تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816295128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادعادل: در كنار همكاري با دولت، فتنه خط قرمز مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حدادعادل: در كنار همكاري با دولت، فتنه خط قرمز مجلس است
حداد‌عادل با تأكيد بر اينكه در فتنه سال 88 كاملاً آشكار بود كه عده‌اي در تقابل با اصل نظام بودند، تصريح كرد: اگر دعواي انتخاباتي بود كه بايد در همان زمان تمام مي‌شد اما بعد از انتخابات عده‌اي تهمت تقلب را مطرح كردند و به رهبري فشار آوردند كه انتخابات را باطل كنند اما ايشان بر قانون تأكيد كردند


غلامعلي حدادعادل مشاور عالي مقام معظم رهبري و رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در نشست تشكيلاتي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينكه فتنه سال 88 آغازي براي تحولاتي در عرصه سياسي ايران بود كه هنوز هم ادامه دارد، تأكيد كرد كه بسياري از مسائل امروز ايران يا ادامه فتنه 88 است يا ادامه واكنش‌ها در مقابله با اين فتنه است.

  در فتنه 88 عده‌اي در تقابل با نظام بودند
به گزارش فارس، حداد‌عادل با تأكيد بر اينكه در فتنه سال 88 كاملاً آشكار بود كه عده‌اي در تقابل با اصل نظام بودند، تصريح كرد: اگر دعواي انتخاباتي بود كه بايد در همان زمان تمام مي‌شد اما بعد از انتخابات عده‌اي تهمت تقلب را مطرح كردند و به رهبري فشار آوردند كه انتخابات را باطل كنند اما ايشان بر قانون تأكيد كردند. رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس در بخشي از سخنان خود به فراز و نشيب‌هاي جريان اصولگرايي اشاره كرد و گفت: اوج اصولگرايي در پايان دولت خاتمي و قبل از آمدن دولت احمدي‌نژاد بود و بدترين حالت آن نيز در انتخابات سال 92 بود كه دليل آن تفرقه بين جريان‌هاي اصولگرايي و رفتارهاي دولت قبل بود. حدادعادل با بيان اينكه از همان ابتدا مشخص بود انتخابات 92 از حساسيت بالايي برخوردار است، گفت: به همين دليل ما ائتلاف سه‌گانه را تشكيل داديم تا از تشتت آراء جلوگيري شود اما عده‌اي تا پايان ماندند و آنگونه كه انتظار داشتيم اينگونه نشد.
 
آقاي روحاني را نماينده اصلاح‌طلبان نمي‌دانيم
حدادعادل با بيان اينكه ما آقاي روحاني را نماينده اصلاح‌طلبان نمي‌دانيم، يادآور شد: معتقد نيستيم كه آقاي روحاني نماد اصلاح‌طلبي در ايران است، به اين دليل كه سابقه آقاي روحاني نشان مي‌دهد وي نه دست راست آقاي خاتمي بوده و نه بنيانگذار مشاركت يا عضو مجاهدين.

  روحاني در كارنامه خود سخنراني‌اي مثل 23 تير 78 را دارد
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه بالاخره وي در كارنامه خود نمره‌اي مثل سخنراني 23 تيرماه سال 78 را دارد، گفت: وي با اين گذشته نمي‌تواند نماينده اصلاح‌طلبي باشد اما اصلاح‌طلبان بر سر سفره اعتدالي كه پهن كرده بود نشستند.

  بناي همكاري با دولت را داريم و قصدمان تضعيف دولت نيست
رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس با تأكيد بر اينكه در طول اين يك سال بناي ما همكاري با دولت بوده است، گفت: قصد ما تضعيف دولت نبوده و نمونه آن رأي اعتماد به وزراي دولت است؛ رأيي كه به كابينه آقاي روحاني در مجلس نهم داده شد به اندازه سخت‌گيري‌اي كه در مجلس هفتم نسبت به رأيي كه به كابينه احمدي‌نژاد داده شد، نبود.

   بالاترين رأي اعتماد به وزراي بعد از انقلاب به وزير اقتصاد روحاني داده شد
وي با تأكيد بر اينكه ما نشان داديم اگر وي وزير قابل اعتماد معرفي كند به هيچ وجه سياسي برخورد نمي‌كنيم، يادآور شد: بالاترين رأي اعتماد در مجالس بعد از انقلاب به وزير اقتصاد دولت آقاي روحاني و در مجلس نهم داده شد.

   نقد را حق و وظيفه خود مي‌دانيم
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه در طول يك سال گذشته هرجا لازم بوده مجلس به دولت كمك كرده‌ است، افزود: نگاه‌مان اين نيست هرچه دولت بگويد ما نه بگوييم اما در مجلس ننشسته‌ايم كه نسبت به هرچه دولت ارائه كرد سمعا و طاعتا باشيم بلكه دلمان مي‌خواهد دولت موفق شود اما نقد را هم حق و وظيفه خود مي‌دانيم، حال ممكن است يك نفر بيان گزنده داشته باشد كه البته خوب نيست اما اصل نقد را نفي نمي‌كند.
وي با تأكيد بر اينكه در كنار اين همكاري خطوط قرمزي هم داريم كه يكي از آنها مسئله فتنه است، افزود: مقام معظم رهبري هم با صراحت اعلام كردند فتنه خط قرمز ماست و ما هم افتخارمان اين است كه در مسير رهبري حركت مي‌كنيم، يعني ولايت در عمل متجلي است.

  در استيضاح اخير هم نگراني ما از خط قرمزي بود كه رهبري بيان كردند
حدادعادل با تأكيد بر اينكه استيضاح اخير نيز ناشي از اين بود كه ما نگران اين خط قرمز بوديم، تصريح كرد: بارها با وزير علوم صحبت كرديم كه شما بسياري از رؤساي دانشگاه‌ها را از يك جريان سياسي انتخاب كرده‌ايد كه پشتيبان فتنه 88 بوده‌اند و شوراي عالي انقلاب فرهنگي هم به اين دليل به آنها رأي نداده و نمي‌دهد، پس شما هم اصرار نكنيد اما وي قبول نمي‌كرد. وي يادآورشد: حال ممكن است رئيس دانشگاهي علمدار آن فتنه نبوده اما به آن جريان تعلق داشته كه فتنه را طراحي كرده است.
 
  ريشه استيضاح به دليل انتخاب برخي رؤساي دانشگاه‌ها بود
مشاور عالي مقام معظم رهبري با بيان اينكه چرا دانشگاه را به دست جرياني بسپاريم كه چنين سابقه‌اي دارد، گفت: وزير علوم نتوانست پاسخ قانع‌كننده‌اي به نمايندگان ارائه دهد، ريشه استيضاح اين مسئله بود و موضوعات همچون بورسيه مطرح نبود.

   اصولگرايان بايد وارد وحدت شوند
حداد‌عادل در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آينده جريان اصولگرايي اظهار داشت: اصولگرايان بايد وارد وحدت شوند و ما بايد راهكاري براي ورود در صحنه انتخابات به صورت متحد پيدا كنيم، ما به نوعي وحدت نظير آنچه در مجلس هفتم داشتيم بايد دست يابيم و در كنار اين همگرايي براي زنده‌نگه داشتن گفتمان‌هاي اصولي انقلاب يعني راهي كه رهبري نشان مي‌دهند پويا باشيم.

   نبايد اجازه دهيم اقتصاد مقاومتي به حاشيه برود
وي با تأكيد بر موضوع اقتصاد مقاومتي يادآور شد: نبايد اجازه دهيم اقتصاد مقاومتي فراموش شده يا به حاشيه برود. حدادعادل با اشاره به اينكه در عرصه فرهنگ حساسيت بالاست، اظهار داشت: مقام معظم رهبري امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاري كردند كه در اين خصوص سبك زندگي اسلامي بسيار مهم است.
مشاور عالي مقام معظم رهبري در ادامه سخنان خود به كشورهايي نظير افغانستان، پاكستان، بحرين، عراق، سوريه، لبنان، فلسطين، مصر، يمن، ليبي و حتي تركيه اشاره كرد كه در آنها ثباتي كه بايد باشد وجود ندارد و گفت: ايران كشوري است كه بيش از همه از ناحيه امريكا تهديد و تحريم شده اما بيش از بقيه كشورها ثبات دارد كه اين ثبات سياسي نشانگر اقتدار نظام است.

   لازمه موفقيت در عرصه اقتصادي وجود آرامش در جامعه است
وي با تأكيد بر اينكه بزرگ‌ترين تعهد رئيس‌جمهور در برابر ملت حل مشكلات اقتصادي بوده و اين تعهد مهمي است كه هر رئيس‌جمهور ديگري هم كه مي‌آمد بايد آن را مدنظر قرار مي‌داد، گفت: لازمه موفقيت در عرصه اقتصادي وجود آرامش در جامعه است، از اين رو اگر ما در جايي تذكري مي‌دهيم يا نقدي مي‌كنيم يا مخالفتي داريم به اين دليل است كه نگذاريم اين دستاورد بزرگ صدمه ببيند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن