تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803067347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام 120 هزار نفر در دفاتر کاریابی لرستان/ 56 درصد ثبت نامی ها فاقد مهارت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان آشتاب خبر داد:
ثبت نام 120 هزار نفر در دفاتر کاریابی لرستان/ 56 درصد ثبت نامی ها فاقد مهارت هستند
کوهدشت - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از وجود 120 هزار نفر ثبت نامی در مراکز کاریابی استان خبر داد و یکی از گرفتاری های جوان های جویای کار این استان را نداشتن مهارت عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 120 هزار نفر در دفاتر کاریابی استان ثبت نام کرده اند، گفت: البته ممکن است افرادی هم پس از ثبت نام در این دفاتر مشغول به کار شده باشند اما آمار آنها کسب نشده باشد و از طرف دیگر ممکن است فردی بیکار باشد اما در مراکز ما ثبت نام نکرده باشد. وی با اشاره به این که 56 درصد از ثبت نامی های مراکز کاریابی فاقد مهارت هستند، بیان داشت: امروز یکی از گرفتاری های جوان های جویای کار لرستان فقدان مهارت است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: در همین راستا یک کارگروه با محوریت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای راه اندازی کرده ایم تا نیاز پنج ساله بازار کار شناسایی و از این طریق به بیکاران آموزش های لازم داده شود. آشتاب افزود: با تعلیم و تربیت نیروهای ماهر و مهارت افزایی در جامعه جویای کار می توانیم نیروی انسانی واحدهای تولیدی استان را تامین کنیم. وی با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه بسیار ضعیف است، اظهار داشت: خروجی رشته های دانشگاهی ما غالبا با صنعت و نیاز بازارکار استان متناسب نیست. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای توانمندسازی دانشگاهیان برنامه هایی در نظر داریم تا از طریق حمایت مالی هم برای خود و هم برای دیگران ایجاد شغل کنند. آشتاب با اشاره به اینکه برخی افراد هم هستند که از مهارت کافی برخوردارند اما امکانات کافی در اختیار ندارند، اظهار داشت: در این راستا به دنبال آن هستیم تا با در اختیار گذاشتن کارگاهها و امکانات به افراد دارای مهارت هم به ایجاد اشتغال پرداخته و هم کارگاه ها را تولید محور کنیم. وی پس از خرم آباد و دورود، به نسبت جمعیت کوهدشت را سومین شهر بیکار لرستان عنوان کرد و گفت: البته بیکاری کوهدشت را باید بیکاری فصلی به حساب آورد چرا که این شهرستان کارهای فصلی چون کشاورزی و باغداری وجود دارد و پس از تمام شدن فصل کار کشاورزی و باغداری جوانان بیکار می شوند. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه سخنان خود اشاره به پروژه های افتتاح شده این اداره کل در هفته دولت گفت: علاوه بر 670 واحد مسکن مهر در سطح استان، یک واحد 55 هزار قطعه ای پرورش بلدرچین و دو واحد مرغداری در الشتر نیز از جمله این پروژه ها بوده است. آشتاب همچنین افتتاح دو ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت و نورآباد و دو مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان های دوره چگنی و پلدختررا از دیگر طرح های افتتاح شده در هفته دولت عنوان کرد. وی یادآور شد: واحدهای مسکن مهر به بهره برداری رسیده در این هفته واحدهایی هستند که در قالب تعاونی های این اداره کل ساخته شده اند. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: 670 واحد مسکن مهر افتتاح شده در هفته دولت در قالب 15 تعاونی مسکن مهر احداث شده اند.


۱۳۹۳/۶/۹ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن