تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805714386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته پیشنهادی برای خارج کردن آمریکا از منجلاب خشونت/طنز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بسته پیشنهادی برای خارج کردن آمریکا از منجلاب خشونت/طنز خبرگزاری پانا:غرب چنان در بحران مالی، اخلاقی، ورزشی، علمی و فرهنگی گرفتار است که شهروندان آن چاره‌ای به‌جز پیوستن به گروه‌های تروریستی ندارند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور ساعت 08:56




روزنانه شهروند نوشت:
مایک راجرز، قانونگذار جمهوریخواه آمریکا نسبت به ارتباط صدها شهروند آمریکایی با اعضای داعش در سوریه ابراز نگرانی کرده است. ملاحظه می‌فرمایید که دلواپسی یک مسأله جهانی است و تنها اختصاص به کشور ما ندارد. غرب چنان در بحران مالی، اخلاقی، ورزشی، علمی و فرهنگی گرفتار است که شهروندان آن چاره‌ای به‌جز پیوستن به گروه‌های تروریستی ندارند. همین ٢ماه پیش بود که پدر عمرالشیشانی یکی از فرماندهان داعش که در فصل نقل‌وانتقالات از گرجستان به این گروه پیوسته است به خبرنگاران گفته بود که پسرم از بیکاری عضو داعش شد. ما هم در کشور خیلی بیکار داریم، ولی به دلیل شرایط مناسبی که برای بیکاران فراهم کرده‌ایم یا ازدواج می‌کنند و چهارنفر دیگر را بدبخت می‌کنند یا معتاد شده و در نهایت تمام می‌شوند و این یک پیروزی بزرگ است که بیکاران ما حاضرند ازدواج کنند ولی به داعش نپیوندند. (خوشبختانه ما جزو معدود کشورهایی هستیم که بدبختی بقیه کشورها برای ما دستاورد محسوب می‌شود و اگر درك کافی داشته باشیم می‌بینیم این هم خودش نوعی دستاورد است!) جدا از این مسائل، علت گرایش صدها آمریکایی به داعش نیازمند یک ریشه‌یابی عمیق است، ما با توجه به شناختی که از مشکلات آنها داریم با کراهت آمادگی خود را برای نجات مردم مظلومی که به ناچار در غرب سکنی گزیده‌اند اعلام می‌کنیم. بسته پیشنهادی ما شامل گزینه‌های زیر است:
١) پراید. اگر استفاده از پراید در بین مردم آمریکا جا بیفتد آنها آن‌قدر درگیر سوم، هفتم و چهلم می‌شوند که دیگر فرصتی برای پیوستن به داعش پیدا نمی‌کنند.
٢) تعویض هنرمند. در راستای تعویض عناصر مروج خشونت با عناصر مروج لطافت، ما آمادگی خود را برای تعویض الهام چرخنده با بروس ویلیس، فرج‌الله سلحشور با کوئنتین تارانتینو و محمد اصفهانی با متالیکا اعلام می‌کنیم.
٣) فیلتر شبکه‌های اجتماعی، ممنوعیت ورود زنان به استادیوم بیسبال، تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و ادارات، لغو کنسرت‌ها و... باعث می‌شود شهروند آمریکایی مثل بچه‌ای که مادرش برایش بستنی نمی‌خرد آن‌قدر جیغ و داد کند تا خودش خوابش ببرد و دیگر حالی برای پیوستن به داعش نداشته باشد.
٤) متاسفانه نام تگزاس به‌رغم جایگاه ویژه و معنوی‌ای که نزد جوانان ایرانی دارد در دنیا تبدیل به نماد خشونت شده و نام این شهر باید به «گلپونه‌های وحشی دشت امید» تغییر یابد.
٥) ما از اول می‌دانستیم استعفای آقای فرگوسن از منچستر بی‌خود نیست و این عنصر اسکاتلندی برنامه‌هایی در سر دارد. اتفاقا پیش‌بینی‌های ما درست از آب درآمد و چندی پیش حادثه دلخراش فرگوسن در آمریکا به وقوع پیوست که نمونه بارز خشونت‌طلبی در آمریکاست. در این زمینه ما در بسته پیشنهادی خود یکی از عناصر مطلوب به نام محمد مایلی‌کهن را در نظر گرفته‌ایم که با ارسال ایشان به آمریکا ان‌شاءالله اخلاق‌مداری و آزادیخواهی به جامعه آمریکا تزریق می‌شود و اگر حادثه‌ای هم رخ دهد دیگر حادثه فرگوسن نیست و حادثه مایلی‌کهن است.
٦) استفاده از ظرفیت‌های هرمز شجاعی‌مهر. همان‌طور که می‌دانید تلویزیون آمریکا پر شده از برنامه‌هایی که خشونت کلامی را ترویج می‌کنند در این میان هرمز شجاعی‌مهر (که نه به وجود می‌آید نه از بین می‌رود) با کلام محبت‌آمیز خود می‌تواند بار دیگر آرامش را به خانه‌های آمریکایی برگرداند.
نمونه‌ای از گفتارهای ایشان در شبکه سی‌بی‌اس آمریکا: چه خوبه وقتی همه دور هم میشینیم، ظهر که میشه، همه خانواده (با دستانش همه خانواده را نشان می‌دهد) دور سفره‌های آمریکایی بشینن و... صفا و سادگی رو... بیارن توی خونه! من از شما آمریکایی عزیز، از همه شما عزیزان داعش می‌کنم به خواهش نپیوندید. ببخشید خواهش می‌کنم به داعش نپیوندید. اما در این بخش در خدمت جناب آقای سناتور مک‌دونالد هستیم. جناب آقای مک‌دونالد بفرمایید آیا پیوستن به داعش از نظر شما کار پسندیده‌ای هست یا نه؟ سناتور مک‌دونالد: به هیچ‌وجه کار پسندیده‌ای نیست.
شجاعی‌مهر: بعله به پایان یکی دیگر از برنامه‌های family face رسیدیم. گاد‌اند جیزس یار و یاورتون.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن