تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدبان‌هاي بصري ارتش ۱۰ برابر شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۱ب.ظ)
فرمانده پدافند هوايي حضرت معصومه (س) ارتش: ديدبان‌هاي بصري ارتش ۱۰ برابر شده‌اند فرمانده پدافند هوايي حضرت معصومه (س) ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: در چهار سال اخير ديدبان‌هاي بصري ۱۰ برابر و استقرار رادارهاي جديد ۱۵ برابر شده و در بخش توپخانه‌ها نيز افزايش‌هاي آماري مطلوبي داشته‌ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين ارباشي طي نشست خبري که در مجتمع شهيد ستاري ارتش در قم برگزار شد با اشاره به مراسم غبارروبي گلزار شهداي گمنام حضرت معصومه‌ (س) در روز پنجشنبه هفته گذشته اظهار کرد: اعضا اين رده نظامي در روز دوشنبه هفته آينده نيز در گلزار شهداي شيخان حضور يافته و با آرمان‌هاي شهداي دفاع مقدس بيعت خواهند کرد.
وي اضافه کرد: همچنين پنجشنبه هفته گذشته بر سر مزار کارکنان پدافند هوايي استان قم که در سوانح يا ماموريت‌ها به سوي حق شتافتند حضور پيدا کرده‌ايم و سالروز وفات آنان را به خانواده‌هايشان تسليت گفته‌ايم.
فرمانده پدافند هوايي حضرت معصومه (س) ارتش جمهوري اسلامي ايران بيان کرد: در سال 87 رهبر معظم انقلاب پدافند را از آفند جداسازي کردند که اين اقدام آگاهانه ايشان سبب افزايش اقدامات و دستاوردهاي پدافند شده است.
وي با اشاره به ديدار با خانواده‌هاي شهدا به مناسبت گراميداشت اين ايام ادامه داد: کارکنان اين نهاد نظامي در روز جمعه در نماز جمعه حضور خواهند يافت و در اين هفته با آيت‌الله سيدمحمد سعيدي امام جمعه قم و حجت‌الاسلام محمدصادق صالحي‌منش استاندار قم ديدار مي‌کنند.
ارباشي خاطرنشان کرد: روزانه 400 پرواز در سطح کشور در حال انجام است که طبق پيش‌بيني‌هاي انجام شده، قرار است اين تعداد به 600 پرواز افزايش يابد.
وي رادارهاي مورد استفاده در استان قم را داراي امکانات مطلوبي دانست و تصريح کرد: اين رادارها ريزپرنده‌ها را نيز شناسايي کرده و نوع نحوه درگيري با آن‌ها را مشخص مي‌کنند.
ارباشي از اجراي گروه موزيک و گل‌فشاني حرم مطهر حضرت معصومه (س) در روز دوشنبه خبر داد و گفت: اميدواريم اين‌گونه برنامه‌هاي مذهبي و توسل‌ها به حضرت معصومه (س) سبب افزايش آمادگي روحي و جسمي کارکنان پدافند استان قم شود.
فرمانده پدافند هوايي حضرت معصومه (س) ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه پدافند هوايي استان‌هاي قم و تهران 200 شهيد را تقديم انقلاب کرده‌اند ابراز کرد: زندگي شهدا بايد الگويي براي فعاليت‌هاي روزمره ما باشد.
ارباشي به حضور شيئي نوراني در فاصله بسيار زياد از آسمان قم اشاره کرد و افزود: تا کنون درگيري‌هاي زيادي با اين‌گونه ابزارهاي دشمن داشته‌ايم و مانع از نفوذ آن‌ها به آسمان اين استان شده‌ايم.
وي از پدافند به عنوان خط مقدم دفاع از کشور نام برد و عنوان کرد: امروزه ما اجازه استفاده از هرگونه آتش و درگيري مستقيم در دفاع از خاک کشور را داريم.
ارباشي توسل به اهل بيت (ع)، اتحاد و همبستگي و همچنين تحرک‌پذيري را محوريت‌هاي پدافند ارتش قم برشمرد و متذکر شد: مسئولان کشوري بايد با اتحاد و همبستگي به پدافند هوايي نگاه ويژه‌اي داشته باشند.
وي در ادامه گفت: در چهار سال اخير ديدبان‌هاي بصري در دهليزها 10 برابر و استقرار رادارهاي جديد 15 برابر شده است و در بخش توپخانه‌ها نيز افزايش‌هاي مطلوبي داشته‌ايم.
فرمانده پدافند هوايي حضرت معصومه (س) ارتش جمهوري اسلامي ايران از همکاري‌هاي حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم در راستاي برگزاري برنامه‌هاي سالروز تشکيل پدافند هوايي ارتش تقدير و تاکيد کرد: اميدواريم در اين هفته مردم را با فعاليت‌هاي اين ارگان‌ نظامي بيشتر آشنا کنيم و در اين خصوص به همکاري رسانه‌هاي جمعي نيازمنديم.
وي با اشاره به اينکه پدافند هوايي حضرت معصومه (س) کار خود را در اسفند سال 89 آغاز کرده است، تاکيد کرد: يکي از وظايف اين پدافند حراست از سايت هسته‌اي فردو به نام شهيدعلي محمدي است.
ارباشي اظهار کرد: امروزه دشمن در جنگ‌ نرم آسيب‌هاي بسياري به ما وارد کرده است و وظيفه ما استفاده از ابزار‌هاي نوين ارتباطي براي مقابله با نقشه‌هاي پليد دشمن است.
وي مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس را آسان‌تر از جنگ نرم امروزي دانست و افزود: دشمنان با تخريب افکار عمومي سدي براي جوانان در رسيدن به معارف ديني درست کرده‌اند که بايد اين سد شکسته شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن