تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819986108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري 200كلاس آموزشي براي مددجويان پلدختري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۲۷ب.ظ)
برگزاري 200كلاس آموزشي براي مددجويان پلدختري مدير کميته امداد شهرستان پلدختر از برگزاري 200كلاس آموزشي براي مددجويان اين شهرستان در سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ميرزا خدايي ضمن اعلام اين خبر گفت: آموزش فرآيندي است كه موجب يادگيري، و يادگيري موجب تغيير در رفتار، نگرش و شيوه تفكر مي‌شود وكلاس هاي آموزشي فرصت بسيار مناسبي براي آموزش و فراگيري مهارتها و دانش جديد به شمار مي‌رود.
مدير کميته امداد شهرستان پلدختر بيان داشت: كلاس هاي آموزشي از آن جهت داراي اهميت است كه دانش و مهارت را در يك مدت زمان بسيار كوتاه، به شكل عملي و به‌ويژه تعاملي و گروهي به فراگيران انتقال مي‌دهد وباعث مي گردد تا فراگير نقطه صفر تا صد يک شغل را ياد بگيرد.
وي در ادامه سخنان خود تصريح کرد: كلاسهاي آموزشي محور مسائل اعتقادي و احکام مذهبي، بهداشت فردي، جمعي و بهداشت خانواده، بهداشت ويژه زنان و تنظيم خانواده، روابط خانوادگي، حقوق خانواده، اخلاق اسلامي ،روابط اجتماعي ،خانه داري ، آموزش اعتياد، خياطي ،قالي بافي، كامپيوتر و... است.
وي در پايان سخنان خود افزود: با توجه با استقبال زياد مددجويان از برگزاري اين كلاس ها، اميد است شاهد برگزاري باشكوه تر اين كلاس ها در آينده نزديك باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن