تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعی از طلاب حوزه علمیه مرند معمم شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




جمعی از طلاب حوزه علمیه مرند معمم شدند خبرگزاری رسا ـ مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه مرند با حضور آیت الله حسینی بوشهری رییس حوزه های علمیه کشور برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با دهه کرامت مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان مرند و با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور در مسجد قیام مرند برگزار شد.
حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضور رییس حوزه های علمیه کشور در این شهرستان به ارایه گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه مرند پرداخت و با اشاره به تاریخ فقه و فقاهت این شهرستان اظهار داشت: در المپیاد علمی طلاب شمال‌غرب کشور که سال گذشته برگزار شد، طلاب حوزه علمیه مرند حائز رتبه برتر علمی شدند.
وی با اشاره به این‌که حوزه علمیه مرند در میان 18 مدرسه علمیه استان آذربایجان شرقی رتبه اول علمی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: 300 طلبه برادر و خواهر در شهرستان مرند تحصیل می کنند و بیش از یکصد روحانی ساکن در این شهرستان فعالیت می کنند.
امام جمعه مرند با اشاره به مفاخر فقهی و دینی مرند یادآور شد: آیت الله حجت کوه کمری و آیت الله علی اکبر مرندی از شاگردان عارف و فقیه متأله آیت الله سیدعلی‌آقا قاضی طباطبایی از بزرگان و علمای شهرستان مرند هستند که چراغ راه و هدایت طلاب حوزه علمیه مرند محسوب می شوند.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان این‌که شهرستان مرند بیش از 650 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است، همچنین این شهرستان هزار و 450 جانباز و 92 آزاده دارد، افزود: مرند به عنوان دومین شهر بزرگ استان هفت مرکز آموزش عالی و دانشگاهی با10 هزار دانشجو دارد.
گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام انتظاری مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی همراه بود، 15 طلبه مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان مرند ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند./935/پ203/ب



۱۳۹۳/۶/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن