تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819596678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدای طبل وحشیگری صهیونیست ها، بلندتر از صدای شهرک نشینان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: صدای طبل وحشیگری صهیونیست ها، بلندتر از صدای شهرک نشینان


در حالی که شهرک نشینان، هر لحظه صدای اعتراض خود را علیه جنگ بالاتر می برند، اما رژیم صهیونیستی، از آن سو محکم تر بر طبل آتش افروزی و خون ریزی می کوبد تا از این بستر، بی توجه به خواست ساکنان سرزمین های اشغالی، عقده های ناکامی در جنگ را بگشاید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با تشدید خشم و وحشت شهرک نشینان اراضی اشغالی در مناطق نزدیک نوار غزه از ادامه شلیک موشک ها، تحرکاتی علیه نخست وزیر این رژیم در حال شکل گیری است.
شهرک نشینان صهیونیست از بنیامین نتانیاهو می خواهند به جنگ غزه پایان دهد. این در حالی است که بیشتر شهرک نشینان، خانه های خود را ترک کرده اند و به مناطق امن تر رفته اند.   بسیاری از شهرک نشینان احساس می کنند مقامات رژیم صهیونیستی، سردرگم هستند و نمی دانند چه می کنند و با یکدیگر درباره هدف از جنگ غزه اختلاف دارند. این شرایط زمینه ساز تشدید بی اعتمادی بین ساکنان جنوب فلسطین اشغالی و کابینه رژیم نتانیاهو شده است.
موشک های فلسطینیان ساکن غزه به نشانه تنها ابزار دفاعی ساکنان این بخش از سرزمین فلسطین، پیاپی شهرک ها و شهرک های رژیم صهیونیستی را از مرزهای نوار غزه تا قدس اشغالی و بیت المقدس هدف قرار می دهد.

شهرک نشینان صهیونیست
این گزارش به نقل ازشبکه تلویزیونی «الاقصی»، به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، از اصابت 77  فروند موشک به شهرک های صهیونیست نشین پیرامون غزه از صبح امروز (دوشنبه ، 25 آگوست برابر با 3 شهریور) تاکنون، خبر داد. شبکه تلویزیونی «الاقصی» نیز از اقدام گردان های عزالدین قسام، به هدف قرار دادن شهرک های صهیونیست نشین «ایرز» و «کفار عزه» با 11 گلوله خمپاره، خبر داد.   فرودگاه بن گورین تنها فرودگاه بین المللی رژیم صهیونیستی، هم از این حملات موشکی در امان نیست. به همان اندازه که رژیم صهیونیستی، در حملات خود نوار غزه را به آتش می کشد، این موشک ها هم باعث وحشت رژیم صهیونیستی، شده است. این شرایط به ویژه در شهرک های نزدیک نوار غزه به چشم می خورد.
یک زن شهرک نشین گفت:«این طور زندگی کردن غیرممکن است. هر پدر و مادری در جهان درک می کند که این شرایط زندگی طبیعی نیست. من دشمنی با فلسطینی ها ندارم و خواهان مرگ آنها نیستم و خواهان صلح با آنها هستم».
در ادامه این گزارش آمده است: بیش از هفتاد درصد ساکنان این شهرک ها، از آنها مهاجرت کرده اند. دعوت های بنیامین نتانیاهو از آنها برای باقی ماندن در این شهرک ها سودی ندارد. این شرایط بیانگر بحران بی اعتمادی بین شهرک نشینان و دولت نتانیاهوست که در روزهای اخیر، به اوج خود رسیده است؛ به ویژه که شهرک نشینان بیشتری در این حملات زخمی شدند و یک کودک شهرک نشین هم کشته شد.
دانلود
خشم شهرک نشینان زمینه شکل گیری موج تحرکات ساکنان جنوب فلسطین اشغالی را علیه بنیامین نتانیاهو فراهم کرده که خواهان پایان این جنگ اند. عصر دیروز هم شهرک نشینان ضد نتانیاهو و در حمایت غزه تظاهرات کردند.   در این وضع، بسیاری از صهیونیست ها احساس می کنند، «سحر غزه» به عاملی علیه خود «نتانیاهوی ساحر» تبدیل شده است. شمار طرفداران نتانیاهو در کابینه در حال کاهش است. مقاومت فلسطینی در نوار غزه با وجود حملات سنگین، همچنان می تواند به حملات به شهرک های این رژیم ادامه دهد.      

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن