تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم بزرگداشت سردار شهيد محمود کاوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
باحضور وزير دفاع و نيروهاي مسلح: برگزاري مراسم بزرگداشت سردار شهيد محمود کاوه با حضور وزير دفاع و نيروهاي مسلح،بزرگداشت سردار شهيد محمود کاوه در بهشت رضاي مشهد مقدس با حضور ملت شهيدپرور برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج،عابدين عابدي مقدم در نشست بزرگداشت شهيد محمود کاوه که در سالن شهيد هاشمي‌نژاد بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي و در مشهد مقدس برگزار شد،اظهار کرد: امسال سالگرد شهيد کاوه با سال‌هاي پيش تفاوت دارد و آن اين که امسال پدر اين بزرگوار در مراسم حضور ندارد.
عابدي مقدم تصريح کرد: پدر شهيد کاوه،وزنه معنوي ارزشمندي بود که عدم حضورش در مراسم امسال به شدت احساس مي‌شود و ما آن تکيه‌گاه را امسال نداريم و تأکيد بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي بر اين است که در نخستين سالي که اين پدر بزرگوار در کنار ما حضور ندارد مراسم با شکوه هميشگي برگزار شود.
وي افزود: در ارتباط با برگزاري مراسم بزرگداشت شهيد کاوه که از شهداي ملي ماست اقداماتي انجام شده است و برنامه‌هايي در نظر گرفته شده است که مراسم معنوي بزرگداشت و نکوداشت اين سردار رشيد دفاع مقدس پنجشنبه اين هفته 13 شهريور در بهشت رضاي مشهد مقدس برگزار شود.
عابدي مقدم خاطرنشان کرد: مراسم امسال با حضور و سخنراني ويژه وزير دفاع برگزار مي‌شود و بنياد در تلاش است با همکاري ساير دستگاه ها تا حد امکان زمينه‌هاي برگزاري مراسمي شايسته مقام و شأن شهيد کاوه را برگزار کند.
لازم به ذکر است در اين نشست سردار مجيد ايافت جانشين فرمانده قرارگاه ثامن الائمه و همرزم شهيد کاوه،سردار احراري مشاور استاندار در امور ايثارگران،مديرکل و معاونين بنياد خراسان رضوي،روساي مناطق سه گانه بنياد مشهد مقدس و تعدادي ديگر از مسؤولان از ساير نهادهاي مرتبط حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن