تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قابليت واگذاري 800 هکتار زمين صنعتي در استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۵۸ب.ظ)
معاون وزير صنعت مطرح کرد: قابليت واگذاري 800 هکتار زمين صنعتي در استان گلستان مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران گفت: در حال حاضر ميزان زمين هاي در اختيار شهرك هاي صنعتي استان گلستان دو هزار هكتار است كه از اين ميزان 800 هكتار زمين صنعتي قابل واگذاري است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمدعلي سيدابريشمي در مراسم بيست و دومين كنگره صنايع غذايي ايران با محوريت شير و فرآورده هاي لبني در گرگان اظهار داشت: همچنين از مجموع اراضي در اختيار شهركهاي صنعتي استان گلستان، يك هزار هكتار در مرحله آماده سازي است.
وي با اشاره به اينكه استان گلستان شرايط و بستر مناسبي براي توسعه صنعت دارد، تصريح كرد: شهرك هاي صنعتي در كنار واحدهاي صنعتي بزرگ مي تواند عقب ماندگي هاي بخش صنعت در اين استان را جبران كنند.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت يادآور شد: سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران بدون ترديد حمايت هاي لازم را براي كمك به توسعه شهركهاي صنعتي به ويژه شناسايي خوشه هاي صنعتي و كسب و كار خواهد داشت.
دکتر سيدابريشمي با اشاره به برگزاري كنگره صنايع غذايي و نخستين نمايشگاه بين المللي فرآورده هاي لبني و صنايع وابسته در استان گلستان از برگزاركنندگان و مشاركت كنندگان در امر برگزاري اين كنگره و جشنواره قدرداني كرد.
وي گفت: 8 ميليون تن شير در كشور توليد مي شود كه سهم استان گلستان 730 هزار تن است و فعاليت 32 واحدتوليدي شير و فرآورده هاي لبني، اين استان را در جايگاه بالايي قرار داده است .
سيد ابريشمي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه توسعه صنايع كوچك بدون برقراي پيوند با صنايع بزرگ ممكن نيست، خاطرنشان كرد: اگر قرار است صنايع كوچك بالنده و از رشد كيفي برخوردار شود بايد ارتباط بين واحدهاي توليدي و صنايع بزرگ ايجاد شود. در غير اين صورت، صنايع كوچك دچار خسارت هاي فرواني مي شوند.
به گفته وي در چند سال اخيرصنايع كوچك به دلايل متعدد از جمله كمبود نقدينگي، تحريم، افزايش واردات و مواردي از اين دست دچار صدمات و لطمات زيادي شد.
معاون وزير صنعت افزود: تا کنون 388 خوشه صنعتي در کشور شناسايي شده كه از اين تعداد 74 خوشه صنعتي در حال فعاليت و بهره برداري است.
وي مدل توسعه خوشه اي را يکي از مدل هاي موفق در دنياعنوان کرد وگفت: بر همين اساس سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران قصد دارد امسال اين مدل را در کنار مدل هاي توسعه شبکه اي و ارتباط بين صنايع کوچک و بزرگ با جديت دنبال كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن