تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ابتداي سال جاري تاکنون 20هزار و 202عنوان کتاب چا پ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۳۷ب.ظ)
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد: از ابتداي سال جاري تاکنون 20هزار و 202عنوان کتاب چا پ شده است معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت:در سال گذشته 66هزار عنوان کتاب به چاپ رسيده است.
به گزارش خبر گزاري موج،دکتر صالحي معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در آيين افتتاح هفتمين نمايشگاه کتاب و اولين نمايشگاه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اينکه طي سا ل گذشته 66هزارعنوان کتاب چاپ شده است اذعان داشت:از اين تعداد35هزار و416عنوان چاپ اول است.
وي با مقايسه تعداد کتابهاي چاپ شده در پيش و پس از انقلاب اضافه کرد:در سال57تعداد 254عنوان کتاب چاپ شد که اين تعداد قابل مقايسه با 20هزارو202عنوان در پنج ماهه نخست امسال نيست.
صالحي با اشاره به اينکه چاپ کتاب در سال جاري رشد 15درصدي داشته است.اذعان داشت:در پنج ماهه نخست سال گذشته 17هزارو 591 عنوان کتاب به چاپ رسيد.
وي با بيان اينکه متاسفانه با وجود تعداد زياد عناوين کتاب،دسترسي به کتاب مشکل جدي در بر خي از مناطق به شمار مي آيد افزود:بر گزاري نمايشگاه کتاب فرصت خوبي براي متقاضيان است.
صالحي، گران بودن کتاب و نبود وقت کافي براي مطالعه را از بهانه هاي مردم براي مطالعه نکردن ذکر کرد واظهار داشت:کتاب بايد در ويترين وديد عموم قرار گيرد و کتا ب فروشي ها نيز حمايت شوند.
اين مقام مسوول ياد آور شد:هر شخص به طور متوسط مي تواند در هر دقيقه 300الي 400کلمه را بخواند که اين تعداد در سال به1.5ميليون کلمه و20کتاب مي رسد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن