تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد بر ضرورت نگاه فرهنگي در حراست بنياد شهيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۵۵ب.ظ)
مدير کل دفتر مرکزي حراست بنياد شهيد: تأکيد بر ضرورت نگاه فرهنگي در حراست بنياد شهيد مدير کل دفتر مرکزي حراست بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به ضرورت نگاه فرهنگي در حراست بنياد،گفت: اگر پيشرفت در حوزه فرهنگ ديده نشود شاهد آسيب ها خواهيم بود ولي اگر درست فرهنگ سازي کنيم انحرافي رخ نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسمي مدير کل دفتر مرکزي حراست بنياد شهيد و امور ايثارگران در نشست شوراي مديران بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان با تشريح اهداف، سياست ها و راهبردهاي حراست،اظهار داشت: رويکرد ما در دفتر مرکزي يک رويکرد آسيب شناسانه است و لازمه آن همکاري همه دستگاه ها با حراست است.
وي افزود: اگر در راستاي سالم سازي حراست اقدام شود،حراست قبل از بروز هر حادثه و انحرافي جلوگيري مي کند و اگر دستگاه ها نتوانند به وظيفه ذاتي و قانوني خود درست عمل نمايند تعامل ها تبديل به تقابل ها مي شود.
قاسمي با اشاره به اينکه ما نگاه فرهنگي در حراست بنياد داريم و اگر پيشرفت در حوزه فرهنگ ديده نشود شاهد آسيب ها خواهيم بود و اگر درست فرهنگ سازي کنيم انحرافي رخ نخواهد داد،افزود: آمارهاي مستندي از عدم رسيدگي به جامعه شاهد و ايثارگر در حوزه فرهنگ وجود دارد و بررسي ها نشان مي دهد بدنه بنياد به کار فرهنگي در داخل نياز دارد و بايد از فضاي تبليغاتي عکس،پوستر و بنر خارج شد .
وي در ادامه افزود: ما از واحد هاي حراست و از همکاران ادارات کل حراست استان ها به عنوان فني ترين بخش نظارتي کشور در رصد بنياد هاي سراسر کشور کمک مي گيريم و اگر مسوول حراست نتواند سيستم را کنترل نمايد،سيستم مريض شده و نمي تواند کارش را پيش ببرد.
در ابتداي اين نشست نيز مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان با بيان اينکه خداوند در نهاد انسان سيستم هايي تعبيه کرده که در مواقع خطر و حساس،اين سيستم ها به صدا درآيند تا انسان به صورت طبيعي و پدافندي و در جهت حمايت از بدن خود در مقابل خطرات و ساير تهديدات اقدام کند،افزود: اگر نيروهاي پدافندي و آفندي در نهاد انسان فعال نبود انسان قادر نبود عمر طبيعي خود را سپري کند که در سازمان ها و نهاد ها نيز اگر حراست نبود در مقابل تهديدات خارجي و داخلي آسيب پذير مي شد بنابراين براي سازمان ها نيز حراست لازم است تا بتواند نگه دارنده سازمان باشد.
عارف با اشاره به ضرورت تکريم ارباب رجوع و خدمات رساني،گفت: بنياد داراي ويژگي خاص خدمات رساني به خانواده هاي شهدا و ايثارگران است و ما افتخار خدمتگزاري به خانواده هاي شهدا را داريم و امروز به برکت خون شهدا است که توانستيم در مقابل تحريم هاي دشمنان و در مقابل ابرقدرت ها بايستيم.
عارف در پايان سخنان خود با اشاره به مشکلات بنياد در زمينه بيکاري و ايجاد اشتغال فرزندان جامعه شاهد و ايثارگر،کادرسازي سازماني، کمبود اعتبارات و درمان ايثارگران شاغل،خواستار انعکاس و پي گيري جدي اين مسايل و مشکلات شد.
گفتني است، در اين نشست اسلامي مدير کل حراست استان،معاونان ستادي و روساي بنيادهاي تابعه و روساي ادارات ستادي حضور داشتند و قهرمان محمدي به عنوان رييس جديد حراست بنياد همدان معرفي شدند و از خدمات ارزنده حميد قرباني در طي دوران تصدي خود در حراست قدرداني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن