تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما خواستار افزايش حداقل دستمزدها در آمريکا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۲۰ب.ظ)
اوباما خواستار افزايش حداقل دستمزدها در آمريکا شد با نزديک شدن به انتخابات ميان دوره اي ايالات متحده، باراک اوباما روز گذشته مجددا خواستار افزايش حداقل دستمزدها در آمريکا شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، با نزديک شدن به اين انتخابات، وعده هاي هر دو حزب براي اين مبارزه انتخاباتي افزايش مي يابد که در همين راستا رئيس جمهور آمريکا علاوه بر افزايش حداقل دستمزدها، از حق دستمزد برابر زنان با مردان نيز حمايت کرد.
رئيس جمهور آمريکا که در ميلواکي و در حضور 6 هزار نفر سخنراني مي کرد گفت که هدف وي دستيابي همه مردم آمريکا به اهداف ساده است، اهدافي مثل اينکه تمام مردم آمريکا قادر به پرداخت عوارض و صورت حساب هاي خود باشند و همه مردم آمريکا قادر باشند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند و براي تأييد اين حرف گفت: "نمي توان اين حقيقت ساده را انکار کرد که مردم آمريکا به افزايش حقوق نياز دارند." و براي تأييد اين حرف گفت: "نمي توان اين حقيقت ساده را انکار کرد که مردم آمريکا به افزايش حقوق نياز دارند."
اوباما تأکيد کرد که براي اين هدف بايد تمامي کارفرمايان آمريکا حداقل دستمزد را از ساعتي 7.25 دلار به ساعتي 10.10 دلار در سال 2015 افزايش دهند.
اوباما در پايان نيز با اشاره به لزوم افزايش حداقل دستمزدها، به انتخابات و کنگره اشاره کرد و گفت: "آمريکا نياز به افزايش حداقل دستمزدها دارد، اما؛ تا زماني که ما کنگره اي نداشته باشيم که به اين موضوع اهميت بدهد، بايد به تنهايي براي آن تلاش کنيم."














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن