تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای لوح تقدیر استاندار خوزستان به مدیركل تعاون و كار استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توسط مدیر سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری صورت گرفت؛ اهدای لوح تقدیر استاندار خوزستان به مدیركل تعاون و كار استان خبرگزاری پانا: مدیر سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری خوزستان با حضور در دفتر مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن تقدیر از عملكرد مناسب وی در پاسخ گو بودن به مردم و ارتباطات مردمی، لوح تقدیر استاندار خوزستان را تقدیم مدیركل تعاون و كار استان كرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ شهريور ساعت 14:07



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی ادارهکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیر سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری خوزستان با حضور در دفتر مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن تقدیر از عملكرد مناسب وی در پاسخ گو بودن به مردم و ارتباطات مردمی، لوح تقدیر استاندار خوزستان را تقدیم هوشمند صفائی كرد.
كیامرث حاجی زاده در این دیدار در سخنانی عملكرد مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان را جهادی خواند و خاطر نشان كرد: حضور شما در استان به عنوان نیروی متعهد و متخصص در حوزه های كارگری و تعاون می تواند منشآ خیر برای استان باشد.
در این دیدار هوشمند صفائی در سخنانی ارباب رجوع را ولی نعمتان خود خواند و از پیگیری  برنامه های در دست اجرای اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی تا رسیدن به نقطه مطلوب خبر داد.
وی از بازرسی های موردی و ادواری توسط بازرسان كار خبر داد و گفت : خوش بختانه با تاكیدی كه بر بازرسی ها داریم حوادث ناشی از كار در طول 4 ماه امسال به طور چشمگیری كاهش یافته است
مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان با ابراز رضایت از نحوه و زمان رسیدگی به شكایات كارگران و كارفرمایان در مراجع تشخیص گفت: خوش بختانه با توجه به شرایط خاص استان شاهد فضای آرامی در جامعه كارگری در استان هستیم. 
در پایان این دیدار حاجی زاده پیام تبریك و لوح تقدیر استاندار خوزستان را تقدیم  وی كرد.
در پیام دكتر عبدالحسن مقتدایی آمده است: برادر ارجمند جناب آقای هوشمند صفائی مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر بدین وسیله از جناب عالی كه نسبت به پاسخ گویی به درخواست های مردمی و همكاری با سامانه مردم و دولت (سامد) استانداری خوزستان نهایت همكاری و تلاش را داشته اید تقدیر و تشكر می نمایم. امید است این شیوه پسندیده كه نشانه ی مردمی بودن  نظام دینی ما می باشد توسط همه ی مسوولان به كار گرفته شود. از خدواند بزرگ برای شما سلامتی و موفقیت روز افزون در خدمت به مردم شریف استان خواستاریم.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن