تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت خالي ترمينال‌هاي مهرآباد ساماندهي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۴ب.ظ)
ظرفيت خالي ترمينال‌هاي مهرآباد ساماندهي مي‌شود مديركل فردگاه بين‌المللي مهرآباد گفت: پس از انتقال اعزام زائران حج به فرودگاه امام‌خميني(ره) ظرفيت خالي در فرودگاه مهرآباد به‌وجود آمده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي رستمي با اشاره به اين مطلب كه براي سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي فرودگاه مهرآباد بايد فراخوان شود، گفت: اعلام اين فراخوان طي روزهاي آتي و به‌منظور تركيب ترمينال‌هاي يك، دو، سه، چهار و شش فرودگاه صورت مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه پس از انتقال اعزام زائران حج به فرودگاه امام‌خميني(ره) ظرفيت خالي در فرودگاه مهرآباد به‌وجود آمده است، افزود: براي اين ظرفيت‌هاي خالي نيازمند تركيب ترمينال‌ها و بالطبع سرمايه‌گذاري هستيم.
رستمي در ادامه عنوان كرد: در حال حاضر براي تركيب دو ترمينال يك و دو درصدد اعلام فراخواني هستيم تا سرمايه‌گذاران را براي اين منظور دعوت كنيم.
مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد اظهار داشت: مابقي ترمينال‌ها به زمان ديگري موكول شده است.
وي با اشاره به مذاكره با برخي سرمايه‌گذاران گفت: تاكنون برخي سرمايه گذاران آمادگي خود را براي سرمايه‌گذاري اعلام كرده و طي 2 جلسه مذاكره با آنان هنوز به نتايج قطعي نرسيده‌ايم.
رستمي اضافه كرد: در بخش‌هاي مختلف فرودگاه مهرآباد همچون ايربريج رايزني‌هايي براي سرمايه‌گذاري صورت گرفته كه منتظر پاسخ نهايي آنان هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن