تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804858045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأثير همکاري اساتيد دانشگاه در توانمندسازي مردم در پيشگيري و حفظ و ارتقاي سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲ب.ظ)
وزير بهداشت در نشست با اعضاي هيأت هاي ممتحنه؛ تأثير همکاري اساتيد دانشگاه در توانمندسازي مردم در پيشگيري و حفظ و ارتقاي سلامت نشست صميمانه وزير بهداشت با هيأت هاي ممتحنه شصت و يکمين آزمون دانشنامه تخصصي و بيست و هشتمين آزمون دانشنامه فوق تخصصي با حضور جمعي از مسوولان نظام سلامت و اعضاي هيات هاي ممتحنه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر هاشمي در اين نشست با اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبري نسبت به توجه به مشکلات سلامتي و معيشتي مردم،سلام ايشان را به تمامي اساتيد و دانشگاهيان و هيات هاي ممتحنه آزمونهاي بورد ابلاغ کرد و گفت: بخش عمده اي از موفقيت ما در حوزه درمان مربوط به اعتماد مردم به جامعه پزشکي مي شود و قطعا اين مهم ميسر نمي شود مگر به دست خود شما و همواره بايد توجه داشته باشيم که رفتار و حرکات و گفتار اساتيد،در سايرين تاثيرگذار است.
دکتر هاشمي در ادامه تاکيد کرد: اگر همواره مردم،محور توجه ما باشند مطمئنا احترام و عزت جامعه پزشکي روز به روز افزايش خواهد يافت.
وزير بهداشت با اشاره به اين که طرح تحول سلامت مورد استقبال مردم قرار گرفته است،خاطرنشان کرد: تحول نامي است که دولت در شروع کار براي اين طرح عظيم انتخاب کرد و فرصتي را براي جامعه پزشکي بمنظور تحول ايجاد کرد.
وي با بيان اين که ما در حوزه سلامت به اين تحول نياز داريم،گفت: اما کارهايي که انجام مي شود تنها مقدمه اي براي ايجاد تحول در نظام سلامت است و اميدواريم در زمينه آموزش، پژوهش،درمان و مهمتر از آنها حوزه بهداشت نيز اين تحول اتفاق بيفتد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر لزوم تهيه دستوالعمل هايي به منظور تجويز داروها و استفاده از تجهيزات پزشکي توسط اساتيد خاطرنشان کرد: درصورت عدم تعيين اين دستوالعمل ها و عدم رعايت آنها توسط مراکز درماني و بهداشتي و مصرف غيرمنطقي داروها و تجهيزات پزشکي مطمئنا دچار خسران خواهيم شد.
دکتر هاشمي کار در حوزه سلامت را بسيار دشوار برشمرد و در اين خصوص دانشگاهها را مايه اميد و موثر عنوان کرد و افزود: همکاري شما در راستاي توانمند کردن مردم در امر پيشگيري و حفظ و ارتقاي سلامت خودشان بسيار موثر مي باشد.
وزير بهداشت در ادامه سخنان خود بر افزايش سرعت کارها در حوزه فناوري در عرصه پزشکي تاکيد کرد و گفت: در حوزه تحقيقات و فناوري بايد سرعت بيشتري داشته باشيم و شرکت هاي دانش بنيان بايد پرتعدادتر و با فعاليت بيشتري عمل کنند.
دکتر هاشمي گفت: در حوزه آموزش پزشکي نيز کارهاي بسيار زيادي انجام شده است اما مي توان در اين حوزه فعاليتهاي بيشتري انجام داد.و اين امر با همکاري شما اساتيد،دبيران بورد و معاونت آموزشي وزارت بهداشت انجام پذير است.
وي خطاب به اساتيد حاضر گفت: وزارتخانه را از خود دانسته و به ما کمک کنيد و بايد اين فرصت را مغتنم بشماريم.اميدواريم در سالي که پيش رو داريم همه دست به دست هم داده،و در راستاي حفظ حرمت و کرامت جامعه پزشکي تلاش کنيم.
وي افزود: البته حضور شما در کارهاي خير بسيار تاثيرگذار است و اين کار مي تواند تلطيف بين ما و مردم ايجاد کند،فاصله ها را به حداقل رسانده و آموزش و ترويجي براي ديگران باشد.بنابراين اين فرصت در واقع يک سفر است و ما مسافر هستيم و انشاءا... در اين مدت از رهنمودهاي شما عزيزان بهره مند شويم.
وزير بهداشت دولت يازدهم افزود: عميقا علاقمندم که بتوانيم در حوزه آموزش علوم پزشکي با تجربه و همکاري شما عزيزان گام هاي موثر و جدي برداريم و ما نيز در حوزه بهداشت و درمان بتوانيم گام هاي موثري را برداريم.
دکتر هاشمي در خاتمه سخنان خود ضمن تقدير از تلاش هاي اساتيد طراح سوال و دبيران بورد اظهار اميدواري کرد که قضاوت هاي اساتيد قرين به صحت باشد و افرادي از اين مسير برگزيده شوند که شايسته خدمت در عرصه سلامت به مردم باشند.
وي در پايان از زحمات تمامي دست اندرکاران برگزاري اين آزمونها در يکسال گذشته قدرداني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن