی سیاسی به «آسانژ» قدردانی فلسطین از کشورهای آمریکای لاتین برای همبستگی با غزه، استقرار نیروهای آمریکایی در مرز با مکزیک و رد جایزه صلح نوبل از سوی رئیس جمهور اروگوئه از مهمترین اخبار آمریکای لاتین طی هفته گذشته است. چگونگی آغاز، اهداف و دستاوردهای مقاومت در 3 جنگ علیه غزه نگاهی اجمالی به 3 جنگ 2008، 2012 و 2014 رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نشان می‌دهد، مقاومت است که با گذشت زمان، سیری صعودی در پیشرفت خود دارد و رژیم صهیونیستی نتواسته است به اهداف اعلام شده در هیچکدام از جنگ‌ها دست یابد.

گزارش پایگاه خبری گلوبال ژئو پالتیکس/ ترکیه و عربستان؛ پدرخوانده‌های گروهک داعش / داعش نتیجه مقابله ریاض علیه شیعیان و ایران در منطقه است یک پایگاه تحلیلی در گزارشی نوشت: حکام ریاض چشم خود را بر عواقب تجهیز داعش جهت به‌دست آوردن موفقیت کوتاه مدت در نبرد علیه شیعیان و ایران بستند. جان کری خبر داد/ آمریکا به زودی 10 بالگرد آپاچی به مصر می‌دهد وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای مصری خود تضمین داد که به زودی 10 بالگرد آپاچی به قاهره برای مبارزه با تروریسم تحویل دهد.

رویارویی عربستان و قطر در آینده نزدیک تشدید میشود عبدالباری عطوان تحلیلگر معروف فلسطینی در یادداشتی به نگرانی روزافزون عربستان از خطر داعش و وجود اخوان المسلمین پرداخت و با اشاره به جلسه امروز شورای همکاری خلیج فارس پیش بینی کرد که رویارویی عربستان و قطر در روزهای آینده تشدید میشود.

پوتین: سازمان ملل نیازمند اصلاحات است رئیس‌جمهوری روسیه انجام اصلاحات در سازمان ملل را لازم دانست، البته رایزنی‌های گسترده برای رسیدن به توافق همه جانبه و خدشه دار نشدن اصول بنیادین عملکرد سازمان ملل را دو شرط اصلی این اصلاحات برشمرد.

اعزام 6 نظامی آلمانی به اربیل/ کمک‌های تسلیحاتی برلین در راه عراق آلمان با اعزام 6 نظامی به عراق و محموله تسلیحاتی برای کردهای این کشور، حمایت همه جانبه از کردها را دنبال می‌کند. روزنامه «السفیر» به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد/ سفر «حسین امیر عبداللهیان» به سوریه بعد از سفرش به «ریاض» یک منبع دیپلماتیک عرب در لبنان اعلام کردند که معاون وزیر خارجه ایران، کمتر از 48 ساعت بعد از سفرش به عربستان، راهی سوریه شده و با مقامات دمشق دیدار کرد.

وزرای خارجه فنلاند، دانمارک و اسلواکی مهمانان ظریف/ سفر اروپایی هفته جاری رئیس دستگاه دیپلماسی محمدجواد ظریف طی دو هفته آینده میزبان وزرای خارجه دانمارک و اسلواکی خواهد بود. وزیر خارجه کشورمان هم‌چنین دوشنبه این هفته به سه کشور اروپایی بلژیک، لوکزامبورگ و ایتالیا سفر می‌کند. تهران دو هفته آینده باز هم میزبان وزرای خارجه اتحادیه اروپایی است. در همین راستا قرار است «ارکی تیومیویا» وزیر خارجه فنلاند به عنوان دهمین وزیر خارجه اروپایی پس از آغاز به کار دولت یازدهم، امشب (شنبه) در پاسخ به دعوت همتای ایرانی خود و به منظور گفت‌وگو با مقامات کشورمان وارد تهران شود.

تایمز اسرائیل: سامانه موشکی باور 373 ضربه زدن به تاسیسات ایران را مشکل‌تر کرد یک رسانه صهیونیستی ورود سامانه موشکی «باور 373 » به پدافند هوایی ایران را سدی مستحکم در مسیر اجرای سیاست‌های بازدارندگی تل‌‌آویو علیه ایران نامید. سرنگونی یک فروند جنگنده اوکراینی توسط پدافند روسیه شبکه الجزیره مدعی شد روسیه یک فروند جنگنده اوکراینی را در محل تقابل نیروهای این کشور با نظامیان اوکراینی سرنگون کرده است. قاچاق اعضای کودکان عراقی، تجارت جدید داعش در سوریه و ترکیه نماینده کمیساریای حقوق بشر در عراق از اقدام عناصر تکفیری داعش مبنی بر قاچاق اعضای بدن کودکان در دو بازار سوریه و ترکیه خبر داد.

انفجار در جنوب بغداد 11 کشته بر جای گذاشت انتهای پیام/

93/06/08 - 14:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن