تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سیاسی استاندار تهران: دلواپسان هنگام کاهش ارزش پول ملی چرا بحث استیضاح را مطرح نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
معاون سیاسی استاندار تهران: دلواپسان هنگام کاهش ارزش پول ملی چرا بحث استیضاح را مطرح نکردند

معاون سیاسی استاندار تهران: دلواپسان هنگام کاهش ارزش پول ملی چرا بحث استیضاح را مطرح نکردند
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت:نمایندگانی که کسوت نمایندگی مردم را بر عهده دارند چرا هنگامی که یک شبه ارزش پول ملی کاهش یافت بحث استیضاح را مطرح نکردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی دوشنبه شب در همایش اقتصاد مقاومتی و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان شهریار اظهار کرد: ترمیم تخریب های بسیاری که بر بنیان های اقتصاد کشور طی هشت سال گذشته وارد شده نیازمند تلاش و کوشش مضاعف است.

وی ابراز امیدواری کرد: این مسئله که نمایندگان ملت اهمیت پرداختن به مسائل اصلی کشور را وجه همت خود قرار دهند و از پرداختن به مسائل حاشیه ای اجتناب کنند.

وی بیان کرد: اقتصاد و معیشت ملی جامعه مهمترین دغدغه رهبری نظام است و به تبع آن باید تمام برنامه ریزی های کشور معطوف به ساماندهی این امر مهم شود.

چاوشی با بیان این که امروز اقتصاد با آسیب ها و آسیب پذیری های جدی مواجه است گفت: شکستن شاخ غول تورم در کشور نیاز به قدرت افسانه ای رستم و اسفندیار دارد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت: شکستن شاخ غول تورم عملی و ممکن است مشروط به آنکه نظام سیاسی کشور بتواند با انسجام عمل کرده و به کار آمدی بیندیشد.

وی افزود: دغدغه های ملی، اقتصاد و معیشت مردم است، برنامه ریزان کشور دنبال تقدم فروع بر اصول نباشند و دنبال نخود سیاه نروند.

چاوشی اظهار کرد: نمایندگان مجلس بیش از هر قشر دیگری به عنوان محرم اسرار نظام با وضعیت درآمد ملی موجود و بحران مالی کشور و رشد چشمگیر هزینه ها آشنا هستند .

وی اضافه کرد: آیا سزاوار است امروز که باید همه وقت گرانبهای مجلس و نقطه اتکای خانه ملت صرف تمشیت امور اقتصادی و معیشتی جامعه شود به موضوعات فرعی و حاشیه ای کشیده شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: مجلس باید به بازسازی اعتماد خدشه دار شده ملتی بپردازد که یک شبه ارزش پول ملی اش به یک سوم در دولت قبل کاهش پیدا کرد.

وی گفت: اگر طالب اعتماد مردم و جلب آراء آنان هستیم باید برای رفع معضلاتی که مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند دست به کار شویم.

چاوشی با اشاره به این که تشخیص ضرورت ها، اولویت ها، نیازهای اساسی جامعه کار چندان دشواری نیست ،افزود: با روزمرگی نمی توان مسائل حیاتی و اساسی کشور را سامان داد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: جمهوری اسلامی با عملکرد مسوولان در دنیا شناخته شده است و قابل تصور نیست فقر و بیکاری برای سالیان متمادی ادامه یابد همه دستگاه های مسوول باید در کنار دولت باشند تا بتوان مشکلات را رفع کند.

چاوشی با بیان این که امروز باید راهکارهای رسیدن به شکوفائی اقتصادی را جستجو کنیم گفت: به هم خوردن تعادل اقتصادی در جامعه بهم خوردن تعادل اجتماعی و سیاسی را در پی دارد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران افزود: اگر توسعه و رشد اقتصادی در کشور به طور منطقی و حساب شده صورت نگیرد توسعه سیاسی و فرهنگی بی معنا است .

وی اظهار کرد: مخالفت و ایستادگی در مقابل دولتی که رای مردم و تایید رهبری را در پشت سر دارد، درست نیست.

چاوشی گفت: مردم دغدغه بیکاری جوانان خود را دارند، در چنین شرایطی پرداختن به دعواهای جناحی جایز نیست.



1393/5/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن