تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798345917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در گلستان: طرح تحول نظام سلامت باید ادامه یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در گلستان: طرح تحول نظام سلامت باید ادامه یابد گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: طرح تحول نظام سلامت آرامش و کاهش دغدغه های مالی را برای مردم به ارمغان آورده است و اجرای این طرح باید تداوم یابد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ابراز رضایت از اجرای این طرح افزود: طرح تحول نظام سلامت نقش موثری در کشور داشته است.
امام جمعه گرگان با قدردانی از دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای این طرح، اظهار داشت: امروز مردم گرفتارند و امیدوارم طرح تحول نظام سلامت بتواند به آنان آرامش دهد و مستمر باشد.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تداوم طرح تحول نظام سلامت باید مدنظر نظر باشد و اجازه ندهیم در میانه راه با مشکلات مواجه و حرکت رو به جلوی این طرح کُند شود.
نورمفیدی در ادامه با یادآوری احادیثی درباره جایگاه پزشک و سلامت در دین اسلام گفت: طرح تحول نظام سلامت در صورتی بهترین نتیجه را می دهد که اجبار در کار نباشد و پزشکان با دلسوزی، انتخاب و علاقه در این طرح مشارکت داشته باشند.

* راه اندازی سه کلینیک تخصصی در گلستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این نشست از راه اندازی سه کلینیک تخصصی در استان خبر داد و گفت: با آغاز به کار این کلینیک ها از حجم مراجعه مردم به مطب پزشکان کاسته می شود و هزینه های درمانی آنان کاهش می یابد.
ˈتقی ریاحیˈ درباره خدمات ارایه شده در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم اظهار کرد: تاکنون در بخش کاهش هزینه ها توانسته ایم تا حدی دغدغه مالی مردم را کاهش دهیم، به شکلی که بیماران تنها 5 تا 10 درصد هزینه های تمام شده بیمارستان را پرداخت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، رایگان بودن هزینه درمانی بیماران سرطانی، زایمان و رادیوتراپی را از خدماتی برشمرد که در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم ارایه می شود.
ریاحی اضافه کرد: ظرف سه ماه گذشته روند کار در بیمارستان های دولتی تغییرات فراوانی داشته است که از جمله می توان به فراهم کردن ملزومات پزشکی چون لباس بیماران، وسایل پزشکی و حتی دارو اشاره کرد.
وی با بیان این که پیش از این بیماران موظف بودند داروهای مورد نیاز را خود تهیه کنند و در این باره بیمارستان هیچ مسوولیتی نداشت، گفت: طبق برنامه تحول نظام سلامت بیمارستان مسوولیت تهیه دارو را نیز برعهده دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: ماندگاری پزشکان در مناطق محروم یکی دیگر از مواردی است که در قالب برنامه تحول نظام سلامت اجرایی شد و دسترسی ساکنان این مناطق را به متخصصان مهیا کرد.
ریاحی از تجهیز 40 تخت جراحی در بیمارستان صیاد شیرازی و 50 تخت در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس خبر داد و اعلام کرد: اقدامات لازم برای راه اندازی بخش پیوند کلیه در استان انجام شده است و این برنامه مراحل پایانی را می گذراند.
رییس علوم پزشکی با ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی قریب الوقوع بیمارستان های آزادشهر و مراوه تپه، از ستاره دار شدن بیمارستان ها و تعیین کیفیت آنها خبر داد.
ریاحی گفت: اواخر شهریور ماه تمامی بیمارستان ها همچون هتل ها ستاره دار می شوند و وزارت بهداشت با توجه به میزان ارایه خدمات به مردم بیمارستان ها را درجه بندی می کند.
وی با یادآوری این که در طرح نظام تحول سلامت در کنار رضایتمندی بیماران، رضایت کارکنان نیز مورد توجه قرار می گیرد اظهار داشت: در سه ماهه نخست اجرای این طرح تمام مطالبات کارکنان پرداخت شده و تنها معوقه مربوط به سال 92 باقی مانده که آن نیز تا پایان سال جبران می شود.
در این دیدار که پس از سه ماه از اجرای برنامه تحول سلامت انجام شد، اعضای هیات رییسه، مدیران، اعضای هیات علمی و کمیته مرکزی برنامه تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان حضور داشتند.
601/ 2025



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن