تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798407553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله به کرانه/بازداشت اسرای آزاد شده/بیماری روانی شهرک نشینان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حمله به کرانه/بازداشت اسرای آزاد شده/بیماری روانی شهرک نشینان


در حالی که سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شده، هیچ حمله ای به نوار غزه صورت نگرفته است، اما نظامیان این رژیم امروز در اقدامی معنادار، با حمله گسترده به کرانه باختری، ۲۴ فلسطینی را که بیشتر از مسئولان جبهه خلق آزادی فلسطین بودند، بازداشت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از رعایت توافق آتش‌بس دائم که سه‌شنبه پس از 50 روز نبرد، بین این رژیم و فلسطینی‌ها حاصل شد، خبر داد.   براساس این گزارش، سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی به خبرگزاری فرانسه گفت:«از سه‌شنبه شب، هیچ راکتی به ما شلیک نشده و هیچ حمله هوایی از جانب این رژیم به نوار غزه صورت نگرفته است».   در عین حال، خبرگزاری معا از نابلس گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی، بامداد امروز با یورش به خانه های شماری از فلسطینیان و تخریب اثاثیه آنان در مناطقی از کرانه باختری، 24 فلسطینی را بازداشت کردند.   به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها سه‌شنبه، از توافق با یکدیگر برای برقراری آتش‌بس دائم پس از جنگی که به شهادت 2143 فلسطینی انجامید و نوار غزه را ویران کرد، خبر دادند.   اگر چه این آتش بس امیدهایی را به وجود آورده، اما اختلاف های صهیونیست ‌ها و فلسطینی‌ها همچنان پابرجاست و مذاکرات قرار است در مهلتی یک ماهه در قاهره از سر گرفته شود.   رژیم صهیونیستی، خلع سلاح نوار غزه را خواستار است و فلسطینی‌ها بازگشایی فرودگاه و بندرگاه غزه را خواستارند.

اسرای فلسطینی
افزایش شمار اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به 7 هزار تن افزون بر این، رئیس اداره آمار وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی، اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز تهاجم اخیر به نوار غزه از 12 ژوئن تا کنون، بیش از دو هزار فلسطینی را بازداشت کرده اند.   به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم از رام الله، عبدالناصر فروانه اعلام کرد: این بازداشت ها متوقف نشده و به طور میانگین، روزانه بیش از 30 فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت می شوند و بیشتر این بازداشت ها در مناطق کرانه باختری رود اردن صورت گرفته است، به استثنای حدود 750 فلسطینی که در بیت المقدس و مناطق اشغالی سال 1948 بازداشت شده اند.   وزارت امور اسرا و آزادگان  فلسطین، از افزایش شمار اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به 7 هزار تن خبر داد. وزارت امور اسرای فلسطین، روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به ادامه روند دستگیری روزانه  فلسطینی ها در شهرهای مختلف کرانه باختری رود اردن، پیش بینی می شود، شمار اسرای فلسطینی در آینده  بیشتر شود. در این بیانیه آمده است: در چند هفته گذشته و پس از تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، موج حملات نظامیان صهیونیست، برای بازداشت فلسطینی ها با افزایش قابل ملاحظه ای همراه بوده است.   برابر بیانیه وزارت امور اسرا و آزادگان، 84 و8 دهم درصد اسیران فلسطینی، در زندان های رژیم صهیونیستی از اهالی کرانه باختری رود اردن، حدود 9 و نیم درصد از اسرا هم از ساکنان شهر اشغالی بیت المقدس و اراضی اشغالی سال 1948 و مابقی اسرا هم از اهالی نوارغزه، هستند.   وزارت اسرا با اشاره به اینکه نظامیان صهیونیست در حمله زمینی اخیر به نوار غزه، 22  فلسطینی را به اسارت گرفتند، یادآور شد: اسیران فلسطینی در زندان های نفحه، النقب، عسقلان، عوفر، بئر السبع، هدارم، جلبوع، شطه، مجدو، الرمله، الدامون  وهشارون  بازداشت هستند.   به گزارش خبرگزاری سما از رام الله، وزارت اسرای فلسطین تاکید کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در چند هفته گذشته، ده ها فلسطینی را که در چارچوب تبادل اسرا با گلعاد شالیت، نظامی رژیم صهیونیستی، آزاد شده بودند، بار دیگر بازداشت و زندانی کرده است.   این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه 477  تن از اسیران فلسطینی به حبس ابد محکوم شده اند، یادآور شد 19 زن و 250 نوجوان کمتر از 18 سال،  از جمله زندانیان فلسطینی، در زندان های رژیم صهیونیستی هستند.   36 نماینده شورای قانون گذاری و سه وزیر سابق فلسطینی هم در اسارت این رژیم اند.   وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی، با ابراز نگرانی شدید از سهل انگاری مقامات رژیم صهیونیستی در معالجه  اسیران بیمار فلسطینی، تاکید کرد: حدود 1500 اسیر به بیماری های گوناگون مبتلا هستند و این افراد باید هرچه زودتر درمان شوند.
اسرای فلسطینی
 در این گزارش آمده است، 205 اسیر فلسطینی از سال 1967 بر اثر شکنجه، بیماری و یا به ضرب گلوله ماموران رژیم صهیونیستی، در زندان های این رژیم جان باخته اند.   جنگ غزه؛ ضربه روحی عمیق بر جامعه صهیونیستی به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس سابق دایره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: (رژیم) اسرائیل در جنگ غزه، نتوانست اصل تحمیل جنگ سریع را که یکی از برجسته ترین پایه های باور امنیتی رژیم اشغالگر قدس به شمار می رود، تحمیل کند. این اصل که کوتاه شدن زمان جنگ را تضمین می کند. برابر این گزارش،"گیورآیلاند" در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی، افزود: طولانی شدن جنگ به معنی تضعیف عمق غیرنظامی رژیم صهیونیستی و فرسایش توان پایداری آن است، جلوه ها و نشانه های سرخوردگی و ناامیدی جامعه صهیونیستی از طولانی شدن دوره جنگ کاملا هویداست، به ویژه آنچه  اوضاع روحی و روانی صهیونیست ها تاثیر گذاشته است. یک استاد روانشناسی اجتماعی که به اجرای پژوهش هایش در زمینه بررسی جلوه های تاثیر گذاری جنگ و حملات نظامی بر اوضاع روانی صهیونیست ها شناخته شده، از شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در جنگ غزه و میزان تاثیرگذاری این شکست بر روحیه صهیونیست ها شوکه شده است. یائیر کاسبی با انتشار مقاله ای در پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص نوشت: ریشه دار شدن ناامیدی و سرخوردگی به خاطر ادامه جنگ، به جامعه صهیونیستی ضربه روحی و روانی زد.
صهیونیست های روانی
کاسبی افزود: سرخوردگی از اقدام رژیم صهیونیستی در زمینه وادار کردن حماس به توقف جنگ زئشد بخش اعظم شهرک نشینان، اکنون به دنبال دشمن داخلی باشند.   این تحلیلگر تاکید کرد: بحران روحی و روانی ناشی از عدم پایداری، در سایه تداوم نبرد بسیاری از افراد را به فرار از رژیم صهیونیستی واداشت.   وی یادآور شد: این انکار به عنوان یکی از جلوه های سرخوردگی نه فقط دامنگیر توده های صهیونیستی شد، بلکه نخبه های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نیز به آن روی آوردند.   بیماری روانی، پیامدجنگ برای شهرک نشینان به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس سابق دایره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم در جنگ غزه نتوانست، اصل تحمیل جنگ سریع را که یکی از برجسته ترین پایه های باور امنیتی رژیم اشغالگر قدس به شمار می رود تحمیل کند. این اصل که کوتاه شدن زمان جنگ را تضمین می کند.   "گیورآیلاند" در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی افزود: طولانی شدن جنگ به معنی تضعیف عمق غیر نظامی اسرائیل و فرسایش توان پایداری آن است، جلوه ها و نشانه های سرخوردگی و ناامیدی جامعه صهیونیستی از طولانی شدن  دوره جنگ کاملا هویداست، به ویژه آنچه که به اوضاع روحی و روانی صهیونیست ها مربوط می شود.   یک استاد روانشناسی اجتماعی که به انجام پژوهش هایش در زمینه بررسی جلوه های تاثیر گذاری جنگ و حملات نظامی بر اوضاع روانی صهیونیست ها شناخته شده است، از شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در جنگ غزه و میزان تاثیر گذاری این شکست بر روحیه صهیونیست ها شوکه شده است.   یائیر کاسبی با انتشار مقاله ای در پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص نوشت: ریشه دار شدن ناامیدی و سرخوردگی به خاطر ادامه جنگ به جامعه صهیونیستی ضربه روحی و روانی زد. وی در بخش دیگر این مقاله آورده است صهیونیست ها با انکار پایداری مردم غزه در این جنگ از واقعیت ها فرار می کنند.   کاسبی افزود: سرخوردگی از اقدام رژیم صهیونیستی در خصوص وادار کردن حماس به توقف جنگ موجب شد بخش اعظم اسرائیلی ها اکنون به دنبال دشمن داخلی باشند.   این تحلیلگر تاکید کرد: بحران روحی و روانی ناشی از عدم پایداری در سایه تداوم نبرد بسیاری از افراد را به فرار از این سرزمین واداشت.   وی یادآور شد: این انکار به عنوان یکی از جلوه های سرخوردگی نه تنها دامنگیر توده های صهیونیستی شد، بلکه نخبه های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نیز به آن روی آوردند.    


چهار شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن