تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي رسانه ملي موجب کاهش ارتکاب جرم مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
مدير کل صدا و سيماي استان مرکزي: استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي رسانه ملي موجب کاهش ارتکاب جرم مي‌شود مدير کل صدا و سيماي استان مرکزي بر لزوم استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود رسانه ملي به منظور کاهش گرايش به ارتکاب جرم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از اراک قرباني‌جم صبح امروز در حاشيه بازديد از اردوگاه کار درماني و کانون اصلاح و تربيت اراک اظهار داشت: آگاه‌ سازي افکار عمومي جامعه نسبت به عواقب هنجار شکني و ارتکاب بزه از وظايف خطير رسانه‌ها به منظور سالم‌ سازي اجتماع و کاهش‌گرايش به جرائم است.
وي تصريح کرد: تعامل و همکاري هر چه بيشتر بين مجموعه زندان‌ها و صدا و سيما به منظور ورود به راهکارهاي تخصصي و علمي در مسير تحقق اين امر مهم از اهميت ويژه‌اي برخوردار است که بايد مورد توجه قرار گيرد.
مدير کل صدا وسيماي استان مرکزي اولويت اصلي رسانه استاني در راستاي کاهش بروز ناهنجاري‌هاي اجتماعي و گرايش به ارتکاب جرم را تحکيم نهاد خانواده با رويکرد کاهش آسيب‌هاي اجتماعي دانست و دستگاه‌هاي اجرايي استان را به استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود رسانه ملي به منظور تحقق اهداف سازماني خود دعوت کرد.
قرباني‌جم همچنين با اشاره به اقدامات گسترده اصلاحي و تربيتي زندان‌هاي استان اطلاع رساني و آگاه‌ سازي جامعه از اين اقدامات ارزشمند را از ضرورت‌هاي اجتماعي و مؤثر در بازخوردهاي برنامه‌هاي اصلاحي و تربيتي سازمان زندان‌ها در جامعه عنوان کرد.
مديرکل زندان‌هاي استان مرکزي نيز ضمن تقدير از همکاري دائم مجموعه سيماي استان با اداره کل زندان‌ها به ارائه گزارشي از نحوه ارائه خدمات در حوزه‌هاي مختلف، اعم از خدماتي، بهداشتي، فرهنگي تربيتي و... به زندانيان پرداخت،
خشايار جمشيدي گفت: نقش و جايگاه خاص صدا و سيما در اثر گذاري بر افکار عمومي جامعه و فرهنگ سازي مؤثر در مسير کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و ناهنجاري‌هاي فرهنگي غير قابل انکار است.
وي بر ضرورت ايجاد يک فرايند و جريان علمي و تخصصي شناخت علل بروز بزه و شناخت راهکاري‌هاي پيشگيري از آن در تعامل مشترک اداره کل زندان‌ها و صدا و سيماي استان تأکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن