تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799279889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تحول نظام سلامت تجلی خدمات دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی آیت الله مهمان نواز:
طرح تحول نظام سلامت تجلی خدمات دولت یازدهم است
بجنورد- خبرگزاری مهر: نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجراي طرح تحول نظام سلامت برنامه بسيار مفيد دولت تدبير و اميد به شمار می رود كه منجر به خدمت رساني هرچه بهتر شده است.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبيب الله مهمان نواز چهارشنبه شب در ديدار وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي با وي، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور افزود: من از اوضاع روستاييان اطلاع كامل دارم كه نياز مبرم به اين گونه خدمات دولت دارند و جاي بسيار خوشحالي است كه اين مهم در اين دولت عملياتي شده است. وي با بيان اينكه به طور حتم ارائه اين گونه خدمات دولت به مردم، الگويی براي ساير كشورها خواهد شد، گفت: اين نوع خدمت كردن آينده اي درخشان براي نظام ترسيم مي كند. آيت الله مهمان نواز به سخنان اخير رهبري در ديدار با اعضاي دولت اشاره و بيان كرد: خدمتگزاران نظام به توصيه هاي معظم له در خصوص مقابله با فتنه انگيزي دشمنان خوب عمل كردند و در آينده هم اين رويه را ادامه دهيد. وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي نيز با تبريك هفته دولت گفت: شهيدان رجايي و باهنر الگوي دولتمردان براي ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم به شمار مي روند. سيدحسن هاشمي افزود: همچنين دولتمردان براي برآورده شدن آرزوي حضرت امام خميني(ره) و رهبري در خدمت هرچه بهتر به مردم نهايت سعي و تلاش را دارند. وي ارائه تسهيلات براي زايمان، ماندگاري پزشكان در ساعت غيراداري و ارتقاي نوع خدمات رساني در بيمارستان ها را از جمله اقدامات دولت يازدهم برشمرد و افزود: هرچند نقص هايي در حوزه سلامت وجود دارد كه آن ها هم در حال برطرف شدن است. به گزارش خبرنگار مهر، وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي از عصر چهارشنبه سفر سه روزه خود را به خراسان شمالي آغاز كرده است. جراحي چند بيمار نيازمند در روستاي عشق آباد مانه و سملقان، بازديد از بيمارستان آشخانه و همچنين حضور در سايت پرديس دانشگاه علوم پزشكي، افتتاح دانشكده بهداشت و بازديد از طرح هاي در حال ساخت بيمارستان 320 تختخوابي و خوابگاه دانشجويي بجنورد از برنامه هاي روز دوم حضور دكتر هاشمي در استان است. افتتاح كلينيك ويژه دانشگاه، حضور در نشست هيات رييسه ستاد تحول سلامت دانشگاه، بازديد از بيمارستان بجنورد و شركت در آيين روز پزشك و داروسازي را از ديگر برنامه هاي روز دوم وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در خراسان شمالي عنوان شده است. حضور در مزار شهيد گمنام، افتتاح دانشكده دندانپزشكي، بازديد از دانشكده پزشكي، افتتاح آي سي يو بيمارستان امام علي و افتتاح همزمان چند پايگاه اورژانس و پايگاه بهداشت، كلنگ زني 17طرح و بازديد از طرح تحول در بيمارستان و دانشكده اسفراين از برنامه هاي روز سوم حضور دكتر هاشمي در خراسان شمالي است. وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در جريان سفر به استان خراسان شمالي، 382 طرح بهداشتي و درماني كشور را به طور همزمان افتتاح مي كند. اين طرح ها شامل 144 خانه بهداشت، 36 مركز بهداشت، 54 مركز اورژانس پيش بيمارستاني يا جاده اي، 11 آزمايشگاه، پنج بيمارستان، 15 خانه پزشكان، شش ساختمان دانشكده، 10 درمانگاه و چهار اورژانس بيمارستاني از طرح هاي قابل افتتاح در دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور در هفته دولت به شمار مي رود. براساس اين گزارش از ديگر طرح هاي بهداشتي و درماني قابل افتتاح در اين هفته، تكميل و تجهيز 76 بخش بيمارستاني، 18 ساختمان دانشگاه و دانشكده و 14 ساختمان اداري بيمارستاني است. وزير بهداشت در سفر سه روزه خود همچنين با توجه به استقرار شعبه شرق موسسه خيريه نورآوران سلامت در خراسان شمالي روز پنجشنبه نيز با حضور در روستاي عشق آباد در شهرستان مانه و سملقان به جراحي چشم بيماران محروم اين منطقه اقدام می کند.


۱۳۹۳/۶/۶ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن