تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798696935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پاسخ محکم فرزاد حسنی درباره طلاق تا انتشار عکسهای برهنه هالیودیها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از پاسخ محکم فرزاد حسنی درباره طلاق تا انتشار عکسهای برهنه هالیودیها


نگاهی به اخباربرخی سایت ها وخبرگزاری های داخلی وخارجی در سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳/آیفون حادثه آفرید، اینبار مدل ۳GS!/ پیرترین جیب بر تهران/ کدویی که دختر شد/ ستاره زن موسیقی به داعش پیوست/ تصاویری عجیب از نورهای مرموز در روسیه. . . . آیفون حادثه آفرید، اینبار مدل 3GS!
آیفون حادثه آفرید، اینبار مدل 3GS!

در طی یکی دو ماه اخیر، انواع و اقسام اخبار در مورد انفجار گوشی ها شنیدیم، از گلکسی اس4 و آیفون 5 تا گوشی One plus one! اما در تازه ترین رخداد این حوزه، این بار قبل از اینکه حادثه‌ای اتفاق بی افتد، یکی از کاربران گوشی آیفون البته از نوع قدیمی ترش  یعنی iPhone 3gs، از این رخداد خطرناک جلوگیری کرد! Sorin Stroilescu با نگاه به گوشی خود متوجه شکسته شدن آن می‌شود! این شخص عصبانی با نگاهی دقیق‌تر به آیفون خود متوجه اتفاق عجیبی می‌شود! باتری این آیفون نسل سومی، به‌طور کامل باد کرده بود و کمی دیگر زمان انفجار آن بود! در واقع باتری بعد از تورم فشار زیادی بر روی صفحه نمایش آورده بود که باعث از کار افتادن آن نیز شده بود!  این فرد واقعا خوش شانس بود که قبل از انفجار این باتری متوجه این اتفاق شد و خوشبختانه هیچ آسیبی به او وارد نشد!  
بیشتر . . .


پیرترین جیب بر تهران
ساعت چهارونیم عصر 18 مردادماه سال جاری داد و فریادهای چندمرد در ایستگاه متروی 15خرداد کافی بود تا پلیس مترو با صحنه درگیری مرد موسفیدی با یک مسافر روبه‌رو شود.
 مأموران وقتی با میانجیگری این دعوا را مهارکردند پی بردند که مرد موسفید یک جیب‌برحرفه‌ای است. مرد مسافر که موفق به دستگیری دزد پول و چک‌هایش شده بود به پلیس گفت: «جمعیت زیادی منتظر آمدن قطار بودند و چون چک‌های میلیونی داخل جیبم بود با حساسیت بیشتری اطرافم را تحت نظر گرفته بودم که ناگهان احساس کردم دست یک مرد داخل جیبم شده است. وقتی به عقب برگشتم این پیرمرد را دیدم که وی بلافاصله دستش را که در جیبم بود بیرون کشید و پول و چک‌هایم روی زمین ریخت. وی افزود: مرد موسفید قصد داشت با نقش‌پردازی پا به فرار گذارد که با وی درگیر شدم تا اینکه با کمک مردم دزد جیب‌بر را دستگیر کردیم.»  این ادعاها در حالی بود که مرد موسفید اصرار بر بی‌گناهی داشت تا اینکه با دستور بازپرس «دشتی» از شعبه 6 دادسرای فیاض‌بخش پیش روی مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد موسفید «علی حسین» نام دارد و یکی از جیب‌برهای حرفه‌ای پایتخت است. همین کافی بود تا مأموران برای شناسایی دیگر طعمه‌های این جیب‌بر حرفه‌ای آن‌ها را پیش روی مرد موسفید قرار دادند و «علی‌حسین» که دیگر راهی جز اعتراف نداشت به ناچار جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو را به گردن گرفت.
 گفت‌وگو با پیر جیب‌برها
علی حسین 70 ساله است و بیش از 40 بار به جرم‌های جیب‌بری و حمل مواد مخدر به زندان افتاده است. این جیب‌بر حرفه‌ای همه بدنش را با خالکوبی پر از نقش و نگار کرده و ادعا می‌کند در قدیم برای اینکه دیگران از وی حساب ببرند و بترسند روی بدنش خالکوبی کرده و اما امروز خالکوبی مد شده است.
  اهل کجایی؟
از هشت سالگی از شهرمان به تهران آمدم و تنها زندگی‌ام را آغاز کردم.
  چرا تنها؟
الآن که نوه و نتیجه هم دارم ولی هشت سال داشتم که پدرم درگذشت و برای اینکه اهل درس خواندن نبودم پیاده به‌تهران آمدم.
  پیاده از شهرتان به تهران آمدی؟
بله، سال 1328 پسربچه‌ها را می‌دزدیدند، به‌همین خاطر از ترس راننده‌های اتوبوس پیاده از شهرهای ملایر، همدان، قزوین و کرج گذشتم تا اینکه پس از یک ماه به تهران رسیدم.
  در تهران چه کردی؟
ابتدا در سه‌راهی شمس شاگرد قهوه‌چی شدم و پس‌از مدتی به یک طباخی رفتم و در آنجا مشغول شدم.
  نخستین دزدی را در چندسالگی انجام دادی؟
11 ساله بودم که به‌خاطر دزدی چهار وزنه سنگ ترازو به زندان قصر رفتم.
  چرا دزدی؟
نمی‌دانم بالاخره شور جوانی و بزرگنمایی، آدم را وادار به انجام خلاف می‌کند.
  از آن زمان به بعد دزدی می‌کنی؟
نه، در کار طباخی حرفه‌ای شدم و به شهرمان برگشتم و با برادرم یک مغازه زدم.
بیشتر . . .


کدویی که دختر شد
کدویی که دختر شد

محمد اعلمی‌ نمایش «دختر کدو» را که داستان آن درباره کدویی است که تبدیل به یک دختر بچه می‌شود را در جشنواره عروسکی تهران مبارک به صحنه می‌برد. این کارگردان درباره این نمایش گفت: دختر کدو افسانه‌ای است که در بیشتر اقوام ایرانی وجود دارد. او ادامه داد: داستان درباره زن و شوهری روستایی است که بچه‌دار نمی‌شوند‌ تا اینکه زن یک کدو را به عنوان فرزند انتخاب می‌کند و آنقدر این کدو را باور می‌کند تا اینکه تبدیل به یک دختربچه می‌شود،‌بعد از آن شوهر همسرش را رها می‌کند و زن به تنهایی دختر را بزرگ می‌کند. اعلمی درباره شیوه اجرایی نمایش «دختر کدو» توضیح داد: شیوه اجرایی این کار بازیگر عروسک است که در واقع خود بازیگران عروسک‌ها را بازی می‌دهند. این کارگردان با اشاره به نوع مخاطبان این اثر نمایشی گفت: اصولا این نمایش به دلیل قصه کودکانه و استفاده از شعر و موسیقی‌، برای کودکان و نوجوان جذاب است اما به هر حال نمایش می‌تواند مخاطب همگانی داشته باشد و مخاطب عام را دربر بگیرد. اعلمی درباره هدف اصلی‌اش دراین اثر ادامه داد: هدف اصلی ما در این نمایش، این است که مخاطبان مختلف از کودکان نوجوانان و بزرگسالان را با افسانه‌های ایرانی و فرهنگ فولکلوریک‌مان آشنا کنیم.  نمایش «دختر کدو» که متن آن نوشته گیتی مرتضوی و راضیه برومند است‌، سلمان فرخونده‌، فروزان بهرام پور‌، محمد لقمانیان‌، علی اعتصامی‌فر و منیارمضانی به عنوان بازیگر حضور دارند.
همچنین‌، علی بی‌نیاز، سیاوش عظیمی موزیسین این کار هستند.
بیشتر . . .


ستاره زن موسیقی به داعش پیوست
ستازه زن موسیقی به داعش پیوست

این زن بریتانیایی گفته است تنها به اشتیاق بریدن سر مسیحیان زندگی می کند. سالی جونز، خواننده زن 52 ساله انگلیسی به همراه شوهر 20 ساله‌اش به گروهک تروریستی داعش پیوستند. این خواننده انگلیسی که مادر دو فرزند است، راه زندگی خود را از خوانندگی به ذبح مردم سوریه تغییر داده است.
سالی جونز، نام خود را به "ام حسین البریتانی" تغییر داده است و در صفحه توییتر خود نوشت: خدا را شکر. من و شوهرم پس از محاصره ۷ ماهه به داعش رسیدیم و هم اکنون در حکومت خلافت زندگی می‌کنیم.
بیشتر . . .


پاسخ فرزاد حسنی به سوال خبرنگار درباره جدایی از آزاده نامداری
اعلام خبر جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی، واکنش های رسانه ای مختلفی را به دنبال داشت و موجی از تاسف و ناراحتی را در میان طرفداران این دو مجری شناخته شده پدید آورد اما حالا پادرمیانی هایی در حال انجام است تا دوباره میان این زوج جوان وصلت برقرار شود. مجله خانواده سبز نوشته است: «آمار و ارقام ثبت احوال نشان می دهد در سال های اخیر رشد طلاق افزایش یافته و متاسفانه حدود 50 درصد زوجین در 5 سال اول زندگی مشترک شان از یکدیگر جدا می شود و متاسفانه تر این که 14 درصد جدایی ها طی سال های اخیر، مربوط به زوج هایی بود که کمتر از یکسال از ازدواج شان گذشته است.» نویسنده سپس با طرح این سوال که «حال فرزاد مقصر است یا آزاده خانم؟» می نویسد: «این سوالی است که بهتر است «جواب» آن را ندانیم! چرا که نباید حرکت های این دو هنرمند که هر کدام از ما، در قاب جادویی تلویزیون خاطرات زیادی از آنها به یاد داریم شکسته شود.» سردبیر مجله خانواده سبز سپس به برقراری تماس تلفنی با فرزاد حسنی اشاره می کند. فرزاد حسنی هم که به این رسانه اعتماد دارد، لب به سخن می گشاید و درخصوص دلایل خود برای سکوت در مقابل اظهار نظرهای همسرش این استدلال را به کار می گیرد: «هیس! آبرودارها فریاد نمی زنند. زندگی مشترک من و رابطه زناشویی آنقدر محترم است که کلمات هم اجازه ورود به این حریم را ندارند. ما قبل از اینکه همسر، پدر و برادر باشیم، انسانیم و انسانیت یعنی حفظ حرمت و حرمت یعنی حفظ اسرار زندگی، حفظ آبرو،حفظ خلوتی که خدا دوست دارد بین دو بنده اش، فقط بین دو بنده اش باقی بماند.»
بیشتر . . .


تصاویری عجیب از نورهای مرموز در روسیه
تصاویری عجیب از نورهای مرموز در روسیه

 یک هواپیمای بوئینگ که از کشور هنگ کنگ راهی کانادا بوده است هنگام عبور از کناره سواحل شبه جزیره کامچاتکا متعلق به کشور روسیه با پدیده ای عجیب مواجه شده است. گفتنی است، خلبانان این هواپیما نورهای نارنجی عجیب و غریبی را در سطح زیر اقیانوس در آب های ساحلی این شبه جزیره به مدت 20 دقیقه رصد و از آن عکسبرداری کرده‌اند. کارشناسان هنوز پاسخ قانع کننده ای برای توجیه این نورها پیدا نکرده‌اند اما گمان می‌برند که احتمال بروز یک آتشفشان عظیم زیر دریا وجود دارد.
بیشتر . . .

تصاویر برهنه هالیوودیها در آی کلود
تصاویر برهنه هالیوودیها در آی کلود

یک هکر ناشناس با انتشار تدریجی تصاویر برهنه‌ی بازیگر زن برنده‌ی اسکار، جنیفر لورنس و ده‌‌ها مدل، خواننده و بازیگر دیگر، فضای شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های خبری را تحت تاثیر خود قرار داد. گفته شده که این تصاویر از طریق حفره‌ای در برنامه‌ی ذخیره‌ی مجازی "آی-کلود” گوشی‌ اپل به بیرون درز کرده است.  در اولین واکنش به درز این تصاویر، سخن‌‌گوی جنیفر لورنس، با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تایید واقعی بودن عکس‌ها، انتشار آن‌ها را «نقض آشکار حریم خصوصی» خواند و با بیان این‌که «با مقامات تماس گرفته شده گفت هر کسی که تصاویر دزدیده‌شده‌ی این بازیگر را منتشر کند، «تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت».
بیشتر . . .


تی‌شرتی که صدای صهیونیست‌ها را درآورد
تی‌شرتی که صدای صهیونیست‌ها را درآورد

عذرخواهی و ضرر عظیم یک شرکت معروف تولیدکننده پوشاک به‌خاطر یک جنجال صهیونیستی. یکی از تولیدات ZARA تی شرت های راه راهی بود که روی آن ستاره زرد رنگی نقش بسته بود. این طراحی مورد اعتراض بسیاری از یهودیان قرار گرفت. آنها دلیل اعتراضشان را شباهت این تی شرت ها به لباس زندانیان یهودی در اردوهای کار اجباری در زمان جنگ جهانی دوم اعلام کرده‌اند. زارا در پاسخ به این اعتراضات اعلام کرد که این طراحی راه راه و ستاره زرد روی آن الهام بخش شخصیت «کلانتر» در فیلم های کلاسیک غربی است و به همین منظور طراحی شده است.
بیشتر . . .

 


سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن