تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ريشه‌کني بي سوادي در سياست‌هاي کلي ايجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور يک تکليف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۶ب.ظ)
فرماندار کوثر در جلسه ستاد راهبردي سواد آموزي ريشه‌کني بي سوادي در سياست‌هاي کلي ايجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور يک تکليف است فرماندار کوثر در جلسه ستاد راهبردي سواد آموزي گفت: ريشه‌کني بي سوادي در سياست‌هاي کلي ايجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور يک تکليف است.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا عليپور افزود: مشارکت ادارات و دستگاه هاي اجرايي و همکاري دهياران و اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا در برنامه هاي سواد آموزي مي تواند در بالا بردن سطح سواد و فرهنگ جامعه بسيار موثر باشد و سواد آموزي را در جهت رسيدن به اهداف والاي خود و تحقق فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب مدظله العالي ياري نمايد.
وي در اين نشست با اعلام آمادگي فرمانداري و ادارات تابعه براي همکاري با نهضت سواد آموزي اين شهرستان براي شناسايي و معرفي افراد بي سواد براي بهره مندي از نعمت سواد مسئولان دستگاه هاي اجرايي و دهياران و اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا را به همکاري در اين زمينه فراخواند.
کارشناس سواد آموزي شهرستان کوثر گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوي معاونت سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان اردبيل شهرستان کوثر در جذب و نگهداشت بي سوادان رتبه اول استان را در بين 10شهرستان به خود اختصاص داده است.
محرمي اظهار کرد: با توجه به شناسايي افراد بي سواد جامعه هم اکنون از مجموع 55نفر بي سواد شناسايي شده در کوثر 30نفر اولياي دانش آموزان مدارس مختلف هستند که با همکاري مديران مدارس تعيين وضعيت شده اند که تحت پوشش رفته و از نعمت سواد بهره مند مي شوند.
وي گفت:باقيمانده افراد بي سواد 10تا 49ساله شهرستان نيز با همکاري دهياري ها و اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا و مسئولان ادارات و دستگاه هاي اجرايي مرتبط شناسايي شده و تحت پوشش نهضت سواد آموزي کوثر قرار مي گيرند.
کارشناس سواد آموزي تصريح کرد: تا زمان با سواد شدن حتي يک نفر باقيمانده از بي سوادان در جامعه اين شهرستان به تلاش خود خواهيم داد.
محرمي در ادامه با اشاره به اين که شهرستان کوثر با 30هزار نفر جمعيت در 70کيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد، کسب رتبه برتر استاني شهرستان کوثر در امر باسوادي را افتخاري بزرگ براي مسئولان و مردم با فرهنگ اين شهرستان دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن