تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802782953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات مسکن مهر در شهرستانهای کرمانشاه بررسی شد/ از کندی پروژه ها در هرسین تا افزایش وام مسکن در سنقر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه مهر گزارش می دهد؛
مشکلات مسکن مهر در شهرستانهای کرمانشاه بررسی شد/ از کندی پروژه ها در هرسین تا افزایش وام مسکن در سنقر
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر تعدادی از شهرستان های کرمانشاه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی انجام شد.



به گزارش خبرنگار مهر، پروژه های مسکن مهر از بزرگترین طرح های عمرانی کشور به شمار می رود که طی آن هزاران واحد مسکونی در سراسر شهرستان های کشور و برای اقشار مختلف ساخته و تحویل داده می شود. فارغ از مشکلاتی که در مراحل ساخت این واحدها وجود دارد از نقش مهم آنها در کاهش هزینه های مسکن مخصوصا جلوگیری از افزایش قیمت خرید و اجاره بها در این بخش در کرمانشاه نمی توان غافل شد موضوعی که خبرگزاری مهر در گزارشی تحت عنوان "موج تحویل خانه های مهر قیمت مسکن کرمانشاه را به اعتدال رساند" مفصلا به آن پرداخت. در هفته دولت نیز شاهد به بهره برداری رسیدن و افتتاح 1100 واحد از خانه های مهر برای مددجویان بهزیستی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی بودیم که تحول چشمگیری در حوزه مسکن مددجویان بهزیستی به شمار می رود. اما طی روز گذشته و امروز قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر نیز با حضور در استان کرمانشاه از پروژه های مسکن مهر در شهرستان های استان بازدید کرد.

شرایط پروژه های مسکن مهر هرسین باید بهبود یابد/ دولت به تعهدات خود عمل کرده است احمد اصغری مهر آبادی با حضور در شهرستان هرسین و در جریان بازدید از این پروژه ها به خبرنگار مهر گفت: وزیر راه و شهرسازی تأکید و توجه ویژه ای به تعهدات دولت در حوزه مسکن مهر دارند و این سفر در راستای همین تأکیدات وزیر و البته دعوت مسئولین استان انجام می شود. وی افزود: در شهرستان هرسین پروژه های مسکن مهر مشکلاتی دارد که با بررسی آنها در راستای تسریع در ساخت و تحویل این واحدها حرکت خواهیم کرد. مهر آبادی پروژه دادگستری شهرستان هرسین را خوب و با پیشرفت مناسب ارزیابی کرد و گفت: سایر پروژه های این شهرستان در وضعین مناسب و متناسب با زمان آغاز نیستند که برای آنها تصمیم گیری خواهد شد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دولت در حوزه اعطای زمین و تسهیلات به تعهدات خود عمل کرده است اما باید در نظر داشت که در قرار دادهای دوجانه یک سوی کار سهم آورده است که از سوی متقضیان در مواردی تأخیر داشتیم که همین موضوع کار را با دشواری هایی رو به رو می کند. به گزارش خبرنگار مهر، یکی دیگر از پروژه هایی که در این سفر مورد بازدید قرار گرفت طرح های مسکن مهر شهرستان سنقر بود.

نیمی از پروژه های مسکن مهر سنقر تحویل شده است/ تلاش برای افزایش وام مسکن در سنقر و کلیایی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان سنقر از پروژه های مسکن این شهرستان بازدید کرده و آنها را مورد بررسی قرار دادند. فرماندار شهرستان سنقر در حاشیه ای بازدیدها به خبرنگار مهر گفت: در شهرستان سنقر با عنایت وزیر محترم راه و شهرسازی برای هر واحد هفت میلیون ریال یارانه پرداخت خواهد شد. علیرضا ایزدی ادامه داد: در شهرستان سنقر یک هزار و 234 واحد مسکن مهر در دست ساخت است که تا کنون بیش از نیمی از آنها به متقاضیان تحویل داده شده است و تکمیل و تحویل ما بقی نیز در دستور کار است. وی افزود: شرایط کلی ساختمانها از نظر فنی مناسب است اما از بعد زیبا سازی محوطه و معابر باید توجه بیشتری صورت پذیرد. نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی نیز در این رابطه به خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال افزایش وام مسکن در شهرستان سنقر و کلیایی هستیم که امیدوارم با پیگیری های انجام شده تا 5 میلیون تومان بتوانیم به وام مسکن در این شهرستان اضافه کنیم.  


۱۳۹۳/۶/۱۰ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن