تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات ترکیه/ شیوه جدید داعشی ها برای فرار


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات ترکیه/ شیوه جدید داعشی ها برای فرار
برخی رسانه ها و مطبوعات ترکیه، امروز سه شنبه 11 شهریور 93 عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات ترکیه، امروز سه شنبه 11 شهریور 93 عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند.     روزنامه حریت (Hürriyet): تظاهرات مسالمت آمیز ضددولتی در پاکستان که چند هفته پیش آغاز شد به دنبال تلاش هزاران معترض برای یورش بردن به اقامتگاه نواز شریف نخست وزیر این کشور به رویارویی های خونین منجر شد.   تظاهرات کنندگان که خواستار استعفای نواز شریف هستند از دوهفته پیش در چادرهایی در خارج از پایتخت اقامت دارند ولی یورش برخی معترضان که مسلح به باتوم و ماسک ضدگاز بودند به صفوف نیروهای پلیس، برای نخستین بار به خشونت کشیده شد.   در تصویری که منتشر شده است، معترضان، یک پلیس پاکستانی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.  

    روزنامه زمان (zaman): در پی فاش شدن شنود مکالمات مقامات ارشد دولتی و نظامی ترکیه از سوی دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، کاردار سفارت این کشور در آنکارا به وزارت خارجه ترکیه احضار شد.   بولنت آرینچ معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت، در سخنانش پس از اجلاس هیئت وزرا، اعلام داشت که کاردار ایالات متحده امریکا، در رابطه با ادعاهای شنود ترکیه، به وزارت امور خارجه این کشور احضار شده است.  

  روزنامه وطن (vatan): درگیرها در شمال تکریت خسارت های زیادی به عناصر تروریستی داعش وارد ساخت و باعث شد تا آنها با تغییر لباس و تراشیدن ریش های خود از مقابل نیروهای ارتش فرار کنند.  

    روزنامه جمهوریت (Cumhuriyet): بازداشت ها در چارچوب آنچه رئیس جمهور جدید ترکیه آن را مبارزه با دولت موازی می نامد دوباره آغاز شده است و طی آن سی و سه تن از افسران سازمان های امنیتی این کشور بازداشت شدند.
مقامات این کشور سی و سه تن از افسران از جمله رئیس سابق پلیس مالی را بازداشت کردند.   این بازداشت ها در چارچوب موج بازداشت هایی صورت می گیرد که از ژوئیه گذشته آغاز شد و برخی از مقامات پلیس این کشور را نیز به اتهام توطئه علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور جدید ترکیه از طریق تشکیل یک سازمان خلافکار و نیز شنود تلفن ها، در بر گرفت.  

   




۱۱/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن