تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812955569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کميته هماهنگي تبصره 48 قانون بودجه در جهت هم افزايي شهرداري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۵۶ب.ظ)
مديرکل ارزيابي عملکرد و بهبود مديريت معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري: تشکيل کميته هماهنگي تبصره 48 قانون بودجه در جهت هم افزايي شهرداري است مديرکل ارزيابي عملکرد و بهبود مديريت معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري گفت: تشکيل کميته هماهنگي تبصره 48 قانون بودجه شهرداري تهران در جهت هم افزايي مديريتي در بدنه شهرداري تهران و سازمان هاي وابسته در احياي بافت هاي فرسوده و ناپايدار شهر تهران است.
به گزارش خبرگزاري موج، فرهاد صدر با بيان مطلب فوق گفت: در قانون بودجه امسال شهرداري تهران تبصره 48 امکان استفاده از تمامي ظرفيت هاي مناطق و سازمان هاي وابسته به شهرداري تهران را در زمينه رفع مشکلات بافت هاي فرسوده و ناپايدار به ويژه معابر نفوذناپذير آن امکان پذير کرده است.
وي ادامه داد: در واقع اين تبصره شهرداري تهران را مکلف کرده است تا زيرساخت هاي لازم را براي نوسازي بافت فرسوده در مناطقي که نياز به احيا دارند؛ فراهم کند.
مديرکل ارزيابي عملکرد و بهبود مديريت معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري با تاکيد بر اين که در احيا و نوسازي بافت فرسوده شهر تهران تمامي سازمان ها و معاونت هاي شهرداري تهران وظايفي را برعهده دارند و در اين ميان سازمان نوسازي مي تواند بر نحوه اجراي برنامه ها نظارت مديريتي داشته باشد، بيان کرد: اين تجربه در طي يک دهه اخير به دست آمده است که هم افزايي مديريتي در بدنه شهرداري تهران در جهت پيشبرد اهداف کلان مديريت شهري در احيا و نوسازي بافت فرسوده مي‌تواند تاثيرات بيشتري داشته باشد. بايد به اين مساله توجه داشت که تنها سازمان نوسازي شهر تهران متولي احيا و نوسازي نيست بلکه تمامي سازمان ها در اين زمينه وظايفي را برعهده دارند.
وي ياداور شد: بر همين اساس مقرر شده تا با استناد به تبصره 48 قانون بودجه شهرداري تهران، کميته هماهنگي و برنامه ريزي نوسازي شهر تهران با حضور تمامي مسئولان ذيربط در تمامي معاونت ها و سازمان هاي زير مجموعه شهرداري تهران تشکيل شود.
فرهاد صدر با اشاره به تاکيد شهردار تهران به مشارکت تمامي سازمان ها در نوسازي بافت فرسوده و همچنين تصميماتي که در اولين نشست کميته هماهنگي تبصره 48 بودجه شوراي اسلامي شهر تهران انجام شد، تاکيد کرد: در جلسه ارزيابي عملکرد سازمان نوسازي شهر تهران که به رياست دکتر قاليباف برگزار شد، ايشان تاکيد داشتند تا تمامي معاونت ها در بحث نوسازي بافت فرسوده با نظارت سازمان نوسازي شهر تهران ورود داشته و نقش خود را در سياست گذاري، هدايت و نظارت احياي بافت فرسوده ايفا کنند.
وي ادامه داد: مساله ديگري که شهردار تهران نيز به آن تاکيد داشت اين بود که هرچند شهرداري تهران متولي نوسازي بافت فرسوده است اما بايد به اين مساله توجه داشت که اجراي برنامه هاي تصدي گري و اجراي نوسازي بايد توسط مردم و بخش خصوصي انجام شود و شهرداري تهران در اين بخش ورود مستقيم نداشته باشد.
صدر تاکيد کرد: اجراي اين راهکار نياز به آموزش شهروندان دارد. به عبارت ديگر نياز است تا نهادهاي اجتماعي مردم که شهرداري تهران در چند سال گذشته تجربه موفقي در راه اندازي اين نهادها و سازمان ها در شهر تهران داشته است؛ در اين بخش مداخله کنند و مسئوليت آموزش و فرهنگ سازي در بخش احيا و نوسازي بافت فرسوده شهر تهران را به عهده بگيرند.
مديرکل ارزيابي عملکرد و بهبود مديريت معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري با تاکيد بر اين که اجراي تبصره 48 قانون بودجه امسال شهرداري مي تواند تحول بزرگي را در احيا و نوسازي بافت فرسوده شهر تهران ايجاد کند، يادآور شد: خوشبختانه ظرفيت هاي اعتباري خوبي در بودجه امسال شهرداري تهران در قالب تبصره هاي مختلف براي مناطق و سازمان هاي شهرداري تهران در نظر گرفته شده است که مي توان با استناد به اين تبصره ها اين بودجه ها را به سمت نوسازي بافت فرسوده سوق داد. اجراي اين تبصره مي تواند ظرفيت قابل توجه اعتباري اي براي نوسازي ايجاد کنيم چرا که در گذشته يکي از مشکلات اين حوزه تامين اعتبارات مورد نياز بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن