تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گالری های تهران جمعه 7 شهریورماه تازه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی
گالری های تهران جمعه 7 شهریورماه تازه می شوند
گالری های تهران از روز جمعه 7 شهریورماه به استقبال نمایش آثار تازه ای می روند که شامل نمایشگاه های نقاشی، عکس، نقش برجسته، طراحی و ساخت جواهرات خواهد بود.



به گزارش خبرنگار مهر، گالری های «اعتماد2»، «مهروا»، «آرته»، «شکوه»، «طراحان آزاد»، «جرجانی»، «ساربان»، «هما»، «افرند»، «گلستان» و «آن» روز جمعه 7 شهریورماه نمایشگاه های تازه ای را میزبانی می کنند.
گالری اعتماد 2

گالری شماره 2 اعتماد روز جمعه 7 شهریورماه نمایشگاهی از آثار علی زعیم با عنوان «آن که مثل من هست، آن که مثل من نیست» را برپا می کند. این نمایشگاه تا 18 شهریورماه برپاست. گالری اعتماد در خیابان نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک 4 واقع شده است.


گالری مهروا
«سوگواری برای خواهر مرده» عنوان مجموعه ای از عکس هایی است که حمید جانی پور و روزبه روزبهانی طی سفری به ترکیه تهیه کرده و پیش روی علاقه مندان گذاشته اند. این نمایشگاه از 7 شهریورماه در گالری مهروا به نشانی خیابان آبان جنوبی، شماره ۳۸ آماده بازدید علاقه مندان است.



  گالری آرته «warlord» عنوان نمایشگاهی گروهی از آثار نقاشی است که از 7 شهریور تا ۱۷ شهریورماه در گالری آرته برپاست. این نمایشگاه به آثار دیجیتالی گروهی از هنرمندان اختصاص دارد. گالری آرته در بزرگراه کردستان پایین‌تر از همت، بلوار علی خان، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم شماره ۳ میزبان علاقه مندان به این نمایشگاه است.

گالری شکوه
نمایشگاه نقش برجسته‌های جلال حبیبی با عنوان «از خاک تا افلاک» عصر جمعه 7 شهریور ماه در گالری شکوه آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه تا چهارشنبه 12 شهریورماه ۹۳ در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این آثار در گالری شکوه واقع در سه راه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ بازدید کنند.

گالری طراحان آزاد

نسیم تقی پور از 7 شهریورماه آثار نقاشی خود را در قالب نمایشگاهی انفرادی با عنوان «وتن» به گالری طراحان آزاد می برد. این نمایشگاه تا ۱۲ شهریورماه در این گالری به نشانی میدان گل‌ها، میدان سلماس، شماره ۵ ادامه خواهد داشت.

گالری جرجانی «اختلال ساختگی» عنوان نمایشگاهی از آثار نقاشی حمید شمس است که از 7 شهریورماه در گالری جرجانی برپا خواهد شد.

این نمایشگاه تا 17 شهریورماه ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴ مراجعه کنند. گالری ساربان حمیدرضا محسنی مجموعه ای از آثار نقاشی خود را روز جمعه 7 شهریورماه به گالری ساربان می برد. این نمایشگاه تا 17 شهریورماه ادامه دارد. گالری ساربان در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، خیابان شهید یوسفی، کوچه مهماندوست، پلاک ۸ واقع شده است.

گالری هما

گالری هما از 7 شهریورماه پذیرای نمایشگاهی از آثار ساله شریفی با عنوان «گل؟ گل» می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۸ شهریورماه در گالری هما به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، شماره ۸ ادامه دارد.

گالری افرند
گالری افرند از ۷ شهریورماه میزبان نمایشگاه طراحی «آن خط سوم منم» می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از گلاره احتیاطی، فهمیه باقر‌پور، حمیده باقرپور، زینب حریری، ریحانه رحیمی، نازنین زادمهر، سپیده صبوری، سارا کریمی مارال مجد و ریحانه ملا صالحی روی دیوار می رود. گالری افرند در یوسف آباد، جهان آرا، خیابان ۱۹ جلال حسینی شماره ۴۸ پذیرای علاقه مندان است.

گالری گلستان گالری گلستان برنامه این هفته خود را به نمایشگاه جواهرات دست ساز ریحانه راعی اختصاص داده است. این نمایشگاه از 7 شهریور تا ۱۲ شهریورماه در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی برپاست.  گالری آن نمایشگاه آثار خسرو حسن‌زاده روز جمعه 7 شهریورماه در گالری آن برپا می شود. این نمایشگاه تا  ۳۰ شهریور در  گالری آن به نشانی  ونک، خیابان سئول جنوبی، شماره ۴۰ ادامه دارد.


 


۱۳۹۳/۶/۶ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن